Hallo allemaal,
Nu bijna een maand geleden,heb ik KPN Eindeloos Online geactiveerd op mijn abbonement. Ik had een gewone Personal Sim abbonement waarbij je iedere maand extra opties aan je bundel toe kunt voegen.
Nu was ik van plan om Eindeloos Online te nemen,wat inhoud dat je voor een 10tje per maand eindeloos op internet kan met je mobiel.
Nu heb ik dit dus via internet aangezet,een bevestiging ontvangen via email.
Daarna ben ik gaan internettten,maar toen ik na 2 weken mijn bundel opvraagde,kwam er een smsjes achteraan dat ik voor 102 euro op internet had gezeten. Ik schrok me dus wild. Ben met de klantenservice gaan bellen (duurde ook erg lang trouwens) en de mevrouw van de klantenservice zal het allemaal in orde maken en het geld terugstorten,want kennelijk stond mijn aanvraag voor mobiel internet nog "in behandeling". Daarna na een aantal dagen nog een keer gebeld,en kpn zei dat ze er tot de 23e niet bij konden. Het is nu onderhand de 27e en ik heb nog steeds mijn geld niet gezien.
Ik ben zwaar teleurgesteld in KPN,en hoop toch nog dat ik mijn geld terug kan krijgen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Eindeloos Online
Re: KPN Eindeloos Online
Ik ken KPN nog uit de periode dat door een eigen fout in de beveiliging mensen konden bellen op vaste nummers van anderen. Weduwe vrouwtjes en oude mensen met AOW konden mooi deze rekening betalen, sans rancune. Deze vergaderingen ken ik nog goed. De blikken van de managers met enkel winstoogmerk.
Ik ken KPN ook nog uit de tijd dat ze smerige streken uithaalden met een internet concurrent die voor dertig gulden onbeperkt internet leverde en KPN met gemak rekeningen van honderden euro's incasseerde. Dit bedrijf maakte gebruik van het netwerk van KPN. In de hele straat in Houten, waar dit bedrijf zat, waren er geen storingen behalve net bij hen. Onverklaarbaar. Het bedrijf is daardoor failliet gegaan.
KPN volgt pas als anderen goedkoper zijn en dan nog zijn ze duurder. Als je zekerheid wilt dat je als klant gemolken wordt, dan zit je goed bij KPN.
Ik geef tegenwoordig les en ik maak mijn leerlingen altijd bewust van het gedrag van KPN en de prijzen door ze het zelf te laten onderzoeken. Wie les van mij heeft, wil nooit meer een abo van KPN of Telfort
Ik ken KPN ook nog uit de tijd dat ze smerige streken uithaalden met een internet concurrent die voor dertig gulden onbeperkt internet leverde en KPN met gemak rekeningen van honderden euro's incasseerde. Dit bedrijf maakte gebruik van het netwerk van KPN. In de hele straat in Houten, waar dit bedrijf zat, waren er geen storingen behalve net bij hen. Onverklaarbaar. Het bedrijf is daardoor failliet gegaan.
KPN volgt pas als anderen goedkoper zijn en dan nog zijn ze duurder. Als je zekerheid wilt dat je als klant gemolken wordt, dan zit je goed bij KPN.
Ik geef tegenwoordig les en ik maak mijn leerlingen altijd bewust van het gedrag van KPN en de prijzen door ze het zelf te laten onderzoeken. Wie les van mij heeft, wil nooit meer een abo van KPN of Telfort