LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klantenservice een ramp bij verlengen abonnement Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gasstel007

Klantenservice een ramp bij verlengen abonnement Vodafone

Ongelezen bericht door Gasstel007 »

Ik wil mijn abonnement bij Vodafone verlengen met een nieuw toestel dit doe ik via de telefoon ik wordt vriendelijk te woord gestaan, toestel is op voorraad en zal spoedig mogelijk via TNT naar mij toe komen. Na een paar dagen nog geen toestel ik neem contact met de verkoop afdeling, meneer de voorwaarden zijn 5 tot 10 werkdagen, dit is mij niet verteld bij het aangaan van de verlenging. Volgende dag ik probeer het opnieuw meneer 5 tot 10 werkdagen ik zeg jaja maar wanneer word het toestel opgestuurd of wanneer is het verstuurd helaas meneer dit kunnen wij niet zien. Ik zeg, bij bestellingen waar ook ter wereld heb je het bestelde product binnen 5 dagen bij je thuis en kan een simpel telefoontje niet binnen de Nederlandse grenzen binnen een paar dagen worden geleverd. Via de website stel ik de vraag wanneer toestel geleverd wordt (tot op heden geen bericht terug alleen via mail: reactie binnen 1 werkdag krijg ik). 10de werkdag bellen met Vodafone waar het toestel blijft. Helaas meneer problemen met een nieuw computersysteem het zal nog een paar dagen duren maar wanneer word het verstuurd?? Of wanneer is het verstuurd . Ik zeg geef mij even de afdeling waar mijn mail naar is gegaan want daar heb ik geen antwoord van gekregen meneer ik zal u door verbinden en de verbinding wordt verbroken. Opnieuw gebeld wanneer komt het toestel?, meneer ik zie dat u het abonnement opzegt. PARDON?!! Van wanneer is dat schrijven, dat is van oktober 2007, oké zeg ik smoes nummer 2. Wanneer komt het toestel nu???? Tevens vraag ik of Vodafone mij via mail hierover wil informeren of per sms ik geef hiervoor mijn e-mailadres en?? weer geen antwoord. Dit is kort samengevat mijn probleem met de klantenservice van Vodafone, regelmatig om een supervisor gevraagd maar helaas. Wie heeft deze ervaring ook met Vodafone?

Gasstel007

Re: Klantenservice een ramp bij verlengen abonnement Vodafone

Gisteren opnieuw gebeld, via 0800 nummer, met Vodafone en krijg contact met de helpdesk, meneer ik zal u doorverbinden krijg een bandje: leveringen van nieuwe toestellen zal 7 werkdagen duren en Vodafone houd u op de hoogte d.m.v. SMS, vreemd ik zit al 12 werkdagen te wachten, ik kijk gelijk op mijn toestel of ik misschien een SMSje heb gemist, helaas geen bericht en geen verbinding meer. Probeer het via de mobiel met het 1200 nummer en krijg contact met de helpdesk, medewerker vindt het heel vervelend (jaja dat vinden ze allemaal). Vertel het hele verhaal opnieuw en dat het toestel eind van de week geleverd zou worden maar er nog niet is, ja meneer problemen met het nieuwe computersysteem. Maar vertel mij nu eens wanneer komt het toestel! Helaas dat is niet bekend. Ik vertel hem ook dat collega's van hem mij beloven mij op de hoogte te houden via SMS of E-mail maar dat dit niet gebeurd. Ik kan begrip hebben voor als er een nieuw systeem opgestart wordt maar vertel je klant dat je problemen hebt maar gedraag je niet zo! Gelukkig ik heb nog een paar weken voor mijn abonnement afloopt ik kan nog over naar een andere provider. Wie o wie heeft ook deze problemen met levering van een nieuw toestel?

