LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koop niets bij Belsimpel!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Haar36

Koop niets bij Belsimpel!

Ongelezen bericht door Haar36 »

Koop nooit wat bij deze winkel!
Ik kocht een telefoon die gelijk al niet goed werkte, omdat ik de volgende dag "pas" belde (kreeg het toestel eind vd middag) moest ik hem ter reparatie. Toestel 4 weken kwijt! Ging 3 maanden goed, toen weer hetzelfde probleem. Toestel weer opgestuurd naar Dynafix (deze werken voor Belsimpel).

Nu beweert Dynafix dat ik zelf "iets" met het toestel gedaan heb. Wát ik dan gedaan zou hebben, dat krijg ik niet te horen. Contact opgenomen met Belsimpel, die doen helemaal NIETS voor mij. Zeggen (zonder iets uit te zoeken) Dynafix geloven. Nu willen ze me bijna 100 EURO laten betalen voor reparatie en dat terwijl ik gewoon een slecht toestel heb gekregen en men niet kan aantonen wat ik dan verkeerd gedaan zou hebben. En dat voor iemand die juist superzuinig is op haar spullen...
Koop dus nooit iets bij deze 'DIEVENBENDE". Ze verkopen graag, maar doen daarna niet aan nazorg. Asociale toko is mijn conclusie.

Chocomelk

Re: Koop niets bij Belsimpel!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

En doet moet vermeld worden in 2 topics ? :shock:

nico..d

Re: Koop niets bij Belsimpel!

Ongelezen bericht door nico..d »

En dat zegt iemand die zelf 8409 berichten gepost heeft? :lol:

Gesloten