LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hi abonnement wijzigen binnen contract

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
heleendasberg
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 dec 2010 09:26

Hi abonnement wijzigen binnen contract

Ongelezen bericht door heleendasberg »

Ik heb een sim only abb zonder internet tot 2015 nu wil ik een ander abonnement incl 3G met telefoon dus een duurder abonnement zo een 20 euro meer betalen.
07-06-2014- Hi heeft mijn probleem inmiddels opgelost.
Dit mag niet van HI moet eerst goedkoper abonnement uitzitten dit is toch raar wil meer betalen maar mag niet. Ik kan wel een nieuw abonnement krijgen maar dan moet ik de oude ook nog af betalen. Heeft iemand hier ervaring mee. Weet wel dat wij hierna weg gaan bij Hi na jaren
Laatst gewijzigd door heleendasberg op 10 jun 2014 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Hi abonnement wijzigen binnen contract

Ongelezen bericht door sjohie »

heleendasberg schreef:Ik heb een sim only abb zonder internet tot 2015 nu wil ik een ander abonnement incl 3G met telefoon dus een duurder abonnement zo een 20 euro meer betalen.
Dit mag niet van HI moet eerst goedkoper abonnement uitzitten dit is toch raar wil meer betalen maar mag niet. Ik kan wel een nieuw abonnement krijgen maar dan moet ik de oude ook nog af betalen. Heeft iemand hier ervaring mee. Weet wel dat wij hierna weg gaan bij Hi na jaren
Je schrijft het zelf al, je wilt een ander abonnement. Dat kan op 2 manieren, of je wacht tot de samen overeengekomen termijn van het originele contract voorbij is, of je koopt de andere partij (Hi) uit, om direct over te kunnen stappen. Dat zijn de voorwaarden van het contract, waar jij ook voor getekend hebt.

Maar misschien kan je wél je huidige abonnement aanpassen door een databundel toe te voegen, en er een losse telefoon bij te kopen?

Overigens zie ik op dit moment geen sim only abonnement zonder data bij Hi in hun webshop staan, ze zijn allemaal met een databundel. Wanneer heb je dat sim only contract afgesloten?

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: Hi abonnement wijzigen binnen contract

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi Heleen,

Jij hebt jouw bericht ook op Kassa Vara en Klacht.nl geplaatst. Ik heb je helaas al moeten aangeven dat we je hier niet mee kunnen helpen. Het is niet mogelijk om tijdens de looptijd van je contract een Hi Sim-only om te zetten naar een Hi Abonnement met toestel.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen via hi.nl/forum

Gesloten