LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Jamba
Re: Jamba
Volgens mij mag Linda niet meer reageren. De discussie over Jamba liep wat uit de hand. Daarom trek ik maar een rokje aan en praat een paar octaven hoger:
Afmelden bij Jamba kan door JAMBAOFF te ... maar 4636.
Afmelden bij Jamba kan door JAMBAOFF te ... maar 4636.
Re: Jamba
Dat weet jij, dat weet ik, KPNer.
Maar Linda wist het beter en vond mij daarom niet zo aardig meer in die andere topic.....
Want zij is de slimste van allemaal.
En kan haar ongelijk niet toegeven.
Gaat een ander dan voor dom uitmaken, terwijl ze zelf geen flauw benul heeft waar ze over praat.
Maar Linda wist het beter en vond mij daarom niet zo aardig meer in die andere topic.....
Want zij is de slimste van allemaal.
En kan haar ongelijk niet toegeven.
Gaat een ander dan voor dom uitmaken, terwijl ze zelf geen flauw benul heeft waar ze over praat.
Re: Jamba
Je kan een e-mail naar [email protected] sturen met vermelding van je telefoonnummer en het verzoek je geen sms'jes meer te sturen doen.
Soms reageren ze wel andere keer weer niet maar blijf het proberen.
Tevens wil ik aan iedereen een oproep doen nooit je aan te melden via hun site je gaat erin namelijk.
Ongevraagd sturen ze je sms'jes a 1,50 euro per bericht mijn dochter is zo al 12 euro van haar beltegoed kwijt
Ook op hun site kan je nergens vinden hoe je deze on gevraagde reclametroep kan stoppen volgens mij zijn ze dat wel verplicht.
Als je ze wil bellen krijg je een nummer die niet bestaat dus ik doe hier ook een oproep aan de redactie van Radar neem deze oplichters eens onder de loep.
ik heb op verschillende forums al noodkreten zien staan van ouders die het beltegeod van hun kinderen van 11 12 13 jaar geroofd zien worden en waar niks aan te doen is behalve hopen dat er gereageerd wordt op de mail die je stuur.
joop
Soms reageren ze wel andere keer weer niet maar blijf het proberen.
Tevens wil ik aan iedereen een oproep doen nooit je aan te melden via hun site je gaat erin namelijk.
Ongevraagd sturen ze je sms'jes a 1,50 euro per bericht mijn dochter is zo al 12 euro van haar beltegoed kwijt
Ook op hun site kan je nergens vinden hoe je deze on gevraagde reclametroep kan stoppen volgens mij zijn ze dat wel verplicht.
Als je ze wil bellen krijg je een nummer die niet bestaat dus ik doe hier ook een oproep aan de redactie van Radar neem deze oplichters eens onder de loep.
ik heb op verschillende forums al noodkreten zien staan van ouders die het beltegeod van hun kinderen van 11 12 13 jaar geroofd zien worden en waar niks aan te doen is behalve hopen dat er gereageerd wordt op de mail die je stuur.
joop
Re: Jamba
in je berichtje wat je krijgt staat een afzendnummer van 4 cijfers (of meerdere) als je die noteert en contact opneemt met je provider kunnen zij je precies zeggen hoe deze dienst stop gezet can worden... bijv door een sms te sturen naar POLY OFF naar 4636.. en dan zijn ze verplicht aan de hand van dat smsje de dienst meteen te stoppen, in sommige gevallen krijg je hier dan zelfs een sms over terug dat je dit beeindigd hebt
Re: Jamba
Ik heb ook het probleem gehad met Jamba. Wilde 2 maanden geleden een beltoon bestellen na het zien van de reclame op tmf. Heb dan waarschijnlijk de informatie over het abo over het hoofd gezien ( ben 22 jaar, kan goed lezen maar blijkbaar staat het niet in KOEIENLETTERS aangegeven anders had ik het wel gezien).
Heb aantal keren geprobeerd om me af te melden via sms, dacht dat het gelukt was maar paar weken geleden toch weer een sms gekregen met de vrolijke mededeling dat ik wéér 4 nieuwe beltonen kon bestellen en dat er 4,50 werden afgeschreven van mijn beltegoed .
Heb nu op de site van Jamba zelf gekeken (www.jamba.nl) en onder het kopje klantenservice kun je je afmelden. Je moet dan je mobiele nummer invullen, dan krijg je een paswoord en dan moet je dat op de site invullen en ben je er vanaf (dat dacht ik de vorige keer na 5 keer smsen ook maar dit was ook niet gelukt) Nu maar hopen dat het ook echt gewerkt heeft, we zullen zien.
Veel succes met Jamba
Heb aantal keren geprobeerd om me af te melden via sms, dacht dat het gelukt was maar paar weken geleden toch weer een sms gekregen met de vrolijke mededeling dat ik wéér 4 nieuwe beltonen kon bestellen en dat er 4,50 werden afgeschreven van mijn beltegoed .
Heb nu op de site van Jamba zelf gekeken (www.jamba.nl) en onder het kopje klantenservice kun je je afmelden. Je moet dan je mobiele nummer invullen, dan krijg je een paswoord en dan moet je dat op de site invullen en ben je er vanaf (dat dacht ik de vorige keer na 5 keer smsen ook maar dit was ook niet gelukt) Nu maar hopen dat het ook echt gewerkt heeft, we zullen zien.
