LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN in-gesprektoon en onbereikbare dure klantenservice.
KPN in-gesprektoon en onbereikbare dure klantenservice.
Ik heb sinds gisteren een in-gesprektoon als ik iemand bel en mensen die mij bellen krijgen ook een in-gesprektoon.
Op de Experia box gaat het voice lampje niet branden, ook niet na vele malen resetten en het uitzetten van de box.
Dan zit er maar 1 ding op en dat is de klantenservice bellen.
Dat is een duur 0900 nummer en dat moet dan met je mobiele telefoon.
Na 20 minuten was ik het alweer zat, wat een flut bedrijf is het ook zeg.
Ik ga nu kijken om over te stappen naar een ander want ik moet wel telefoon hebben natuurlijk en ik heb geen zin om veel geld te moeten gaan betalen voor iets waar ik niets aan kan doen.
Update, ik ben over gestapt.
Op de Experia box gaat het voice lampje niet branden, ook niet na vele malen resetten en het uitzetten van de box.
Dan zit er maar 1 ding op en dat is de klantenservice bellen.
Dat is een duur 0900 nummer en dat moet dan met je mobiele telefoon.
Na 20 minuten was ik het alweer zat, wat een flut bedrijf is het ook zeg.
Ik ga nu kijken om over te stappen naar een ander want ik moet wel telefoon hebben natuurlijk en ik heb geen zin om veel geld te moeten gaan betalen voor iets waar ik niets aan kan doen.
Update, ik ben over gestapt.
Re: KPN in-gesprektoon en onbereikbare dure klantenservice.
Dus?
Wat moeten we hier met deze info?![Rolling Eyes :roll:](./../images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Wat moeten we hier met deze info?
![Rolling Eyes :roll:](./../images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Je kan ook internet raadplegen of er storingen zijn,er waren er verschillende misschien ook wel in uw plaats.Dan zit er maar 1 ding op en dat is de klantenservice bellen.
KPN heeft er een speciale site voor scheelt weer telefoonkosten
gr Henk
-
goh! en dat kan zomaar ff binnen 1 dag?Update, ik ben over gestapt.
volgens mij heb je een opzegtermijn van minimaal een maand.
ik denk ook niet dat je zomaar ff hetzelfde nummer behoudt/krijgt.
wat nu als de nieuwe provider een storing heeft?
dan stap je ook gelijk over?
ik vind het een beetje overdreven reactie, of zou het een beetje opruien zijn van TS.
![Wink :wink:](./../images/smilies/icon_wink.gif)
Bedankt voor de info Henk maar er waren geen storingen en er waren geen werkzaamheden.henk51 schreef:Je kan ook internet raadplegen of er storingen zijn,er waren er verschillende misschien ook wel in uw plaats.Dan zit er maar 1 ding op en dat is de klantenservice bellen.
KPN heeft er een speciale site voor scheelt weer telefoonkosten
gr Henk
Wat is erg vind is dat je alleen maar contact met KPN op kunt nemen door te bellen en als je telefoon het niet doet moet je dus met je mobiel bellen en dat kost veel geld.
Waarom geen gewoon nummer en waarom niet de mogelijkheid om via email een storing door te gevan?
Als jij nu wilt overstappen kun je dat binnen 5 minuten regelen hoor.renegade66 schreef:goh! en dat kan zomaar ff binnen 1 dag?Update, ik ben over gestapt.
volgens mij heb je een opzegtermijn van minimaal een maand.
ik denk ook niet dat je zomaar ff hetzelfde nummer behoudt/krijgt.
wat nu als de nieuwe provider een storing heeft?
dan stap je ook gelijk over?
ik vind het een beetje overdreven reactie, of zou het een beetje opruien zijn van TS.
De neuwe provider heeft om te beginnen gewone telefoonnummers voor storingen en langere openingstijden bij de klanten service.
Lees je eens in in die materie zou ik willen adviseren.
DJM schreef: Wat is erg vind is dat je alleen maar contact met KPN op kunt nemen door te bellen en als je telefoon het niet doet moet je dus met je mobiel bellen en dat kost veel geld.
Waarom geen gewoon nummer en waarom niet de mogelijkheid om via email een storing door te gevan?
