In de week van 21 november j.l. is bij mijn vader in een zorgcentrum te Nijmegen de vaste telefoonverbinding uitgevallen. Dit is een maand of wat daarvoor ook al gebeurd en toen bleek in de centrale een bekabeling los te liggen en was de reactie van de monteur aan mijn broer die er bij was: men piept vanzelf wel als men geen aansluiting heeft. Lekker klantvriendelijk, toch?
Op zaterdag 28 november was ik bij mijn vader en constateerde dat er nog steeds geen telefoonverbinding was. Hierop de KPN Storingsdienst gebeld en een afspraak gemaakt voor een monteur op maandag 30 november tussen 10 en 12 uur.
De monteur heeft zich niet laten zien en nadat mijn broer belde waar deze bleef kreeg hij te horen dat de storing niet opgelost kon worden en daar bleef het bij.
Vervolgens heb ik de KPN weer gebeld en zou men de storing weer oppakken en zou ik op mijn mobiel gebeld worden wanneer dat zover was. Tot afgelopen vrijdag geen bericht ontvangen en toen maar weer eens gebeld en gevraagd naar de stand van zaken.
Men zou er weer naar kijken en gisteren wederom geïnformeerd en aangekondigd dat ik hierover een klacht wilde indienen. Na heel veel doorschakelingen kreeg ik te horen dat een manager en supervisor deze casus opgepakt hadden en actie zouden gaan ondernemen. Toen ik aankondigde een klacht over de gang van zaken te willen indienen zou ik doorgeschakeld worden en wat gebeurde er? Ja hoor, verbinding verbroken.
Wederom KPN gebeld met het doel alsnog een klacht in te dienen en toen kreeg ik een storingsmonteur aan de lijn. Dat kan allemaal niet, was zijn mening en hij zou e.e.a. uitzoeken en voor een oplossing gaan zorgen. Na ruim een half uur aan de telefoon gehangen te hebben moest ik voor de zoveelste keer mijn mobiele nummer doorgeven, want ik zou (wederom) teruggebeld worden.
Men raad het al: dat moet nog gebeuren.
Nu moet ik ook nog even kwijt dat elk telefoongesprek ruim een uur duurt bij de KPN, dus daar wordt je niet vrolijk van.
KPN laat een man van bijna 92 die zijn telefoonverbinding heeft voor zijn contacten met de "buitenwereld" gewoon in de kou staan en is kennelijk niet in staat het probleem op te lossen.
Nog maar niet te spreken van het feit dat als mijn vader wat overkomt dat hij dan niemand kan bereiken.
Ik denk dat ik het telefoonabonnement van mijn vader maar ga opzeggen en hem een prepaid gsm-toestel ga geven.
Uiteraard ga ik hiervoor niet naar de KPN, want daar heb ik het eventjes helemaal mee gehad.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN kan storing niet verhelpen en laat het daarbij.
Re: KPN kan storing niet verhelpen en laat het daarbij.
Ik mis een beetje de rol van het zorgcentrum in deze, als daar een centrale is, waar wel eens een draadje losraakt, zou je dáár toch moeten zijn?bex.peter schreef:In de week van 21 november j.l. is bij mijn vader in een zorgcentrum te Nijmegen de vaste telefoonverbinding uitgevallen. Dit is een maand of wat daarvoor ook al gebeurd en toen bleek in de centrale een bekabeling los te liggen en was de reactie van de monteur aan mijn broer die er bij was: men piept vanzelf wel als men geen aansluiting heeft. Lekker klantvriendelijk, toch?
Op zaterdag 28 november was ik bij mijn vader en constateerde dat er nog steeds geen telefoonverbinding was. Hierop de KPN Storingsdienst gebeld en een afspraak gemaakt voor een monteur op maandag 30 november tussen 10 en 12 uur.
De monteur heeft zich niet laten zien en nadat mijn broer belde waar deze bleef kreeg hij te horen dat de storing niet opgelost kon worden en daar bleef het bij.
Vervolgens heb ik de KPN weer gebeld en zou men de storing weer oppakken en zou ik op mijn mobiel gebeld worden wanneer dat zover was. Tot afgelopen vrijdag geen bericht ontvangen en toen maar weer eens gebeld en gevraagd naar de stand van zaken.
Men zou er weer naar kijken en gisteren wederom geïnformeerd en aangekondigd dat ik hierover een klacht wilde indienen. Na heel veel doorschakelingen kreeg ik te horen dat een manager en supervisor deze casus opgepakt hadden en actie zouden gaan ondernemen. Toen ik aankondigde een klacht over de gang van zaken te willen indienen zou ik doorgeschakeld worden en wat gebeurde er? Ja hoor, verbinding verbroken.
Wederom KPN gebeld met het doel alsnog een klacht in te dienen en toen kreeg ik een storingsmonteur aan de lijn. Dat kan allemaal niet, was zijn mening en hij zou e.e.a. uitzoeken en voor een oplossing gaan zorgen. Na ruim een half uur aan de telefoon gehangen te hebben moest ik voor de zoveelste keer mijn mobiele nummer doorgeven, want ik zou (wederom) teruggebeld worden.
Men raad het al: dat moet nog gebeuren.
Nu moet ik ook nog even kwijt dat elk telefoongesprek ruim een uur duurt bij de KPN, dus daar wordt je niet vrolijk van.
KPN laat een man van bijna 92 die zijn telefoonverbinding heeft voor zijn contacten met de "buitenwereld" gewoon in de kou staan en is kennelijk niet in staat het probleem op te lossen.
Nog maar niet te spreken van het feit dat als mijn vader wat overkomt dat hij dan niemand kan bereiken.
Ik denk dat ik het telefoonabonnement van mijn vader maar ga opzeggen en hem een prepaid gsm-toestel ga geven.
Uiteraard ga ik hiervoor niet naar de KPN, want daar heb ik het eventjes helemaal mee gehad.
Re: KPN kan storing niet verhelpen en laat het daarbij.
Met centrale wordt volgens mij de KPN centrale bedoeld. En heeft elke kamer in het zorgcentrum gewoon een eigen AbbonneeOvernamePunt.sjohie schreef:Ik mis een beetje de rol van het zorgcentrum in deze, als daar een centrale is, waar wel eens een draadje losraakt, zou je dáár toch moeten zijn?
Re: KPN kan storing niet verhelpen en laat het daarbij.
Inderdaad de centrale van KPN. In het zorgcentrum was de vorige keer niks mis en ook niet in de kast "op straat".
Re: KPN kan storing niet verhelpen en laat het daarbij.
Was uw vader de enige met phone problemen?.bex.peter schreef:Inderdaad de centrale van KPN. In het zorgcentrum was de vorige keer niks mis en ook niet in de kast "op straat".
U vader kan niemand bereiken, toch wel intern in het tehuis mag ik hopen ?.
Wat verwacht je dat de KPN naar leeftijd gezien extra efforts inzet ?