| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollandsnieuwe GEEN klantenSERVICE!
-
Dominique87
Hollandsnieuwe GEEN klantenSERVICE!
Ontzettend jammer dat Hollandsnieuwe een ontzettend slechte klantenservice heeft. Het enige dat ik wil is simpelweg mijn rekening betalen. Dit blijkt bij Hollandsnieuwe niet mogelijk. Ik kreeg een email met een betaal-link zodat ik mijn rekening kon betalen. Deze link werkt helaas niet. Op mijn e-mail krijg ik geen reactie. Dus ik dacht, dan probeer ik het telefonisch. Nou, wat een ramp. Na veel zoeken kwam ik er via goolgle.nl achter wat het telefoonnummer was. Vervolgens heb ik 15-20 minuten in de wacht gestaan. Eindelijk nam er iemand op. Helaas had deze dame geen kennis van zaken. Ik gaf haar aan dat het erg moeilijk was om iemand van de klantenservice te spreken, waarop zij zei dat het een beetje druk was. Vervolgens de situatie uitgelegd. Mw. gaf aan dat ik alle browsers moest downloaden die er maar zijn en dat er vast wel een tussen zat waarop de link zou werken (niet het geval). Vervolgens gaf ze aan dat ik blij moest zijn dat ik nog kon bellen. Want ja, als je je rekening niet betaalt wordt je afgesloten. Nou gekker moet het toch niet worden! Een nieuwe link wilt mw. niet sturen, dus gaf ze aan dat ik wel weer een link zou krijgen wanneer ik eenmaal afgesloten ben, maar dan moet ik de afsluitkosten wel betalen. BELACHELIJK!
Re: Hollandsnieuwe GEEN klantenSERVICE!
Dat is het bekende probleem. Je wilt een goedkoop abonnement, dus krijg je minder service. Hoe denk je anders dat ze goedkoper zijn dan de A-leveranciers
-
hollandsnieuwe
- verified
Re: Hollandsnieuwe GEEN klantenSERVICE!
Beste Dominique87,Dominique87 schreef:Ontzettend jammer dat Hollandsnieuwe een ontzettend slechte klantenservice heeft. Het enige dat ik wil is simpelweg mijn rekening betalen. Dit blijkt bij Hollandsnieuwe niet mogelijk. Ik kreeg een email met een betaal-link zodat ik mijn rekening kon betalen. Deze link werkt helaas niet. Op mijn e-mail krijg ik geen reactie. Dus ik dacht, dan probeer ik het telefonisch. Nou, wat een ramp. Na veel zoeken kwam ik er via goolgle.nl achter wat het telefoonnummer was. Vervolgens heb ik 15-20 minuten in de wacht gestaan. Eindelijk nam er iemand op. Helaas had deze dame geen kennis van zaken. Ik gaf haar aan dat het erg moeilijk was om iemand van de klantenservice te spreken, waarop zij zei dat het een beetje druk was. Vervolgens de situatie uitgelegd. Mw. gaf aan dat ik alle browsers moest downloaden die er maar zijn en dat er vast wel een tussen zat waarop de link zou werken (niet het geval). Vervolgens gaf ze aan dat ik blij moest zijn dat ik nog kon bellen. Want ja, als je je rekening niet betaalt wordt je afgesloten. Nou gekker moet het toch niet worden! Een nieuwe link wilt mw. niet sturen, dus gaf ze aan dat ik wel weer een link zou krijgen wanneer ik eenmaal afgesloten ben, maar dan moet ik de afsluitkosten wel betalen. BELACHELIJK!
Bedankt voor uw bericht. Ik heb net op uw bericht in de andere post gereageerd. Als ik u nog ergens mee kan helpen, zou u dan uw 06nummer, postcode, huisnummer en geboortedatum in een privébericht of via Facebook of Twitter willen sturen? Dan pak ik uw gegevens erbij.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe