Hallo allemaal,
Op 4 december heb ik een sim only T mobile relax abonnement op gsmeasy.nl besteld. Omdat hier om een actie ging zou ik een mobiele telefoon cadeau krijgen. In hun bevestiging email stond dat de cadeaus achteraf door TNT worden geleverd.
U raadt het al niets ontvangen. Na verschillende emails te hebben gestuurd heb ik op 18 januari eindelijk het volgende antwoord mogen ontvangen:
--------------------------------------------------
"Gsmeasy heeft uw order nagekeken en daaruit blijkt dat de bestelling
correct is afgerond. U heeft een T-Mobile Relax 30 sim only besteld en daar
is geen toestel bij inbegrepen".
Ik heb weer een email gestuurd met mijn bezwaren en ik kreeg het volgende antwoord:
Gsmeasy heeft uw bestelling van 4 december 2010 nagekeken en die is correct afgehandeld.
De aanbieding van een T-Mobile sim only abonnement met daarbij een gratis toestel was op 4 december 2010 nog niet van toepassing.
U heeft namelijk een abonnement gekozen wat nog onder de oude voorwaarden loopt van T-Mobile ( de Relax 30 sim only ).
Vanaf 6 december zijn de nieuwe prijsplannen van T-Mobile geïntroduceerd en daarbij ook nieuwe aanbiedingen.
Het oude prijsplan zoals die van u werd vanaf 6 december niet meer aangeboden, omdat die niet meer bestaat.
----------------------------------------------------
Nou deze aanbiedingen waren wel op 4 december van toepassing volgens de website( er stond nergens dat ze pas op 6 december in zouden gaan) en je kon deze abonnementen inclusief toestel kiezen, anders had ik geen abonnement genomen. Ik heb nu een sim only abonnement die niet meer bestaat?? en geen toestel. wat mij betreft kunnen ze beter gsmeasy veranderen in gsm-misleiding.nl
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gsm- easy misleiding
Re: gsm- easy misleiding
Als jij dit op papier hebt staan, gewoon aanvechten. als zij je aangeven iets te gaan leveren, dienen ze dit ook te doen. Op basis hiervan ben jij je overeenkomst met hen aan gegaan.
Re: gsm- easy misleiding
Helaas staat dat niet op mijn contract of bevestiging email , ik was in veronderstelling dat het contract voor de simkaart bedoeld was. Ik moet volgende keer maar geen aannames doen.berndv schreef:Als jij dit op papier hebt staan, gewoon aanvechten. als zij je aangeven iets te gaan leveren, dienen ze dit ook te doen. Op basis hiervan ben jij je overeenkomst met hen aan gegaan.