LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internetplus bellen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
elsvh
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 okt 2007 09:16

internetplus bellen

Ongelezen bericht door elsvh »

:evil: Ben razend op KPN. Eerst ging het helemaal mis met de aansluiting na een verhuising. KPN had ons belooft dat we snel over kunnen stappen van ISDN naar de kabel en het kon allemaal in een keer. Dit heeft 1 maand geduurd. De eerste week hadden we geen telefoon. Een monteur kwam en rekende 79 euro. Nee, eerst moets de ISDN aangesloten moeten worden om ook internet te kunnen krijgen, daar was hij niet voor.
Nadat het nieuwe pakketje kwam hadden we inderdaat weer internet en telefoon. Na twee weken doet de telefoon hetniet meer. We konden niet bellen en gebeld worden!! Voor dit alles heb ik wel vijf maal een marketingbedrijf aan de telefoon gehad met de vraag of alles goed was. Over de email worden we ook geslokt met berichtjes over KPN. Ze kunnen beter het geld in de werkelijke montage stoppen. Als je klachten heb kun je ze bellen. Hoe moet je dat doen als de aansluiting niet werkt?

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door queenfan »

jij gaat van ISDN naar kabel en dan komt er een monteur van KPN langs?????

Noem mij gek maar er klopt iets niet.
En waarom IPB nemen met ISDN (ik neem aan dat je dat hebt) als je gewoon IPB via eenanaloge lijn kan hebben.

elsvh
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 okt 2007 09:16

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door elsvh »

Nadat ik met meerdere mensen uit mijn omgeving gepraat had, bleken de klachten bekend te zijn. Ik hoorde zelfs dat KPN het niet in alle gebieden goed geregeld kon krijgen. Ik heb kpn uiteindelijk gebeld met mijn mobiel. Dit kost dan 0.10 eurocent plus je beltarief van je mobiele telefoon. Na 10 minuten verbrak natuurlijk de verbinding omdat mijn beltegoed op was. De jongen aan de telefoon was uiterst geduldig met mij. Al die afkortingen (IPB???). Je begrijpt er niks van als je er nooit mee hoeft te werken. Mijn man heeft 's avondas ook een half uur aan de telefoon gehangen. Hij werd na 2 minuten terug gebeld. Dit was wel aardig. Maar het is al met al niet gelukt. Hij zou om 21:30 teruggebeld worden maar dat werd niet meer gedaan. Ik vraag me af of je al de gemaakte kosten bij KPN kunt declareren. Daarnaast ben je onbereikbaar voor iedereen....

Jacobs80
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 okt 2007 11:42

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door Jacobs80 »

Wij hebben ook langdurige problemen met internetplusbellen gehad. Ik heb alle telefoonrekeningen waarop te zien was dat ik hun helpdesk gebeld heb verzameld en bij mijn klacht gevoegd met de mededeling dat ik de kosten vergoed wilde krijgen.
Vele maanden later heb ik wel een flinke tijd gratis internetplusbellen gekregen, wat de telefoonkosten wel dekte.

Het probleem is echter nog steeds niet goed opgelost, draadloos werkte het niet en daar hadden we het juist voor genomen, maar we hebben besloten het te laten rusten omdat het erg veel stress met zich mee bracht.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door agro »

Ik heb kpn uiteindelijk gebeld met mijn mobiel. Dit kost dan 0.10 eurocent plus je beltarief van je mobiele telefoon
KPN bellen is helemaal gratis, als je problemen hebt bel je de storingsdienst 0800-0407 kost je niets ook met mobiel gratis.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door BBCS »

KPN bellen is helemaal gratis, als je problemen hebt bel je de storingsdienst 0800-0407 kost je niets ook met mobiel gratis.
Herstel:

KPN bellen was helemaal gratis.

Dat telefoonnummer 0800-0407 is buiten gebruik gesteld.

Of dat nu nog is weet ik niet, maar een paar maanden geleden was dit gratis nummer niet meer in gebruik.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door agro »

Dat telefoonnummer 0800-0407 is buiten gebruik gesteld.
Is niet opgeheven is van storingsdienst!!!

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door BBCS »

Oke, dan weten we dat ook weer. :wink:

elsvh
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 okt 2007 09:16

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door elsvh »

Erg grappig dat ik achteraf hoor dat er een gratis nummer is. Ik heb al mijn papieren van de KPN nagekeken (en dat zijn er heel veel) en ik ben dat gratisnummer welke jullie me aanbieden nog niet tegen gekomen. Ik zal het maar gelijk noteren, voordat er weer wat mis gaat.
Ik hoorde van mijn zus dat zij ook problemen had met haar interenetplusbellen. Zij had geen aansluiting van KPN maar van Orange. Zo, zie je maar weer. Je kunt betere maar op de oudewetse manier bellen. Dit is toch goedkoper en het scheelt je een hoop gestress.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door BBCS »

Van dat gratis telefoonnummer heb ik ook heel veel gebruik gemaakt.

Maar toen ik voor paar maanden terug dat nummer belde, kreeg ik een melding dat het nummer niet meer in gebruik was en dat men een 0900 nummer moet bellen.

