LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht over Tele2: bedrijf blijft maar rekeningen sturen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
carolien54

Klacht over Tele2: bedrijf blijft maar rekeningen sturen

Ongelezen bericht door carolien54 »

goededag
ik wil hier even mijn verhaal kwijt over tele2
ik en mijn zoon habben allebei een abonement bij tele2 . nu hebben we het op gezegd maar tele2 blijft steeds maar rekeningen sturen en zo gauw als je het niet betaald gaat het gelijk door naar bosincasso en komt er weer 40 euro bij
ik heb tele 2 vorige maand aan de telefoon gehad en toen werd mij gezegd dat alles in orde was en dat er een fout ligt dat we allebei een zelfde adres wonen
nu vandaag weer tele2 aan de telefoon gehad omdat er zo genaamd weer rekeningen open stonden
nu blijkt dat ze niks kunnen vinden van mijn zoon en even naderhand stond er weer een rekening open van mijn zoon heeeeeel vreemd
van mij stonden er twee rekeningen open terwijl er altijd automatishe van de bank wordt afgeschreven dus ook heel vreemd
en ze zelf zeggen van ja u heeft altijd netjes betaald
zo zijn ze nu al 3 maanden bezig dat ze geld willen hebben terwijl het abonement al op gezegd is
blijven ze om geld vragen
dus mensen als u dit leest neem NOOIT een abonnement bij tele2 want je bent dubbele aan geld kwijt heb nog nooit zo'n bedrijf mee gemaakt
Laatst gewijzigd door Radar op 11 dec 2015 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topic titel aangepast.

stefanhouterman

Re: Klacht over Tele2: bedrijf blijft maar rekeningen sturen

Ongelezen bericht door stefanhouterman »

Gaat het hier om internet?
Ik denk dat TS het over een Mobiel contract heeft.

flyboy

Ongelezen bericht door flyboy »

Bij ons idem dito TELE2 beloofd een creditnota en stuurt een incassobureau ondanks dat we de bewijzen hebben dat TELE2 in gebreke is gebleven door alle beloftes en crediteringen gespecificeerd die niet gedaan zijn

1-From: [verwijderd door moderatie]
> Sent: Saturday, November 21, 2015 5:03 PM
> To: flyboy
> Subject: Creditatie
>
> Beste klant,
>
> Ik heb een ticket doorgezet naar de financiële afdeling,
>met de mededeling om 57 euro terug te boeken naar uw
>rekening. Dit betreft de factuur, met factuurnummer:
>NL1505349758.
>
> De volgende kosten krijgt u dus terug:
> Abonnementskosten
> Glasvezel Internet tot 60Mb/s 14-10-2015 t/m
>13-11-2015 45,00
> Vaste Telefonie 14-10-2015 t/m 13-11-2015 12,00
>
>
> Totaal abonnementskosten
> 57,0
>
> Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en
>wens u een fijn weekend toe!
>
> Met vriendelijke groet,
> [verwijderd door moderatie]
> Tele2

EN ZE DOEN NIETS EN STUREN EEN INCASSOBUREAU OP ONS AF , DIT IS EEN INGEBREKESTELLING EN NIET VOLGENS DE FATSOENLIJKE AFSPRAKEN

Geachte dames en heren ,

Lees zorgvuldig hieronder en wij weigeren om te betalen door het gebrek aan initiatief van Tele 2, ondanks meerdere beloftes van crediteringen.
1- Beloofd is een credit nota ticket is aangemaakt door een dame klantenservice TELE2 , waarbij wij duidelijk de eindafrekening met creditering gespecificeerd 57 euro zoals beloofd zouden ontvangen,
2-verscheidene malen getracht kontakt te zoeken waar de ,,eindnota ,, bleef door het ontbreken ervan na beloftes oftewel het in gebreke blijven van Tele2 ,
3-het ondanks beloftes aan deze ex medewerker Versatel duidelijk geworden is na het drama van een week wachten op een nieuw modem en onze tijdige opzegging , en het verschuilen en niet communiceren van medewewerkers, ons duidelijk is dat wij ons vrijwaren van alle aantijgingen en dienovereekomstig weigeren zonder credit nota gespecifeerd zoals beloofd af te rekenen met TELE2(laatste afrekening, zonder machtiging) financiele afdeling die 2x tracht illegaal te incasseren zonder machtiging en het nog vergoelijkt ook .
4-Wij niet gediend zijn van uw dreigementen om geld te incasseren met verhogingen , die niet relevant zijn.
5-Wij verzoeken u deze brief te seponeren onmiddellijk en indringend TELE2 te verzoeken zoals beloofd, om een creditnota voor het afrekenen van de eindnota , die TELE2 niet automatisch kan incasseren (begrijpen ze het eigenlijk wel?)
6- dat betekent een nota met 57 euro erafgetrokken , dank u , niets meer en niets minder .
graag kontakt !!wederom .
Laatst gewijzigd door Radar op 13 dec 2015 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: naam tele2 medewerker verwijderd

flyboy

Geachte mensen , en wat zien we??? hetzelfde en geen pleemoplossend vermogen om nb een creditnota met het juiste bedrag te sturen , je vraagt je af , wat is er loos met de afd financien??
ik denk veel en wij wijken niet , al moeten wij dit met tros radar opnemen en de rechter , dit is gewoon van de gekke , niets doen en illegaal proberen te incasseren en ,,gewoon,, doorgaan met dreigen en incassobureaus , nou die weten het al...........en zijn ergggg sceptisch geworden ....
het is gewoon diefstal en liegen en dat betekent eigenlijk niets en een in gebrekestelling .simpel en de terreur van een provider heren direktie neem aktie dank u .
quote /unquote...

