LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Is er nog hoop

KPN Mobiel

Ongelezen bericht door Is er nog hoop »

Op de KPN site een nieuw simlock vrij mobiel besteld,bleek defect,retour gezonden, ontvangst bevestiging gehad, mijn geld zou terug gestort worden.
Nu bijna drie weken geleden bevestigingsmail gehad van de terug te storten bedrag, maar eens gebeld kom je verderop in een betaal menu al bijna 30 euro verbeld en nog steeds geen oplossing,diverse klachten op de site ingevuld en gemeld per telefoon. er gebeurt niets.Weet iemand een oplossing?
Na enkele weken een reactie van de KPN, nu weer een nieuw schrijven vol schrijf fouten en telefonisch contact, betaling van KPN aan mij weer voor VIER WEKEN opgeschort.
Laatst gewijzigd door Is er nog hoop op 18 feb 2011 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Guardian72
Contacteer:

Re: KPN Mobiel

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Stoppen met bellen - en een brief sturen waarin je:
- aangeeft hoeveel je krijgt
- je rekeningnummer vermeld (anders vertraging)
- een kopie van de bevestiging voegt
- een redelijk deel van de extra telefoonkosten (20 euro?) terugvraagt.
- aangeeft dat ze het binnen 10 dagen gestort moeten hebben, anders volgen andere incassomaatregelen, en zijn bijkomende kosten ook voor hun.

Is er nog hoop

Even een vervolg, KPN een brief gestuurd, had nog een enkele euro op de kaart staan nog maar een poging bij tel 1200,was iets helemaal verkeerd gegaan werd me verteld.
4 maal gebeld er werd geld gestort door kpn op mijn nummer, omdat 1200 tweemaal werd afgebroken daar het beltegoed op was.
NU 09-09-2011 nummer geblokkeerd er stond nog bel te goed op.
Dus mensen raad U sterk af om producten op de site van de KPN te kopen, als er iets stuk is kun je fluiten na de terug gaaf van je geld.
Klantvriendelijk noemen ze dat.

Is er nog hoop

Na veel heen en weer gebel en veelbrieven schrijven is het dan eindelijk opgelost,de aangetekende brieven ten spijt, die kosten werden niet vergoed,ook de kosten van het bellen maar gedeeltelijk vergoed.
Het is volgens mij een ontmoedigings beleid,laat je het er bij zitten hebben hun het in de pocket,maar er werken ook nog mensen bij de KPN die van goede wil zijn. Ene Mw. Joosten van de KPN heeft het probleem binnen enkele dagen opgelost.

Gesloten