Kiwimayo

Ongelezen bericht door Kiwimayo »

Ik heb net Vodafone hierdoor opgezegd !! Ben die klanten'service' echt zat. Je staat met je rug tegen de muur en ze kletsen allemaal maar wat. In juli een nieuw touchscreen toestel besteld bij mijn verlenging en ben na 2 weken begonnen met bellen waar het toestel bleef. Conclusie: heb met 6 verschillende figuren gesproken (ook na 1 uur en 10 minuten in de wacht te hebben gezeten), waarvan er 2 echt letterlijk zeiden, het toestel staat klaar voor verzending bij TNT post, u heeft het overmogen in huis om dan afgelopen donderdag uiteindelijk te horen van een dame van de receptie (want ut is ozo druk) dat er niets voor verzending klaar staat en dat ik maar het beste de order opnieuw kon plaatsen want er zaten allerlei 'fouten' in. En die nieuwe order kon ze niet versnellen ofzo. Ook op mijn mail kreeg ik zulke foute standaard antwoorden, begrip tonen nieuw systeem en dat ze niet konden zeggen wanneer het toestel geleverd zou worden ?? :x Nee, vodafone is over voor mij..... hun lokkertje, gratis klantenservice, kunnen ze beter weglaten, echt afschuwelijk !! :mrgreen:

Gasstel007

Eergisteren opnieuw gebeld met klantenservice, meneer ik heb een goed bericht voor u het toestel komt naar u toe het is verstuurd dat is fijn voor u (jaja)
Later op de dag toestel ontvangen hehe die is eindelijk binnen .
Maar waarom dit gedrag van Vodafone even een berichtje sturen van helaas problemen met computersysteem hierdoor vertraging maar nee hoor gewoon je poot stijf houden en de klant niet voor vol aanzien.

Nu ook bericht binnen via E-mail:

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw email waarin u vraagt naar uw bestelling.
Excuses voor de late reactie, door middel van een enorme drukte hebben we uw email niet eerder kunnen behandelen.
Volgens onze gegevens is uw toestel op 01-09-09 geleverd.
Ik neem aan dat uw vraag hiermee is komen te vervallen.
Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

Jaja, zo werkt dit niet zo lust ik er nog wel 1 de arrogantie ten top zelfs dit kunnen ze niet normaal doen hier zijn ze dus makkelijk vanaf gekomen.

Ik hoop dat Vodafone wel uit een ander vaatje gaat tappen, succes!!

goldlabel

Ongelezen bericht door goldlabel »

Service? hmm welke? :evil:

grtz Goldie

sander7

Ongelezen bericht door sander7 »

klachten over vodafone online
ik heb online mijn abonnement verlengd en heb intussen 2 toestellen ontvangen die allebei defect waren.Ik heb nu al 15x gebeld ma elke keer krijg ik een ander verhaal te horen.Het probleem is dat ze voor elk vraagstuk weer een andere afdeling hebben en de klantenservice van vodafone kan je niet helpen,daarbij is de bereikbaarheid van de onlineshop echt waardeloos.Na mijn laatste contact met klantenservice werd ik zo bruut behandeld dat t erop neer kwam dat ik maar niet meer hoefde te bellen want is moest geduld hebben want er waren problemen bij hun.Ik heb hierop weer terug gebeld en meteen een klachtenbrief geschreven.5 mails,1 brief en 15 telefoontjes later heb ik nog geen nieuw toestel,ik heb notabene 6 weken geleden mijn abonnement verlengd en ik laat t hier niet bij.Ik ga iig de kosten van mobiel internet terug vragen/eisen.Mijn advies aan iedereen die dit leest en nog moet aansluiten of er nog vanaf kan dat dan meteen doen want t is echt een zooitje bij vodafone.Ik heb mijn lesje geleerd en bestel nooit meer een telefoon via internet en zeker niet meer bij vodafone,zodra mijn contract afgelopen is dan vertrek ik naar een andere provider.Vodafone heeft problemen omdat hun systeem veranderd is in een periode dat ze 50% korting geven op abonnementen en ik vind dit niet slim.Ik ben nog lang niet klaar met hun want ik zal er alles aan doen om hun het leven zuur te maken.De service van vodafone is ver te zoeken.

psmit

Ongelezen bericht door psmit »

Werkelijk niet te geloven!