geachte Dames en Heren.,
tav Marjolijn
===========

zie hier wederom het bewijs van Tele2,s creditfaktuur die alsmaar groter wordt (plus 9.50)
ongelooflijk vandaag beloofd de escalatieafdeling te bellen ma en di met mijn gegeven tel nummer , wordt niets mee gedaan laat staan gebeld .
is ongelooflijk en onrechtmatig gedrag ,
Geldt nog steeds dat er een credit faktuur gespecificeerd desnoods per mail komt van Tele2, waarna wij onmiddelijk de laatste betaling kunnen doen handmatig (door het ontbreken van mails van versatel tel nummers adressen enz.)
wij wachten in spanning af ......zijn ze daar een beetje de weg kwijt ja dus maar wij geven niet toe aan deze terreur.
Zal u informeren elke poging (na 2 keer al) om geld te incasseren op een illegale manier bij mijn bank.(vorige 2 keer heb ik bewijzen van )

m vr gr

From:
Sent: Tuesday, December 15, 2015 6:20 PM
To: flyboy
Subject: Re: Fw: Mislukte Incasso Tele2

Beste klant,

Ik zal contact opnemen met de klantenservice. Er wordt inderdaad nog gewerkt aan de creditatie als ik naar de status kijk. Echter heeft u recht op een vergoeding van 57 euro plus de laatste rekening met factuurnummer NL1506147010 + 9,50. Dit houdt in dat u in totaal recht heeft op 66,50 euro. En er ligt een factuur voor van 213 euro bij het incassobureau.

Met vriendelijke groet,
Nicol van 't Hof
Tele2

On Tue, 15 Dec 2015 12:50:54 +0100
"flyboy" wrote:
> AcceptEmailDames en Heren,
>
> tav Marjolein.
> =============
>
> ipv een credit faktuur gespecificeerd blijven ze
>mekkeren over betaling wat illegaal is , nogmaals,
>
> 1- graag een faktuur zoals beloofd in de stukken te zien
>, met aftrek van de 57 euro die onterecht werd opgeist,
>en wat weerlegt is
> 2- betekent een gespecificeerde faktuur van de
>financiele afdeling van Tele2 , van een bedrag euro
>156,98 rest , dan kunnen we na het ontvangen van de
>faktuur eindelijk alles afsluiten en betalen
> 3- onderstaand weer een poging om een bedrag wat wij
>niet kennen te incasseren , wat waarschijnlijk door de
>fouten van Tele2 financiele afdeling gecreeert is voor
>abogeld , ongegrond onrechtmatig en aanmatigend gedrag en
>weerlegt .
> 4-Tele2 roept alsmaar dat ik vandaag zowel als gisteren
>dus 14, en 15 december door de escalatie afdeling
>opgebeld wordt om dit op te lossen wat bijzonder simpel
>is , doe wat je beloofd ...we hebben nog een middag.
> 5- 2x trachten illegaal geld te incasseren na de belofte
>van een correktie creditnota gespecificeerd te versturen
>, wanneer komt deze nou eindelijk met korrekte aktie
>erop, en kunnen wij eea afhandelen ???
> 6- de onzin dat wij wanbetalers zijn is ongegrond en
>weerlegt (zie verleden ....=uitstekend!!)Daarom houden
>wij deze afdeling erg in de gaten , en wachten de
>escaltieafdeling af (telefoonnummers zijn bekend. )
>
> Tele2 medewerkers van de klantendienst zijn er duidelijk
>over maar er is een ongelooflijke figuur bij Tele2 rustig
>bezig deze uitspraken van collegas te ondermijnen, dmv
>het sturen van illegale rekeningen die nergens op slaan.
> wij willen er van af en wij willen nu wel eens gebeld
>worden door de escalatie afdeling Tele2 , waar wij al la
>minuut in het gelijk gesteld worden zie alle
>correspondentie eerder.
> Vanzelfsprekend zal ik TROS RADAR weer informeren over
>de onzin onderstaand , die wij alsmaar krijgen
>.........er is geen mislukte incasso en Tele2 moet
>stoppen met die ongein, respectievelijk onzin.
> Wij zijn absoluut verbaasd dat wij niet gebeld worden
>door Tele2 (escalatie afdeling, wij kunnen ze niet
>bellen)waar wel een ticket voor aangemaakt is ...... en
>onrechtmatig gedrag vertoond wordt.
> Wij zijn niet van zins 9,50 euro te betalen zonder de
>beloofde afsluiting van een gespecificeerde creditnota
>zoals beloofd door tele2, deze nota slaat echt nergens
>op, ze moeten deze opsturen aangezien wij geen tele2 meer
>hebben en deze emails geblokkeerd zijn door tele2
>
> Onder voorbehoud van alle rechten en plichten dezes ,
>

