LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GSM.nl - Aanbieding

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jurruh
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jun 2005 14:49

GSM.nl - Aanbieding

Ongelezen bericht door Jurruh »

Ik kom de laatste tijd op internet veel van het soort aanbiedingen tegen dat ik dit keer trof op www.gsm.nl.

Het gaat om de Samsung E730. Bij de aanbieding staat een bedrag van 13,95 per maand en daarbij de volgende uitleg:
U moet betalen aan debitel (in maandelijkse termijnen):

Entreekosten
Kosten 1e 6 mnd 6 x 8.75
Kosten belbundel 18 x 17.50
€ 00,00
€ 52.50
€ 315.00+
Totaal
€ 367.50
U moet betalen volgens onze aanbieding


Entreekosten € 0,00

Kosten belbundel 24 x 13.95 € 334.80+


€ 334.80-
sponsoring
€ 32.70
Het sponsorbedrag wordt binnen 6 weken na aansluiting op uw bankrekening overgemaakt. De verzendkosten worden in het winkelmandje verrekend met het sponsorbedrag en de administratiekosten. De kosten die de provider in rekening brengt worden in maandelijkse termijnen geïncasseerd.
Nu wil ik weten hoe het zit met de betrouwbaarheid hiervan en of je werkelijk 13,95 per maand betaalt.

Libel
Berichten: 32
Lid geworden op: 18 nov 2004 02:17

Re: GSM.nl - Aanbieding

Ongelezen bericht door Libel »

Nee deze €13.95 is slechts een gemiddelde van wat er betaald dient te worden. je moet betalen zoals het er staat de eerste 6 maanden € 8.75 en daarna 18 maanden € 17.50
€ 00,00 = aansluitkosten
€ 52.50 = 6 x 8.75
€ 315.00 = 18 x 17.50
hierbij opgeteld de sponsering van 32.70 en dit delen door 24 is de som van € 13.95

Jurruh
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jun 2005 14:49

Re: GSM.nl - Aanbieding

Ongelezen bericht door Jurruh »

Hehe dat snap ik nog, maar is het niet zo dat je opeens nog een extra factuur erbij krijgt ofzo? En gsm.nl is betrouwbaar?

Tosbaga
Berichten: 56
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:20

Re: GSM.nl - Aanbieding

Ongelezen bericht door Tosbaga »

op www.telecomvergelijker.nl staan ervaringen metwebshops, gsm.nl staat er ook tussen

Pixel
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 jun 2005 11:18

Re: GSM.nl - Aanbieding

Ongelezen bericht door Pixel »

Ik heb slechte ervaringen met GSM.nl. De klantenservice komt afspraken niet na en mijn indruk is dat het ze ook allemaal niet veel kan schelen. :evil:

Levertijden lopen vaak op tot 6-8 weken. Lees maar eens de ervaringen op bovengenoemde website.

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: GSM.nl - Aanbieding

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

In de winkel waar ik werk worden ook telefoons+abbo's afgesloten en als ik kijk hoeveel ellende dat oplevert met verkeerde, ontbrekende, te dure of anderszins verneukte facturen, zou ik NOOIT bij een webshop zoiets doen. Zeker niet bij Debitel, die hebben van tijd tot tijd echt een administratie van niks. Een processortje of een concertkaartje via internet okay, maar geen abonnement. Idioot :D

Ga naar een winkel waar je binnen kan lopen en desnoods een verkoper over de balie kan sleuren als je boos bent. Die hoerezooi op internet daar word je echt niet blij van als je iets claimt hoor.

Tabee!

pearl
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 jun 2005 16:52

Re: GSM.nl - Aanbieding

Ongelezen bericht door pearl »

Hallo allemaal


Daar ik nog veel sms,en ik via kpn sms,waar volgens de laatste berichten een sms 20 cent kost ben ik aan het zoeken voor een goedkopere sms provider,ik heb prepaid,ook lees ik veel over gratis sms,maar goed ben ik nogal huiverig over,ik hoop dat jullie me raad kunnen geven,zover vriendelijk bedankt en groetjes :D

HenkTjebben
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 jun 2005 23:04

Re: GSM.nl - Aanbieding

Ongelezen bericht door HenkTjebben »

Heb een Debitel abo met Acer laptop voor 99 euro via GSM.nl besteld, het duurde wel even, maar werd prima afgehandeld, ben 100% tevreden.

mosoog
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 jun 2005 13:42

Re: GSM.nl - Aanbieding

Ongelezen bericht door mosoog »

Aye aye captain! goed gesproken hehe.

