LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hi schrijft, zonder reden!, bijna €10,- beltegoed af!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
PolterGust

Hi schrijft, zonder reden!, bijna €10,- beltegoed af!

Ongelezen bericht door PolterGust »

Beste mensen,

Ik ben benieuwd of meer mensen hetzelfde hebben meegemaakt en of het onderstaande probleem opgelost kan worden:

Omdat mijn beltegoed bijna op was (ik had nog maar €0,15 tegoed), besloot ik woensdag 2 september mijn beltegoed op te waarderen met een kaart van €10,-. Niets mis mee, totdat ik de volgende ochtend wakker werd -ik toetste *101#- en er opeens een ruime hoeveelheid beltegoed bleek afgeschreven te zijn! Ik bleek namelijk slechts €0,37 over te hebben! Oftewel: Er is €9,78 beltegoed afgeschreven, zonder reden!
Wanneer ik contact met Hi wil opnemen, gaat dat ontzettend moeizaam. Online is er geen enkele mogelijkheid een medewerker van Hi te spreken (zowel niet via 'live chat' als e-mail). Er wordt telkens verwijst naar het telefoonnummer 1200, waarvoor je dient te betalen om hem te kunnen gebruiken. Dit gaat helaas erg moeizaam, omdat ik te weinig beltegoed heb om een gesprek te mogen starten.

Oftewel, er is bijna tien euro beltegoed afgeschreven, maar er is geen enkele mogelijkheid om Hi te contacteren waarom men dit heeft gedaan. Heeft iemand hetzeflde probleem, of weet iemand een oplossing? Ik kan het momenteel erg goed gebruiken, want ik ben erg pissed op Hi.

mvg,
Peter Bastiaan

stofzuigertje

Re: Hi schrijft, zonder reden!, bijna €10,- beltegoed af!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als er een SMS abbonnement op Uw nummer is afgesloten of je na een gesprek de prepaid vergeet uit te zetten en de andere kant hetzelfde doet kan het op zijn.

Ook 0900 kost meestal niet het genoemde bedrag maar €1,15 per minuut.

Dus dit zijn de mogelijkheden van het plotseling opraken en via E mail kunt U beter eerst informeren, U is nog bereikbaar maar kunt niet meer zelf bellen.

Henk25

Re: Hi schrijft, zonder reden!, bijna €10,- beltegoed af!

Ongelezen bericht door Henk25 »

Misschien is het handig om naar een winkel van Kpn te gaan?

dit is een link

Gesloten