Het kan zijn dat dit gratis nummer tijdelijk buiten gebruik is gesteld.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door agro »

storingsdienst kpn 0800-0407 is nooit opgeheven geweest, mogelijk dat voor problemen met IPB onderstaand nummer gebeld moet worden.

Er is ook een speciaal gratis nummer voor InternetPlusBellen (geweest) 0800-0505 of dit nummer ondertussen is opgeheven is mij niet bekend.

valkenier
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 mei 2005 20:16

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door valkenier »

IK kies er voorlopig maar voor om te bellen via : BONDD.nl
Is gratis en het enige wat er tegenover staat is dat je gedurende
het bellen "reclame krijgt te zien". Maar als je niet kijkt..........
Bevalt mij prima, heb de rekening van KPN nagekeken, en die
gesprekken dtaan er niet bij.

edbever
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 feb 2007 14:41

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door edbever »

Ja leuk zijn die nummers.
Als je het 0900 nummer belt wordt je direct doorverbonden en voor ongeveer 30 minuten in de wacht geplaatst.
Maar let op er is een gratis nummer 0800 nog iets. Bel je die dan ga je door een hele lange reeks knop gedruk heen alvorens men zegt dat de wachttijd te lang is en je het later nog een keer moet proberen. En dan niets meer.

tubs
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 feb 2007 19:33

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door tubs »

0800-0407 is wel gratis, want ik heb 31 oktober nog gebeld op dat nummer en kreeg de storingsdienst aan de lijn.

Annita38
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 mei 2007 01:49

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door Annita38 »

Je kunt altijd nog naar de Primafoon gaan en met de telefoon die daar hangt, het nummer van de betreffende afdeling (bv HetNet, of adsl direct) bellen en het probleem voorleggen........... kost niets, met die telefoon van KPN bellen. (het net kost 45 cent per minuut), maar je moet wel overdags natuurlijk en soms hoor je lawaai van klanten in die winkel...... maar het is een optie!

wadscan
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jul 2007 20:51

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door wadscan »

ik heb ook kpn internet bellen
ik had ook problemen maar ik heb het uitgvonden
als je achterop de experiabox kijkt daar zit een klein gaatje
daar mee kan je de box resetten
dat moet je voor dat je gaat slapen
dat duurt 1 uur voor dat de nieuwste software heeft opgehaald
zins dien is het prima
proberen kan atyd

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door agro »

als je achterop de experiabox kijkt daar zit een klein gaatje
daar mee kan je de box resetten
Hou er wel rekening mee dat dan al je instellingen welke in de experiabox niet standaard zijn verloren gaan.
De fabrieksinstellingen worden dan weer ingesteld.

Gregoris
Berichten: 156
Lid geworden op: 11 dec 2006 13:40

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door Gregoris »

Hallo wadscan,
er zit ook een aan/uit knopje achterop het modem
die kan je uit doen en minimaal 1 minuut wachten en weer aandoen
en dan duurt het misschien 5 minuten voor alles weer correct werkt
en ben je je instellingen ook niet kwijt.
mvg.

Gregoris
Berichten: 156
Lid geworden op: 11 dec 2006 13:40

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door Gregoris »

dus mensen
alvorens de dure telefoonnummers of
langdurig in de wacht gezet te worden

eerst zoals hierboven omschreven je experiabox uit zetten
en na minimaal 1 minuut weer aan zetten
(dan duurt het nog zo'n 5 minuten voor alles weer werkt) :D
meestal zijn de problemen die je met internetplusbellen hebt dan opgelost.
mvg.

willempje
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 nov 2007 15:41

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door willempje »

Ik ben al vanaf december bezig met kpn problemen.
Door verhuizing twee maanden zonder telefoon, een kapotte box, geen facturen inzien, dubbele huisadressen.

Wel een aantal keren een aardige vergoeding voor de ellende.

Nu kan ik nog steeds mijn facturen niet inzien en ook betaal ik voor twee huisadressen.

Dit moet de technische dienst oplossen.
Bellen en mailen krijg je steevast iemand meestal aardig aan de telefoon die je zal helpen en na een uur ontdekt men (wat ik al zei te weten dat ze er niets aan kunnen doen) dat ze het doorgeven aan de technische dienst.
AL VIJF MAANDEN.
Per e-mail weten ze ervan is bij de technische dienst.

Het schijnt ook erg moeilijk te zijn mijn oude huisadres te verwijderen daar betaal ik ook al 5 maanden dubbel(gelukkig 10 euro per maand)


Er schijnt een afdeling te zijn die je iemand geeft die je persoonlijk begeleid dat heb ik in het begin uiteindelijk gehad en daar kon ik steeds terecht en deze bleef ook aanspreekbaar.
Toen men dacht dat alles opgelost was stopte dat en is niet meer bereikbaar.

Ik heb de TROS al een mail gestuurd bij zoveel klachten moet er toch iemand zijn die zich daar persoonlijk me bezig gaat houden, maar niets gehoord nog?

Kunnen wij daar nu gezamenlijk niet achter komen?

WIE WEET WAT

Gesloten