Je kunt overigens je kpn prepaid over laten zetten naar HI-prepaid, dan kosten je smsjes je maar 9 cent. Kost geloof ik wel €9,- maar dat haal je(mits je voldoende smst er wel weer uit)

Jaap J
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 aug 2005 10:17

Re: GSM.nl - Aanbieding

Ongelezen bericht door Jaap J »

Geachte Forummers,

Ik mag eindelijk ook eens klagen over de mobiele telefonie! Dankzij.....GSM.nl. Na mij goede ervaringen met Tele2, ander mobielabbootje, kwam ik in de verleiding van een aanbieding van GSM.nl. Abonnement bij Debitel Vodafone voor 9,95 per maand.Toestel d'r bij . Het leek allemaal zo mooi.

Bestelling gedaan, contract opegstuurd met alle bescheiden -hoeft ook niet bij Tele2-. Enfin, niks meer gehoord van de heren en dames van GSM.nl. Nu ongeveer 6 weken later, bel ik eens met de klantenservice. "Ach, u heeft nog niks van oontvangen, maar dat klopt meneer, uw bankafschrift was niet in orde. Wij hebben u daarover een e-mail gestuurd, nu kunt u geen gebruik meer maken van de aanbieding."

En u raadt het al... wij hebben geen mail ontvangen... check en dubbel check...nee echt niet. Maar goed, ik een beetje teleurgesteld, was immers wel een leuke aanbieding. Ik vraag dus aan de dame, hebben jullie geen verplichting als leverancier, want GSM.nl en ik komen overeen dat ik geld betaal voor een product, GSM en Abo, en zij leveren een product, GSM en Abo. De voorwaarden van de koopovereenkomst zijn toch simpel. "Nee," zegt de dame "wij bemiddelen alleen maar tussen klant en de telecomprovider."

Ik vraag of ze geld verdienen aan de transactie, antwoord is bevestigend, ik krijg immers een factuur van GSM.nl, alias van Elgersma B.V. Kortom men is leverancier en heeft de verplichting mij een product te leveren conform de voorwaarden die wij zijn overeengekomen. De reactie van GSM.nl, wij kunnen u niet meer aansluiten op het netwerk van Debitel volgens de aanbieding....... Ik zeg een tweede maal dat ik daar niets mee te maken heb. GSM.nl heeft immers met mij een overeenkomst gesloten. Die moeten zij nakomen. Mevrouw weigert nog steeds... Ik vraag de leiftallige dame naar de algemene voorwaarden die het bovenstaande goedkeuren. Ze kan het niet vinden, maar blijft mij weigeren te leveren wat wij zijn overeengekomen. Ze heeft waarschijnlijk een goede cursus gehad. Ze vindt het namelijk heeeeel vervelend voor mij, klinkt als een zin uit het boekje, Klantenservice voor Beginners.

Moraal van dit verhaal,
- GSM.nl heeft mooie aanbiedingen, maar is niet zondermeer bereidt om deze aanbiedingen te leveren.
- GSM.nl ontrekt zich aan de verantwoordelijkheid die zij heeft als leverencier en lapt daarmee de wet op de consumentenkoop aan haar laars.
- GSM.nl heeft goed getrainde telefoonoperators. Ze behandelen klachten namelijk volgens het boekje. Niet persoonlijk, maar wel volgens het boekje. Erg onpersoonlijk dus.

Ik moet nu, na wat meer onderzoek, concluderen dat ik elders op het Web een betere aanbieding heb gezien. Heb die aanbieding dan ook besteld. Kijken hoe dat afloopt.

Met vriendelijke groet,

Jaap Jansen.

P.S. Lekker hoor, even je gal spuwen over mensen die geen verantwoordelijkheid nemen.

Gesloten