Mobiel moet je proberen te vermijden als dat lukt, ik heb toen destijds bij een bekende gebeld .
Ze hebben juist een 0900 nummer omdat ze dan aan je verdienen, fijn dat het opglost is door een ander te nemen.
ciske schreef:DJM schreef: Wat is erg vind is dat je alleen maar contact met KPN op kunt nemen door te bellen en als je telefoon het niet doet moet je dus met je mobiel bellen en dat kost veel geld.
Mobiel moet je proberen te vermijden als dat lukt, ik heb toen destijds bij een bekende gebeld .
Ze hebben juist een 0900 nummer omdat ze dan aan je verdienen, fijn dat het opglost is door een ander te nemen.
Dat gevoel heb ik dus ook.
Je hebt een storing en dan zijn ze duur en moeilijk bereikbaar.
Ik heb/had namelijk onbeperkt bellen in de avond en in het weekeinde en dat werkt nu dus niet omdat die telefoon het niet doet.
Als straf dat hun product niet werkt moet je met je mobiel hun dure nummer gaan bellen terwijl je abonnement gewoon doorgaat.
Dat lijkt wel heel erg bewust op het willen verdienen aan storingen en dat ben ik helemaal zat.
Ik had namelijk al een keer rotgeintje met KPN over het opzeggen van de digitenne.
Dat kun je ook alleen maar via een duur nummer doen en dan vergeten ze zogenaamd op te zeggen zodat je een maand langer moet betalen en nogmaals via dat dure nummer moet opzeggen.
Volgende week heb ik een andere provider zal ik maar denken.
hoop dat je meer geluk met de andere provider hebt. ![Wink :wink:](./../images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./../images/smilies/icon_wink.gif)
-
lees je eerst ff in de materie van mijn persoon zou ik zeggen.Lees je eens in in die materie zou ik willen adviseren.
ik zit al heel wat jaartjes in de telecomsector.
je kan wel overstappen, dat is het probleem ook niet.
echter je hebt nog wel een abbo bij kpn, en die zul je hoe dan ook toch moeten uitzitten, en dus betalen. (minimaal nog een maand).
ga je voor een storing en duur nummer zoveel geld verspillen?
dat vind ik gewoon een beetje kortzichtig en dom.
hoezo dom?ga je voor een storing en duur nummer zoveel geld verspillen?
-
ik zal het anders zeggen, ga je opzeggen omdat je een duur nummer moet bellen (hebben bijna alle bedrijven tegenwoordig) als je eens een enkele keer storing hebt?
ondertussen zal de storing wel over zijn?
maar je kunt wel minimaal een maand dubbel gaan betalen.
ik zou eerst opzeggen en bij de nieuwe provider op de einddatum van oude contract laten aansluiten.
ondertussen zal de storing wel over zijn?
maar je kunt wel minimaal een maand dubbel gaan betalen.
ik zou eerst opzeggen en bij de nieuwe provider op de einddatum van oude contract laten aansluiten.
daar heb je gelijk in.]ik zou eerst opzeggen en bij de nieuwe provider op de einddatum van oude contract laten aansluiten.
Als jij heel wat jaartjes in de telecomsector zit dan zou je moeten weten dat je gebruik moet maken van de overstapservice om je eigen nummer te behouden.renegade66 schreef:lees je eerst ff in de materie van mijn persoon zou ik zeggen.Lees je eens in in die materie zou ik willen adviseren.
ik zit al heel wat jaartjes in de telecomsector.
je kan wel overstappen, dat is het probleem ook niet.
echter je hebt nog wel een abbo bij kpn, en die zul je hoe dan ook toch moeten uitzitten, en dus betalen. (minimaal nog een maand).
ga je voor een storing en duur nummer zoveel geld verspillen?
En jij kunt dit wel kortzichtig en dom vinden maar sommige mensen lopen nou eenmaal niet als een mak schaap achter de kudde aan.
