Ook ik heb al lange tijd klachten over vodafone, sms die naar het buitenland gestuurd word komt vaak niet aan maar mag je wel betalen.
Als je dan met 555 beld sturen ze je vervolgens naar het netwerk in het buitenland om je beklag te doen. Hier heb je dus als consument niets aan. Als je een fax stuurt om opheldering krijg je gewoon geen antwoord.
In het verleden ook formulieren op de website ingevuld met de wens om terug te laten bellen. Deze berichten waar klachten in voorkomen komen toevallig iedere keer door een storing niet binnen word je verteld als je om kommentaar vraagt via 555. Mag je ook weer even 35 cent p/m gaan betalen.
Nee Klantenservice bestaat niet bij Vodafone, e.e.a. is echt schandalig zoals je met een klacht behandeld wordt. Je wordt dus gewoon niet behandeld...Ga dan ook dit jaar weg bij Vodafone.
Als ik voorgaande reakties lees, lijkt het of vodafone ook in het forum aktief is en zijn straatje schoon probeert te vegen, overigens niet erg overtuigend.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klachten vodafone worden nooit behandeld!
Re: klachten vodafone worden nooit behandeld!
Wat een zeurpiet zeg ben je, als jij een probleem hebt is het meteen een slechte provider, ik ben geen medewerker van Vodafone, maar er zijn 3 miljoen gebruikers die WEL tevreden zijn, ga lekker weg bij Vodafone, dan zijn ze gelukkig een zeikerd armer,
Bacomania
Bacomania
bacomania:
Zomaar weg gaan bij je provider kan niet zomaar, totdat je jezelf uitkoopt met het 5 dubbele maandbedrag. Ik zou met alle liefde van de wereld een nieuwe provider willen hebben maar dat gaat niet zomaar.
Vodafone is helemaal niet zo klantvriendelijk en kunnen zeker niet hun slogans waar maken. Ik ben echt onbeschoft behandeld door de vodafone klantenservice. Ik was een zogenaamde "pest-caller", volgens vodafone, en daar hebben ze speciale "procedeures" voor. Ze hebben mij bijna middernacht (23.30) opgebeld om mij een potje uit te schelden. Later kwamen ze erachter dat ik het niet was, maar dat iemand anders mijn nummer bij de klantenservice had ingetoetst (met huislijn). Geen excuses van het desbetreffende persoon gehad.
Een tijdje daarvoor was ik op zoek naar een nieuwe telefoon en stapte een Vodafone winkel binnen. Nog nooit ben ik zo seksueel geintimideerd als bij zo'n City-point. Ook wilde deze verkoper alleen maar vodafone life verkopen (natuurlijk voor zijn bonus) en wilde vervolgens niets zeggen over andere telefoons. Ik WIL NIET MMSen maar doodgewoon bellen! Ik ben toen zeer gefrustreerd en ongemakkelijk de winkel uit gegaan. Probeer dit maar eens te vertellen aan zo'n klantenservice! Dat zijn ook maar studenten met een bijbaantje die zogenaamd een klacht serieus moeten nemen. Uiteindelijk een aanbod over telefonische verkoop.
Goed .. maand later een telefoon binnen, maar ook een maand later zonder enige reden weer kapot. Bel je die klantenservice weer, wordt er gezegd gewoon naar zo'n City-point toe te gaan en de telefoon op te laten sturen. Ik ging naar zo'n city-point, maar aangezien de telefoon telefonisch was aangeschaft kon ik er opeens niet meer terecht. Nog een keer klantenservice gebeld en toen kreeg ik een adres waar ik het naar toe kon sturen. Verzegelen, goed inpakken, verzekeren en aangetekend sturen.. en WAARSCHIJNLIJK kreeg ik de kosten dan wel vergoed. Jaja vast! Opnieuw geprobeerd bij een city-point en natuurlijk kon het daar opeens wel!
Nu vraag ik me af of mensen dit ook herkennen en wie de makkelijkste en goedkoopste manier weet om van deze asociale provider af te komen??? Ik krijg het gevoel dat vodafone gewoon niemand serieus neemt en zeker niet wanneer dit soort dingen nog voor kunnen vallen.
Zomaar weg gaan bij je provider kan niet zomaar, totdat je jezelf uitkoopt met het 5 dubbele maandbedrag. Ik zou met alle liefde van de wereld een nieuwe provider willen hebben maar dat gaat niet zomaar.
Vodafone is helemaal niet zo klantvriendelijk en kunnen zeker niet hun slogans waar maken. Ik ben echt onbeschoft behandeld door de vodafone klantenservice. Ik was een zogenaamde "pest-caller", volgens vodafone, en daar hebben ze speciale "procedeures" voor. Ze hebben mij bijna middernacht (23.30) opgebeld om mij een potje uit te schelden. Later kwamen ze erachter dat ik het niet was, maar dat iemand anders mijn nummer bij de klantenservice had ingetoetst (met huislijn). Geen excuses van het desbetreffende persoon gehad.
Een tijdje daarvoor was ik op zoek naar een nieuwe telefoon en stapte een Vodafone winkel binnen. Nog nooit ben ik zo seksueel geintimideerd als bij zo'n City-point. Ook wilde deze verkoper alleen maar vodafone life verkopen (natuurlijk voor zijn bonus) en wilde vervolgens niets zeggen over andere telefoons. Ik WIL NIET MMSen maar doodgewoon bellen! Ik ben toen zeer gefrustreerd en ongemakkelijk de winkel uit gegaan. Probeer dit maar eens te vertellen aan zo'n klantenservice! Dat zijn ook maar studenten met een bijbaantje die zogenaamd een klacht serieus moeten nemen. Uiteindelijk een aanbod over telefonische verkoop.
Goed .. maand later een telefoon binnen, maar ook een maand later zonder enige reden weer kapot. Bel je die klantenservice weer, wordt er gezegd gewoon naar zo'n City-point toe te gaan en de telefoon op te laten sturen. Ik ging naar zo'n city-point, maar aangezien de telefoon telefonisch was aangeschaft kon ik er opeens niet meer terecht. Nog een keer klantenservice gebeld en toen kreeg ik een adres waar ik het naar toe kon sturen. Verzegelen, goed inpakken, verzekeren en aangetekend sturen.. en WAARSCHIJNLIJK kreeg ik de kosten dan wel vergoed. Jaja vast! Opnieuw geprobeerd bij een city-point en natuurlijk kon het daar opeens wel!
Nu vraag ik me af of mensen dit ook herkennen en wie de makkelijkste en goedkoopste manier weet om van deze asociale provider af te komen??? Ik krijg het gevoel dat vodafone gewoon niemand serieus neemt en zeker niet wanneer dit soort dingen nog voor kunnen vallen.
De klantenservice van Vodafone slaat nergens op:
zij bieden de klanten GEEN service, keer op keer beloven ze je om jouw probleem c.q. vraag op te lossen c.q. te beantwoorden.
Wachtttijd tot nu toe: 7 maanden!!!!!!
Je kan brieven schrijven, bellen en mailen, ze laten je gewoon in de stront zakken.
zij bieden de klanten GEEN service, keer op keer beloven ze je om jouw probleem c.q. vraag op te lossen c.q. te beantwoorden.
Wachtttijd tot nu toe: 7 maanden!!!!!!
Je kan brieven schrijven, bellen en mailen, ze laten je gewoon in de stront zakken.
Misschien handig om voortaan een fatsoenlijke brief te schrijven? Ik heb nog nooit last gehad bij Vodafone, kreeg altijd netjes een reactie binnen aanzienlijke tijd en als vroeg om een bevestiging of een belletje dan gebeurde dat ook.
Vraag anders je call history op, kan je zien wat er over je gezegd is.
Beetje erg jammer, klantenservices bellen naar het nummer waar vandaan gebeld wordt, niet naar het ingetoetste nummer. Ten tweede schelden ze je nooit uit, ten derde hebben de werknemers niet het recht om lastige klanten te bellen, hier hebben ze een aparte afdeling voor. Reken maar dat ze zelf niet bellen. Denk je nou echt dat ze lastige mensen gaan bellen? Als iemand lastig is geweest zijn ze juist blij dat die opgehangen heeft. Zij geven je aan bij je provider zodat deze contact met je opneemt en na een x aantal keer wordt je afgesloten. Heel erg jammer als je zo'n verhaal ophangt want als jij bij een klantenservice gewerkt zou hebben zou je weten dat hier procedures voor zijn waar aangehouden wordt en had je geen onzinnig verhaal opgehangen.Vodafone is helemaal niet zo klantvriendelijk en kunnen zeker niet hun slogans waar maken. Ik ben echt onbeschoft behandeld door de vodafone klantenservice. Ik was een zogenaamde "pest-caller", volgens vodafone, en daar hebben ze speciale "procedeures" voor. Ze hebben mij bijna middernacht (23.30) opgebeld om mij een potje uit te schelden. Later kwamen ze erachter dat ik het niet was, maar dat iemand anders mijn nummer bij de klantenservice had ingetoetst (met huislijn). Geen excuses van het desbetreffende persoon gehad.
Vraag anders je call history op, kan je zien wat er over je gezegd is.
Dit kan overal gebeuren, heeft niets met het bedrijf te maken. Als ik slecht geholpen wordt bij de bijenkorf betekend het niet dat het een vervelend winkel is. Ik vraag me af waarom ik en andere mensen altijd netjes geholpen worden...Nog nooit ben ik zo seksueel geintimideerd als bij zo'n City-point. Ook wilde deze verkoper alleen maar vodafone life verkopen (natuurlijk voor zijn bonus) en wilde vervolgens niets zeggen over andere telefoons.
gezien de ónbekende '" gast geen naam vermeld het volgende:
als je op trosradar naar alle forums kijkt dan zijn volgens mij alle netwerken slecht met waardeloze klantenservices,dus zit er maar 1 ding op,helemaal geen mobiel meer ,stuur je vrienden net als vroeger een brief per post
als je op trosradar naar alle forums kijkt dan zijn volgens mij alle netwerken slecht met waardeloze klantenservices,dus zit er maar 1 ding op,helemaal geen mobiel meer ,stuur je vrienden net als vroeger een brief per post