Veel succes met Jamba
Re: Jamba
Hoi hoi..
Zoals ik lees ben ik dus zeker niet de enigste die problemen heeft met dat jamba gedoe!!
Ik heb 30 augustus mijn eerste email naar hun gestuurd met mijn klacht. Als reactie kreeg ik te horen dat ik mijn nummer naar hun kon e-mailen en dan zouden ze de smsjes naar mij stoppen.. Dat is inderdaad gebeurd, maar ik had er dus bijgezet dat ik het belachelijk vond dat ik mij niet kon afmelden via sms zoals ik had gelezen en ik opeens 2x per maand 4.50 euro van mijn beltegoed kwijt was dus ik haal beltegoed voor 20 euro en raak iedere maand 9euro kwijt. ik Heb hun bedankt voor het afmelden enzo maar weer terug gemaild dat ik hierdoor wel 18euro kwijt was (dit gebeurde 2achereenvolgende maanden) en aangezien ik geen geldboompje heb ik ontzettend baal. na een tijdje zeuren en heel direct zeggen dat ik gewoon op zijn minste een deel van het geld terug wil, kreeg ik tot mijn verwondering een email waarin hun zeiden dat ik mijn banknr kon door mailen met mijn volledige voor en achternaam en dan zou ik binnen 3weken het geld totaal van 26.40 op mijn rekening krijgen. nu wacht ik al anderhalve maand met smart op mijn bankpapieren via de post maar steeds zie ik niets staan over een bedrag van 26.40 ik ga zo weer eens een email sturen waar mijn geld blijft.. beloofd is beloofd neem ik aan..
wat trouwens wel opvalt is dat het email adres waar ik heen mail anders is dat het antwoord adres..
ik mail naar [email protected] en ik krijg email terug van [email protected] is er hierover al eens een klacht in de uitzending geweets? want ik heb net een internet site gevonden:
http://www.emexus.com/smsafzeggen/forum ... Position=1
Waar op dit moment 1882 berichten staan verdeeld over 92!! pagina's
ik heb trouwens voor de zekerheid de emails van hun bewaard en in 1 email staat dat ze mijn gegevend door hebben gegeven aan hun administratie en ik het geld terug krijg!
Misschien kan er via het programma wat aan gedaan worden?
of zit ik hier dan verkeerd
Zo ja, waar kan ik dan terecht??
oja sorry voor mn lange bericht maar kheb er echt genoeg van!! en erger me dood aan die reclame van hun wat gewoon op 3zenders of meer tegelijk uitgezonden word [/url]
Zoals ik lees ben ik dus zeker niet de enigste die problemen heeft met dat jamba gedoe!!
Ik heb 30 augustus mijn eerste email naar hun gestuurd met mijn klacht. Als reactie kreeg ik te horen dat ik mijn nummer naar hun kon e-mailen en dan zouden ze de smsjes naar mij stoppen.. Dat is inderdaad gebeurd, maar ik had er dus bijgezet dat ik het belachelijk vond dat ik mij niet kon afmelden via sms zoals ik had gelezen en ik opeens 2x per maand 4.50 euro van mijn beltegoed kwijt was dus ik haal beltegoed voor 20 euro en raak iedere maand 9euro kwijt. ik Heb hun bedankt voor het afmelden enzo maar weer terug gemaild dat ik hierdoor wel 18euro kwijt was (dit gebeurde 2achereenvolgende maanden) en aangezien ik geen geldboompje heb ik ontzettend baal. na een tijdje zeuren en heel direct zeggen dat ik gewoon op zijn minste een deel van het geld terug wil, kreeg ik tot mijn verwondering een email waarin hun zeiden dat ik mijn banknr kon door mailen met mijn volledige voor en achternaam en dan zou ik binnen 3weken het geld totaal van 26.40 op mijn rekening krijgen. nu wacht ik al anderhalve maand met smart op mijn bankpapieren via de post maar steeds zie ik niets staan over een bedrag van 26.40 ik ga zo weer eens een email sturen waar mijn geld blijft.. beloofd is beloofd neem ik aan..
wat trouwens wel opvalt is dat het email adres waar ik heen mail anders is dat het antwoord adres..
ik mail naar [email protected] en ik krijg email terug van [email protected] is er hierover al eens een klacht in de uitzending geweets? want ik heb net een internet site gevonden:
http://www.emexus.com/smsafzeggen/forum ... Position=1
Waar op dit moment 1882 berichten staan verdeeld over 92!! pagina's
ik heb trouwens voor de zekerheid de emails van hun bewaard en in 1 email staat dat ze mijn gegevend door hebben gegeven aan hun administratie en ik het geld terug krijg!
Misschien kan er via het programma wat aan gedaan worden?
of zit ik hier dan verkeerd
Zo ja, waar kan ik dan terecht??
oja sorry voor mn lange bericht maar kheb er echt genoeg van!! en erger me dood aan die reclame van hun wat gewoon op 3zenders of meer tegelijk uitgezonden word [/url]