>

speedy222

Ongelezen bericht door speedy222 »

Tele2 is zeer uit op geld inplaats van dat ze hun tv, telefoon, internet willen brengen. Je krijgt zeer snel een incasso bureau na 20, euro al. En wordt met 40, euro verhoogt. Daarna wilde ik van Tele2 af was beeindigd en moest ik na 3 maanden de rest nog betalen rond 450, euro wat in me account stond stilletjes zonder dat ze dat zeiden. Ze sturen ook geen mail van hun standaard maand facturen dan moet jezelf in je account kijken. Ik vind Tele2 slecht in hun dienst levering en ook slecht met kwaliteit. Ik zou Tele2 niemand aanraden is echt een rommeltje en slechte kwaliteit met mails die niet werken. Ik zit nu bij Ziggo voor de 2e keer en bevalt goed. Een goed factuuroverzicht per mail wordt je op de hoogte gebracht van je factuur. Ook hoef je bij Ziggo niet gelijk een incasso te betalen. Ze laten je meer met rust. Tele2 zit op je hielen als het om geld gaat. :x
Laatst gewijzigd door speedy222 op 22 mar 2016 11:00, 2 keer totaal gewijzigd.

flyboy

hai speedy 222. je hebt gelijk !! ik laat niets afschrijven illegaal , ze smoezen rustig verder zie thread op het forum van mij .....nu zeggen ze weer dat ze pas bij de volgende nota crediteren en ik geen nieuwe nota krijg = dus geen betaling simpel - ze zijn in gebreke gesteld , en ik ga rekeningen sturen via hun eigen incassobureau en denk erom ,die gaan ze betalen , ieder uurtje werk , dan een rekening ben er echt klaar mee.
ze snappen niet dat als je een creditnota beloofd (TELE2)je de correktie er op loslaat , en dan betaalt de klant het resterende bedrag neen ze denken die betalen wel en kunnen wij achteraf een creditering bij de volgende nota doen en die komt niet , want ik heb geen notas meer =opgezegd , ze zijn oeverloze sukkels echt zelfs als je welwillend bent denken ze je te grazen te nemen , jammer dan SANS PERSISTIT ben er echt klaar mee.Dus de volgende reden om niet te betalen te crediteren is weer verzonnen met opzet!!

kaaskop 43

Ongelezen bericht door kaaskop 43 »

Zoals door iedereen terecht opgemerkt, Tele2 is een vreselijke boevenbende.
Maar, iedereen die hier afsluit had ook beter vooronderzoek kunnen doen.
Google is your friend.
Het punt is dat Tele2 veel goedkoper is dan bv KPN.
Waar zou dat nu toch in zitten??
Mensen moeten soms beter onderzoeken, nadenken, voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en daarna klagen.

Harold1976

Ongelezen bericht door Harold1976 »

Ik heb 6 jaar zonder problemen bij tele2 gezeten. Toen ik in opgezegd heb is gelijk de ellende begonnen. Spontaan komt er bij hun 1 rekening niet binnen. Waarna ze me meteen afgesloten hebben. Dit was eind februari. Het probleem loopt nog steeds. Reeds al meerdere aanmaningen gehad van bos incasso maar deze hek ik alle betaling opdrachten toe gestuurd waar uit blijk dat alle rekeningen betaald. Zijn. Bos incasso is om die reden ook gestopt met het sturen van incasso. Echter tele 2 snap het tot op heden nog steeds niet. Iedere keer als je contact men hun heb krijg je wel weer iets anders of afwijkend's te horen ten opzichte van andere tele medewerkers. De helpdesk forum en Twitter kunnen elkaar binnen 1 kwartier 3 verschillende verhalen brengen betreffende de stand van zaken. Wat een stel pinokio's daar zeg. Vandaag wederom contact gehad nadat ik een sms gekregen had dat de rekening nu betaald was. Na me eigen controle blijkt dat ze nu geld van die overschrijven gekoppeld hebben aan een rekening die al betaald was. Met gevolg dat de rekening nog steeds open blijft staan. Ze hebben de laatste rekening nu gebruikt om de openstaande rekening aan te vullen ondanks dat niet mogelijk zou moeten zijn door de helpdesk van tele 2 zelf als je een rekening betaald voorzien van rekening nummer en klantnummer. Zit ondertussen bij kpn en krijg nu van tele 2 bericht da't ik de rekening moet betalen anders sluiten ze me af. Heb ze gelijk verteld dat ik tot het eind toe afgesloten ben geweest. Heb dus 2 maanden voor niets nog abonnement moeten betalen zonder dat ik heb kunnen bellen. De helpdesk kan je nergens mee helpen want die kunnen niks. Die kunnen alleen berichtjes sturen naar de financiele afdeling die er vervolgens weer 10 werkdagen over doet voordat ze je een sms sturen waarmee je niets kunt.
Ben al afgeloten vanaf 24 februari

Gesloten