LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HollandsNieuwe (dochter Vodafone)... Goedkoop is duurkoop!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
alinden
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 sep 2009 15:25

HollandsNieuwe (dochter Vodafone)... Goedkoop is duurkoop!!

Ongelezen bericht door alinden »

Zit nu al een week zonder dataverbinding (3G) op mijn telefoon. Voorheen had ik wel verbinding en heb de simkaart in een andere telefoon gestopt en daar doet de verbinding het ook niet. Heb inmiddels al 8 keer de 'klantenservice' gebeld. Meestal wordt de verbinding tijdens de wachtstand al verbroken en anders kunnen ze me niet helpen. De laatste keer heb ik na 14+ minuten wachten maar opgehangen. Let wel; 'klantenservice' à € 0,35 cent per minuut! Wel heb ik al met een medewerker vast gesteld dat de fout aan hun kant ligt.

Mailen lukt ook niet. Krijg al 3 keer een (volgens mij geautomatiseerd) totaal niet relevante reactie. De eerste keer alleen met de melding 'Kijk op onze site'. Op de pagina van de klantenservice staat de melding dat de gemiddelde wachttijd voor het reageren van een mailtje 7,5 werkdagen is (!!!). De kosten van het bellen met de 'klantenservice' heeft me nu al zo'n € 28,- gekost. Ik heb nog steeds geen dataverbinding en ben nog net zo ver als de eerste dag dat de data uit viel.

Het zal niemand verbazen dat ik van dit #$”%!** abonnement af wil. Maar hoe krijg ik dat al niet voor elkaar, als ze niet eens bereikbaar zijn. Een aangetekende brief sturen met de vraag tot ontbinding contract ligt het meest voor de hand, maar ik ben als de dood dat ik mijn nummer (dat ik al 10 jaar heb) verlies als ze iets raars doen.

Iemand een tip??

Gesloten