LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsch Nieuwe: PUK code aanpassen kost een week

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
delta01

Hollandsch Nieuwe: PUK code aanpassen kost een week

Ongelezen bericht door delta01 »

Ik had voor mijn toestel de PUK code nodig. Ik heb op mijn hollandsch nieuwe ingelogd en de PUK-code opgezocht. Dit bleek echter de verkeerde code te zijn. Vervolgens heb ik verschillende mails en telefoontjes eraan gewijd om uiteindelijk te horen te krijgen dat ik geduld moest hebben. De technische dienst die mijn probleem in behandeling moet nemen, heeft het op het moment erg druk en het zou ongeveer een week duren om een nieuwe juiste PUK-code toe te sturen.
Ik heb aangegeven dat dit onaanvaardbaar is, omdat ik het nummer zakelijk gebruik. Echter zonder resultaat. Als dit niet heeeel snel wordt opgelost, heeft Hollandsch Nieuwe 2 klanten minder. Ik en mijn vrouw stappen dan over op een betere provider, waar men professioneel reageert.

Dirkie

Re: Hollandsch Nieuwe: PUK code aanpassen kost een week

Ongelezen bericht door Dirkie »

delta01 schreef:Ik heb aangegeven dat dit onaanvaardbaar is, omdat ik het nummer zakelijk gebruik. Echter zonder resultaat.
Lijkt me geheel logisch. Wie gebruikt er nu een telefoon van Hollandse Nieuwe zakelijk?
delta01 schreef:Als dit niet heeeel snel wordt opgelost, heeft Hollandsch Nieuwe 2 klanten minder. Ik en mijn vrouw stappen dan over op een betere provider, waar men professioneel reageert.
Succes met het zoeken naar zo'n provider. Maar lees eerst eens de ervaringen van de mensen op dit forum met de verschillende providers.

bprosman

Re: Hollandsch Nieuwe: PUK code aanpassen kost een week

Ongelezen bericht door bprosman »

Succes met het zoeken naar zo'n provider. Maar lees eerst eens de ervaringen van de mensen op dit forum met de verschillende providers.
2 Weken geleden de helpdesk van Vodafone gebeld voor de telefoon van mijn zoon, had ook een PUK code nodig. Na het verifieren van mijn identiteit werd deze gewoon telefonisch verstrekt.

Gesloten