-
ik ben daar ook wel van op de hoogte, ik weet ook dat je zo kan overstappen.Als jij heel wat jaartjes in de telecomsector zit dan zou je moeten weten dat je gebruik moet maken van de overstapservice om je eigen nummer te behouden.
als je echter verder leest weet je ook waarom ik het zeg, ik bedoel er mee te zeggen dat je een opzegtermijn hebt en dat dit je nu gewoon extra geld gaat kosten.
en ja, sorry daarvoor, maar dat vind ik dom.
maar blijkbaar heb je geld teveel.
ik zou eerst opzeggen bij kpn, en die opzegtermijn afronden en per die datum overstappen.
alleen betaal je bij je nieuwe provider ook voor een duur nummer en komen daar ook storingen voor.
maar dat lezen we hier dan wel weer toch?
Ik vind het ook wel knap dat je binnen 1 dag bent overgestapt.
Was je contractvrij? Volgens mij heb je dan alsnog een maand opzegtermijn.
Was je nog niet contractvrij? Dan moet je volgens mij afkopen tot de einddatum.
Of, je woonde in een gebied waar KPN geen dekking kan leveren en daarom hebben ze je kosteloos en per direct laten gaan.
Misschien kan de TS duidelijk maken hoe hij per direct is overgestapt? Het lijkt mij namelijk onwaarschijnlijk.. Maar goed.
Of, je woonde in een gebied waar KPN geen dekking kan leveren en daarom hebben ze je kosteloos en per direct laten gaan.
Misschien kan de TS duidelijk maken hoe hij per direct is overgestapt? Het lijkt mij namelijk onwaarschijnlijk.. Maar goed.
Zoals ik al zei moet je gebruik maken van de overstapservice als je huidige nummer wilt behouden.renegade66 schreef:ik ben daar ook wel van op de hoogte, ik weet ook dat je zo kan overstappen.Als jij heel wat jaartjes in de telecomsector zit dan zou je moeten weten dat je gebruik moet maken van de overstapservice om je eigen nummer te behouden.
als je echter verder leest weet je ook waarom ik het zeg, ik bedoel er mee te zeggen dat je een opzegtermijn hebt en dat dit je nu gewoon extra geld gaat kosten.
en ja, sorry daarvoor, maar dat vind ik dom.
maar blijkbaar heb je geld teveel.
ik zou eerst opzeggen bij kpn, en die opzegtermijn afronden en per die datum overstappen.
alleen betaal je bij je nieuwe provider ook voor een duur nummer en komen daar ook storingen voor.
maar dat lezen we hier dan wel weer toch?
En ik heb ook al gezegd dat ik bij de nieuwe provider geen duur 0900 nummer hoef te bellen.
Kennelijk snap jij dat niet en dan heeft verdere discusie geen zin meer met jou.
Doei.
Je kunt meteen overstappen en de volgende dag gebruik maken van mobiel internet totdat je een vaste aansluiting hebt.Hatertje schreef:Ik vind het ook wel knap dat je binnen 1 dag bent overgestapt.
Verder snap ik niet dat je het hebt over kosteloos en direct laten gaan door KPN.
Dat heb ik nergens gezegd dus wat wil je nou?
Het lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat als je 1 dag niet kan bellen of internetten, je direct mag overstappen naar een andere provider.
Er moet dus een andere reden zijn waarom je direct mag overstappen. Of, je bent nog niet overgestapt. Zit je nu al bij bv. ziggo? Of moet je nog steeds aan KPN betalen.
Het feit dat jij een andere provider hebt uitgekozen, betekend niet per definitie dat het contract bij je oude provider is beëindigd.
Er moet dus een andere reden zijn waarom je direct mag overstappen. Of, je bent nog niet overgestapt. Zit je nu al bij bv. ziggo? Of moet je nog steeds aan KPN betalen.
Het feit dat jij een andere provider hebt uitgekozen, betekend niet per definitie dat het contract bij je oude provider is beëindigd.
Dat 0900 nummer kost 0,10 euro/minuut. Dus als een call center agent 100% bezet is levert dat 6 euro per uur op. Daar gaan de kosten nog vanaf. Als jij hier een winstgevende business case van kunt maken dan raad ik je aan om dit direct met KPN te gaan bespreken want ik denk dat ze je dan voor veel geld willen aannemen om nog meer van dit soort geweldige dingen te bedenken....ciske schreef: