yoU Piss Company heeft weer iets nieuws bedacht.
QUICKFIX gratis downloaden
UPC en dan.......gratis??????
Wanneer de vos de passie preekt,
boer pas op je kippen
Wie weet of dit oke is?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Je wil de mening van een IT'er ???Ik vertrouw ze voor geen meter en vandaar mijn vraag aan ITers wat zij ervan denken.
angel,Als IT'er is mijn mening dat menigeen weer een poging om service te verlenen aangrijpt om eens flink hard te trappen en verder niets.
Nee dat is niet mogelijk, simpelweg omdat geen enkel gerespecteerd bedrijf dergelijke praktijken zou toepassen. Als dit uit zou komen hebben ze een rel van enorme omvang en dat willen ze echt niet.Mijn vraag blijft of het mogelijk zou kunnen zijn dat dat bewuste service programma een paard van Troje is?
.Mensen die overal spionnen en problemen zien, lijken mij nogal last te hebben van paranoia
Proest !!! Kijk daar ga je al. Als je een illegale XP koopt, wetend of niet, dan kun je dit soort dingen verwachten. Microsoft krijgt geen toegang tot je computer, ze zien simpelweg aan het serienummer dat je een illegale versie hebt. En dan wordt je dus gewaarschuwd om een legale aan te schaffen.Ik had onwetend een illegale XP versie van Microsoft van een kennis gekocht.
Ik ben ervan overtuigd dat via de automatische updates van Microsoft zij toegang gekregen hebben tot mijn computer.
Plotseling kreeg ik allerlei vensters van Microsoft waarin zij mij waarschuwden voor mijn illegale XP besturingssysteem. Ze gingen steeds verder nadat ik die vensters genegeerd had. Mijn hele systeem werd steeds vaker en gecompliceerder in de war gestuurd en pesterijen in de vorm van in beeld gebrachte 60 aftel seconden etc. etc.
Precies dit soort onzin bedoel ik.Geruststellend is dat jij laat weten ook weg te zijn gegaan bij UPC.
Je zou ons wantrouwen toch kunnen begrijpen?
Dit heeft NIETS met een vraag stellen te maken ( die komt erna ) en brengt anderen alleen maar op rare gedachten...yoU Piss Company heeft weer iets nieuws bedacht.
QUICKFIX gratis downloaden
UPC en dan.......gratis?????? !!!!
Wanneer de vos de passie preekt,
boer pas op je kippen
Je bedoelt misschien "Op bekende gedachten!"Dit heeft NIETS met een vraag stellen te maken ( die komt erna ) en brengt anderen alleen maar op rare gedachten...
maar goed het komt van UPC dus dan weet je het wel.
Nee hoor, koos gewoon voor de goedkoopste ! Kwestie van prijs en daar kabel duurder is dan adsl koos ik voor het laatste. Had UPC dit ook aangeboden had ik dat misschien wel genomen... Geen idee.Bij een goedkopere aanbieder, zoals je schrijft, werd je toch niet minder gecharmeerd van UPC? zoals je eerder schreef?
Lijkt mij prima, maar doe dan niet net alsof je een eerlijke vraag stelt en geef gewoon je mening. Je zegt IT'ers aan te spreken met een vraag, maar wil eigenlijk gewoon je eigen mening bevestigd zien !Suggestief? Ik heb mijn mening, zonder mogelijkheid van twijfels, over UPC laten weten op deze site. Gebaseerd op snode ervaringen!
Prima:Kom zelf dan eens met de feiten?