mijn gsm is na een maand kapot gegaan, laad niet goed op, gsm is opgestuurd naar smartcare na overleg met HI. bij terugkomst gsm gaat hij na 1 week weer kapot, ik wil nu een nieuwe gsm dit ook omdat ik afhankelijk ben van mijn gsm, ik kan/mag niet weg zonder gsm dit omdat ik in een rolstoel zit. en ook in de periode dat mijn gsm weg was, ik een leentoestel kreeg waar ik mee kon bellen en verder weinig kon doen, want elke keer als ik op internet wil gaan dan loopt t toestel vast, maar dit terzijde. Hi wilt gewoon dat ik mijn gsm weer opstuur , zij hebben t over 3 maal opsturen voordat ik een andere gsm krijg, maar dit is voor mij zo veel werk, en brengt veel overlast met zich mee.
ik heb op diverse sites dit gevonden ; Die drie keer mogen repareren voordat je een vervangend toestel krijgt, heeft de middenstand zelf verzonnen, staat nergens in de wet. Helaas papegaait zich dat maar voort, die drie keer mogen repareren.
U heeft recht op vervanging of herstel van het toestel. Verder moet dit binnen een redelijke termijn en zonder al te veel overlast voor u gebeuren.
art 7: 21 lid 3 BW
De verkoper is verplicht om, mede gelet op de aard van de zaak en op het bijzondere gebruik van de zaak dat bij de overeenkomst is voorzien, binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast voor de koper, zijn in lid 1 bedoelde verplichtingen na te komen.
U heeft sowieso recht op reductie van uw abokosten, want u heeft niet gekregen waar u voor betaald.
Wat moet ik nu?? ben al jaren klant bij HI, maar als dit abonnement afgelopen is, ga ik er weg, want dit noem ik echt geen service, ik hoop dat er iemand mij kan vertellen wat ik nu moet doen?? alvast bedankt.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gsm kapot in garantieperiode
Re: gsm kapot in garantieperiode
Als het allemaal zo dringend en belangrijk is, zou ik de zaak in eigen hand houden, en een 2e (goedkope) gsm in de la hebben liggen als backup. Gewoon de meest goedkope Hi prepaid telefoon kopen, en voor ~17,50 ben je altijd bereikbaar. Dat geeft je meteen wat meer adempauze om dit met Hi uit te vechten bij de geschillencommissie.mieke61 schreef:mijn gsm is na een maand kapot gegaan, laad niet goed op, gsm is opgestuurd naar smartcare na overleg met HI. bij terugkomst gsm gaat hij na 1 week weer kapot, ik wil nu een nieuwe gsm dit ook omdat ik afhankelijk ben van mijn gsm, ik kan/mag niet weg zonder gsm dit omdat ik in een rolstoel zit. en ook in de periode dat mijn gsm weg was, ik een leentoestel kreeg waar ik mee kon bellen en verder weinig kon doen, want elke keer als ik op internet wil gaan dan loopt t toestel vast, maar dit terzijde. Hi wilt gewoon dat ik mijn gsm weer opstuur , zij hebben t over 3 maal opsturen voordat ik een andere gsm krijg, maar dit is voor mij zo veel werk, en brengt veel overlast met zich mee.
ik heb op diverse sites dit gevonden ; Die drie keer mogen repareren voordat je een vervangend toestel krijgt, heeft de middenstand zelf verzonnen, staat nergens in de wet. Helaas papegaait zich dat maar voort, die drie keer mogen repareren.
U heeft recht op vervanging of herstel van het toestel. Verder moet dit binnen een redelijke termijn en zonder al te veel overlast voor u gebeuren.
art 7: 21 lid 3 BW
De verkoper is verplicht om, mede gelet op de aard van de zaak en op het bijzondere gebruik van de zaak dat bij de overeenkomst is voorzien, binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast voor de koper, zijn in lid 1 bedoelde verplichtingen na te komen.
U heeft sowieso recht op reductie van uw abokosten, want u heeft niet gekregen waar u voor betaald.
Wat moet ik nu?? ben al jaren klant bij HI, maar als dit abonnement afgelopen is, ga ik er weg, want dit noem ik echt geen service, ik hoop dat er iemand mij kan vertellen wat ik nu moet doen?? alvast bedankt.