Tegen het aflopen van mijn contract werd ik enthousiast opgebeld door iemand van Vodafone. Ze hadden een goede aanbieding voor mij. In werkelijkheid was deze aanbieding onvoordeliger, bovendien zat ik er dan direct weer een jaar aanvast ipv dat ik het door kon laten lopen en iedere maand kon opzeggen. "Ehh, ja u heeft gelijk..." Dit is al ruim 1,5jaar geleden.

Inmiddels heb ik besloten dat ik graag een nieuwe telefoon zou willen, en dan nu met internet erop. Via smartphonestunts.nl bestel ik een telefoon en een contractverlenging bij vodafone. Van een scherp abbonement ga ik nu naar een basis abbonement.

Op 20 augustus jl krijg ik een orderbevestiging van Vodafone via de mail. Als de wijziging zou worden doorgevoerd zou ik een email ontvangen. Na een week nog geen email. Ik ben gaan bellen om te vragen naar de status. Na 10 minuten in de wacht (bij een scherp abbonement kost dit 0,25ct p/m buiten de bundel) kreeg ik een mevrouw aan de telefoon die mij alleen kon vertellen dat er een verwerkingsachterstand was en zij mij niet kon vertellen hoelang het nog ging duren.

Na het weekend heb ik via de website contact opgenomen met de klantenservice. Dat is 4 dagen geleden en ik heb nog geen reactie ontvangen. Terwijl er op de website volgens mij aangegeven wordt binnen 2 dagen.

Gisteravond weer gebeld. 8 minuten gewacht. Allereerst was de jongen die ik aan de telefoon kreeg niet duidelijk te verstaan (accent en manier van praten) en luisterde hij niet naar wat ik vertelde maar was hij alleen maar bezig met zo snel mogelijk het gesprek af te ronden. Toen ik hem wees op het feit dat hij niet goed luisterde (hij gaf namelijk een antwoord wat onjuist was en niet relevant) zou hij me doorverbinden. Ik kwam terecht in een menu waarna de verbinding automatisch verbroken werd.

1,5 uur later weer terug gebeld. 9 minuten wachten. Ik krijg dezelfde jongen aan de telefoon en hij geeft aan dat hij me weer gaat doorverbinden. Maar geeft mij het nummer waarmee hij me doorverbindt ook nadat ik hem vertelde dat ik niet wéér in een menu terecht wilde komen.

Ik werd doorverbonden en een automatische stem vertelde mij dat deze service maar tot 18 uur beschikbaar was. (inmiddels was het half 9) En weer werd de verbinding verbroken.

Nog een keer belde ik en stond weer evenlang in de wacht. Toen kreeg ik een jongen genaamd Rudolf aan de telefoon. Hij vertelde mij dat hij van de receptie was en er een probleem was bij de klantenservice die avond. Hij had de opdracht gekregen mijn probleem aan te horen, het samen te vatten en mij terug te laten bellen door iemand. Wanneer dat zou gaan gebeuren kon hij niet zeggen.

Vandaag belde ik, na nog niets gehoord te hebben weer met Vodafone. Ik kreeg zowaar direct iemand aan de lijn. Het leek weer dezelfde jongen die niet goed verstaanbaar was te zijn, maar zeker weten doe ik het niet. Hij klonkt, deed en handelde in ieder geval wel hetzelfde. En ik werd weer doorverbonden.

Nu kreeg ik een vrouw aan de lijn. Ik wilde gewoon weten wanneer mijn abbonement nou ingaat. Dit kon zij me niet vertellen en ik moet het gewoon afwachten. Ze kon mij compleet geen indicatie geven, dus of het nou een week, een maand of langer duurt....ik moet het dus maar afwachten.....

De trend volgend zit ik nu dus "in de wacht..."

psmit

Ongelezen bericht door psmit »

Een dag na mijn post hierboven kreeg ik een email dat mijn abbonement was verlengd....

Gesloten