LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hi alweer en alweer!! waneer stopt het is een x

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Husayins

Hi alweer en alweer!! waneer stopt het is een x

Ongelezen bericht door Husayins »

@Hi_Webcare

Heb een jaar geleden een Hi 2010 Sim Only 275 1 Jaar afgesloten.. die vorige maand al beeindigt had moeten worden nadat ik meerdere malen heb gebelt!!!, Dit is dus niet gebeurt en rekening blijven maar komen, Ook vandaag weer een van 79,99 Waarom vraag me niet ik gebruikte die simkaart al 3 maanden niet meer vanwege de hoge kosten!! wat blijkt nou ik gebruik hem al een tijdje niet maar moet toch nog blijven betalen!?! vandaag dus WEEER de helpdesk gebelt en heb nu dan eindelijk een officieel smsje gekregen met daar in :Bij deze bevestigen wij het opheffen van 0683659172. Mijn 1ste vraag is, hoe zit het met die 79.99 moet ik die nog betalen?, krijg ik me geld van de vorige maand terug?

En dan mijn andere nr die ik ook bij jullie heb afgesloten 0630145163 , Krijg ik een rekening met 138.82!?!?!, ook dus gevraagd via de helpdesk hij is 2x afgesloten geweest? hoe dat kan goeie vraag de betaling gaat altijd via accept giro ik zou graag eindelijk is duidelijkheid willen hebben ik ben naar HI gekomen om dat jullie zo bekend staan om de ''voordeligheid'' als ik dit had geweten had ik dus nooit er aan begonnen ... GRAAG eindelijk is goeie hulp, Moet ik die 79 Euro en de 138 betalen? Dit is als maanden zo ik ben het nou eens zat dit vreet al mijn geld op!!

Gizmo©

Re: Hi alweer en alweer!! waneer stopt het is een x

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Als je niet gekgebeld of ge-smst wilt worden door diverse lolbroeken, dan zou ik je mobiele nummers even weghalen.

Gesloten