Beste mensen,
Ik heb een 2 jarig abonnement bij Simpel.nl. Dit jaar ben ik van bank veranderd en deze rekening wijziging aan Simpel.nl doorgegeven voordat Simpel.nl voor het 2de jaar wilde gaan incasseren.
Ondanks dat Simpel.nl deze rekening wijziging goed heeft verwerkt, word ik
qua mobiel bellen direct afgesloten, met de sms mededeling van Simpel.nl dat de incasso is mislukt. Geen opgave van redenen, geen herinnering om zelf alsnog de
betaling te kunnen doen.
Ik heb zelf maar het abonnementsgeld direct overgemaakt naar DirectPay, echter een maand later krijg ik een factuur voor her-aansluitkosten. Deze kosten direct betaald, echter 2 weken later een sms bericht van Simpel.nl dat de incasso van de her-aansluitkosten is mislukt en direct weer afgesloten. Ondanks dat ik al 2 weken daarvoor het geld heb overgemaakt.
Brieven en emails gestuurd, helpdesk gebeld etc. Reactie van Simpel.nl is, we hebben de incasso's uitbesteed aan DirectPay, het ligt aan uw bankrekening,
bel uw bank en DirectPay en we kunnen niets voor u doen, en tja de derde incasso is weer mislukt, u wordt weer afgesloten en u krijgt weer een factuur voor her-aansluitkosten (tweede keer). Nu kan ik alles bij elkaar niet bellen,
voor 1.5 maand al en ik heb dus alles op tijd betaald.
Nu heb ik onlangs weer een brief naar Simpel.nl gestuurd, met de eis dat ze me direct aansluiten en de onterechte her-aansluitkosten terug betalen.
Ik ben eigenlijk benieuwd naar mijn rechtspositie, ik voldoe aan al mijn betalingsverplichtingen en op tijd, ik geef tijdig wijzigingen door qua bankrekening,
ik probeer te achterhalen waarom de incasso's worden geweigerd (ik heb geen incasso blokkades, altijd toereikend saldo op alle rekeningen)
Echter Simpel blijft me maar afsluiten en blijft maar kosten in rekening brengen voor aansluitkosten, zonder aan te sluiten, zonder zelf na te gaan waarom de incasso's mislukken.
Ik heb mijn rechtshulp ingeschakeld, echter de hoofdsom is minder dan E 100,=
en daar kom ik dus niet verder mee.
Misschien dat mijn (lange) bericht wordt gelezen, en dat iemand zo vriendelijk is
om mij te helpen.
Met vriendelijke groeten
Gummybears
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Help : Simpel.nl afsluiting door geweigerde incasso's
-
-
Re: Help : Simpel.nl afsluiting door geweigerde incasso's
Geachte klant,
Simpel heeft de afgelopen maanden een enorme groei doorgemaakt. Dit is goed nieuws, maar kent ook een keerzijde. Doordat zich in korte tijd veel nieuwe klanten hebben aangemeld, hebben we alle zeilen moeten bijzetten om de service te bieden die klanten van ons verwachten. Dat is ons in de afgelopen periode niet altijd gelukt. Simpel vindt dit bijzonder vervelend, omdat wij de klachten van onze klanten zeer serieus nemen. Onze excuses hiervoor. Wij zullen er alles aan doen om onze service weer zo snel mogelijk naar het vertrouwde hoge niveau te brengen.
Een eerste stap daarin is het uitbreiden van onze klantenservice. Om er voor te zorgen dat de medewerkers van de klantenservice al onze klanten snel kunnen helpen, hebben we een speciaal e-mailadres aangemaakt. Dat adres vind je onder aan dit bericht. Dit adres kun je gebruiken als je een klacht hebt over je Simpel-abonnement. Als je dit adres gebruikt, zorgen wij ervoor dat je klacht gegarandeerd binnen een week is afgehandeld. (Vanaf de eerst volgende werkdag wordt je klacht in behandeling genomen)
Bedankt voor je begrip.
Simpel
[email protected]
Simpel heeft de afgelopen maanden een enorme groei doorgemaakt. Dit is goed nieuws, maar kent ook een keerzijde. Doordat zich in korte tijd veel nieuwe klanten hebben aangemeld, hebben we alle zeilen moeten bijzetten om de service te bieden die klanten van ons verwachten. Dat is ons in de afgelopen periode niet altijd gelukt. Simpel vindt dit bijzonder vervelend, omdat wij de klachten van onze klanten zeer serieus nemen. Onze excuses hiervoor. Wij zullen er alles aan doen om onze service weer zo snel mogelijk naar het vertrouwde hoge niveau te brengen.
Een eerste stap daarin is het uitbreiden van onze klantenservice. Om er voor te zorgen dat de medewerkers van de klantenservice al onze klanten snel kunnen helpen, hebben we een speciaal e-mailadres aangemaakt. Dat adres vind je onder aan dit bericht. Dit adres kun je gebruiken als je een klacht hebt over je Simpel-abonnement. Als je dit adres gebruikt, zorgen wij ervoor dat je klacht gegarandeerd binnen een week is afgehandeld. (Vanaf de eerst volgende werkdag wordt je klacht in behandeling genomen)
Bedankt voor je begrip.
Simpel
[email protected]