Ik heb een abbonnement bij wanadoo en daar adviseerde zij mij om een belbudgetabbonnement te nemen. nu heb ik dat gedaan en kreeg een bevestigingsbrief van de KPN met daarin deze zin: Voor de volledigheid wijs ik u erop dat u met het BelBudget abbonnement uw gesprekken niet af kan wikkelen via een andere aanbieder dan KPN TELECOM.
KPN gebeld, en zij vertelden mij dat ik nu inderdaad via hun dure gesprekskosten kreeg.
Wanadoo gebeld en die zeiden, dat is onzin, u belt via wanadoo!
Hoe zit dat nu echt??????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kpn belbbudget en wanadoo
Re: kpn belbbudget en wanadoo
Ja hoor u doet gewoon via wanadoo bellen. Uw telefoon is aangesloten op het modem en deze regelt alles. Dus laat kpn maar kletsen.
Ronald.
Ronald.
hetgene wat kpn bedoeld is dat je niet meer met carrier pre select providers kunt bellen. Echter bellen via VOIP zoals wanadoo is geen enkel probleem, dus geloof wanadoo maar voor een keer.
Het is heel simpel je hebt een abonnement via KPN nodig om de telefoonlijn open te houden voor in dit geval ADSL via Wanadoo.
Als je gaat bellen via Wanadoo bel je via de Livebox en dus via ADSL, KPN heeft hier voor de rest niks mee te maken.
De brief van KPN kan je beschouwen als grote onzin, en de gesprekskosten gaat gewoon via Wanadoo.
Als je gaat bellen via Wanadoo bel je via de Livebox en dus via ADSL, KPN heeft hier voor de rest niks mee te maken.
De brief van KPN kan je beschouwen als grote onzin, en de gesprekskosten gaat gewoon via Wanadoo.