LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] In NL besteld: een telefoon uit het buitenland

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Marcoh89
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 nov 2012 10:36

In NL besteld: een telefoon uit het buitenland

Ongelezen bericht door Marcoh89 »

Hallo allemaal,

Ik heb bij Belsimpel.nl een telefoon gekocht (via kieskeurig.nl). Nu blijk ik dus een buitenlands toestel te hebben wat resulteert in het niet kunnen updaten (al maanden niet).

Belsimpel doet hier niks mee en zegt dat de update vanzelf komt, en dat ik maar geduld moet hebben. Ik kan het toestel wel opsturen ter reparatie. Echter valt er niks te repareren, want het ligt aan de software. De software kunnen zij ook niet updaten, omdat het een buitenlands toestel is.

Het gaat om de Samsung Galaxy S2, die met android 4.0.3 veel problemen heeft zoals erg warm worden, vanzelf uitvallen, vastlopers etc. (aangeschaft in juli 2012).

Kan ik hier iets mee doen?

Het lijkt mij niet normaal. Als ik in Nederland een telefoon bestel, ga ik er vanuit dat ik een product uit Nederland krijg, en natuurlijk wordt het toestel in een ander land geproduceerd, daar heb ik het niet over. Maar ik heb nu ook een serienummer uit het buiteland, software etc.

Ik heb niks aan deze telefoon aangezien deze steeds vastloopt en uitvalt..

Help! Wat kan ik hier aan doen?

Mvg,
Marco Harskamp

Gesloten