LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] internetten voor 1/2 eurocent per minuut?
internetten voor 1/2 eurocent per minuut?
wie heeft dat allemaal al in de gaten?
Re: internetten voor 1/2 eurocent per minuut?
Wat bedoel je hier mee.Vertel eens wat meer want er staat hier wel heel weinig informatie.
voor mensen met gewone modemaansluitingen dus zonder adsl o.i.d.
dag en nacht inbellen voor 1/2 cent p. min. Ik doe het al een tijdje, verwonder mij ten zeerste over het feit dat ik er nog niet verder over gehoord heb. Inlichtingen bij carrier-select bedrijf schieten niet op zeggen dat het niet mogelijk is. iemand ervaringen ermee?
dag en nacht inbellen voor 1/2 cent p. min. Ik doe het al een tijdje, verwonder mij ten zeerste over het feit dat ik er nog niet verder over gehoord heb. Inlichtingen bij carrier-select bedrijf schieten niet op zeggen dat het niet mogelijk is. iemand ervaringen ermee?
bellen via 1601 en internetprov. Free online
werkt al een paar maanden goed
werkt al een paar maanden goed
Bellen voor een 1/2 cent kan dus blijkbaar gewoon niet. Ook niet via freeonline.nl
Ha die gast, hoe kom jij aan die wijsheid?
Het kan wel!
Onder 2 voorwaarden:
- Meld je aan bij het carrierselectbedrijf Bel1601. Dan betaal je inderdaad een halve eurocent per minuut voor bellen naar nummers binnen Nederland. Info op http://www.bel1601.nl.
- Het werkt alleen bij internetproviders die beschikken over een gewoon telefoonnummer als inbelnummer, zoals bijvoorbeeld Freeonline. Dus geen inbelnummer wat met 06760 begint!
Onder 2 voorwaarden:
- Meld je aan bij het carrierselectbedrijf Bel1601. Dan betaal je inderdaad een halve eurocent per minuut voor bellen naar nummers binnen Nederland. Info op http://www.bel1601.nl.
- Het werkt alleen bij internetproviders die beschikken over een gewoon telefoonnummer als inbelnummer, zoals bijvoorbeeld Freeonline. Dus geen inbelnummer wat met 06760 begint!