LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...
Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...
Beste Coolboy, bedankt voor je tip, ik zal beide opties uitproberen!
Het is een chaos bij dit soort grote organisaties en de klant wordt daar helaas de dupe van.
groet Baseline
Het is een chaos bij dit soort grote organisaties en de klant wordt daar helaas de dupe van.
groet Baseline
Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...
Gewoon opzeggen en tele2 compleet nemen.
Dan heb je alles in 1 voor een lagere prijs. En de kwaliteit is uitstekend.
Dan heb je alles in 1 voor een lagere prijs. En de kwaliteit is uitstekend.
Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...
Tele2 is helaas, net zoals KPN niet overal even goed,
Het klachtenlijstje van Tele2 is helaas nog langer dan die van KPN, zeer waarschijnlijk heeft het te maken met regio, dun bevolkt, dicht bevolkt, aantal aansluitingen, ed.
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Het klachtenlijstje van Tele2 is helaas nog langer dan die van KPN, zeer waarschijnlijk heeft het te maken met regio, dun bevolkt, dicht bevolkt, aantal aansluitingen, ed.
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...
Nou ik heb dus ook aan lang wikken en wegen IPB van KPN besteld. Ik moets eerst wachten (na verhuizing) todat mn nieuwe nummer actief was voordat ik kon bestellen. Dit was begin september. Vervolgens bleek de aanvraag op 'oude' nummer te zijn aangevraagd. Vervolgens na veel bellen met 0900 0244 bleek dat het helemaal geannuleerd moets worden. Daarna belde ik een week later en beweerde een medewerker dat het toch inorder was en ik de Experiabox in huis zou krijgen binnen afzienbare tijd. vervolgens geïnstalleerd en bleek dat bij bellen het oude nummer werd verzonden. vandaag werd ik gebeld door KPN dat er inderdaad een fout is gemaakt door hun en dat nu IPB weer geannuleerd moet worden op mn oude nummer en daarna kan ik weer een nieuwe aanvraag doen op het juiste nummer. Het is niet mogelijk een versnelde prcedure in te zetten na al het lange wachten. Het is dus een super bureaucratische instelling waar nou niet bepaald goed gecommuniceerd wordt tussen verschilldende afdelingen en waar af en toe de betrouwbaarheid van de klantenservice ook nog wel eens te wensen overlaat. Het valt me zwaar tegen dat ik nu weer oingeveer 3 to vier weken zonder internet zit na al bijna anderhalve maand bezig te zijn. Hopelijk zijn er ook met mensen met fijnere ervaringen.
Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...
Sinds januari 2006 hebben wij IPB. Sinds de zomervakantie is het helemaal mis! Dagen niet bereikbaar, zijn we bereikbaar moeten mensen 7 x een belpoging ondernemen om eindelijk contact met ons te leggen. En als we zelf bellen, dan valt de verbinding spontaan ingesprek.....en dat tot 4 x achter elkaar.
Diverse malen contact gehad met KPN: volkomen zinloos! Het kost alleen maar geld en een hoop irritatie. Volgens de medewerkers van KPN mogen we niet mopperen: we kunnen internetten en ook REDELIJK bellen en gebeld worden; wat is het probleem??
Na maanden ellende, gaan we opzeggen. Dat wil zeggen afkopen en weg bij KPN zo zat zijn we het. Dat kan gelukkig telefonisch a 10 cent per minuut. 1 1/2 uur aan de lijn en in de wacht gehangen; niemand gesproken en wel E 9,- lichter.
KPN ga vooral zo door en graaf je eigen ondergang!
En voor wie denkt veilig te zijn: Het Net en Planet zijn allebei van KPN!!
Diverse malen contact gehad met KPN: volkomen zinloos! Het kost alleen maar geld en een hoop irritatie. Volgens de medewerkers van KPN mogen we niet mopperen: we kunnen internetten en ook REDELIJK bellen en gebeld worden; wat is het probleem??
Na maanden ellende, gaan we opzeggen. Dat wil zeggen afkopen en weg bij KPN zo zat zijn we het. Dat kan gelukkig telefonisch a 10 cent per minuut. 1 1/2 uur aan de lijn en in de wacht gehangen; niemand gesproken en wel E 9,- lichter.
KPN ga vooral zo door en graaf je eigen ondergang!
En voor wie denkt veilig te zijn: Het Net en Planet zijn allebei van KPN!!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 16 okt 2006 19:40
Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...
Wij hebben nu ruim een maand internetplusbellen en toen ik vorige week een storing had (weliswaar zelf veroorzaakt in samenwerking met een meneer van KPN), heeft de KPN alle moeite genomen en gedaan om de storing te verhelpen. Ik werd zelfs 's avonds tegen 22.00 uur nog gebeld en ook op zondagmorgen werden de laatste oneffenheden weggestreken.
Mijn complimenten aan de KPN Technische Dienst.
Mijn complimenten aan de KPN Technische Dienst.
Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...
Ook ik ben vol goede moed overgestapt naar IPB van Planet. En eigenlijk heb ik nu al spijt.
De hele installatie gedaan volgens de bijgeleverde handleiding. Toen ik tegen een probleem aanliep, de servicedesk gebeld. "O Ja, er staan wat foutjes in de handleiding"! Maar met wat hulp een deel van de problemen opgelost.
Wat blijft is dat mijn verbinding geregeld helemaal wegvalt. Zal wel aan de bekabeling liggen, is dan het antwoord. Nou, niet dus. Maar weer verder zoeken.
Probleem twee: mijn voicemailboxen zijn niet te bereiken. Na veel telefoontjes a € 0,10 per minuut en diverse terugbelmomenten, waarbij niemand zo een oplossing wist, kreeg ik uitiendelijk op een avond iemand van de tweede lijnsdienst. Die was er na ongeveer 20 minuten wel achter: "U moet de nummerweergave eerst aanzetten, voor u de voicemail kunt activeren. Daarna kunt u hem weer uitzetten.
Nou, deel één werkt. De box is geactiveerd. Maar bij deel twee: weer niet te bereiken. Zat krijg ik ervan. Helemaal nu ook weer blijkt dat een van mijn internetverbindingen er weer eens volledig uitligt.
De hele installatie gedaan volgens de bijgeleverde handleiding. Toen ik tegen een probleem aanliep, de servicedesk gebeld. "O Ja, er staan wat foutjes in de handleiding"! Maar met wat hulp een deel van de problemen opgelost.
Wat blijft is dat mijn verbinding geregeld helemaal wegvalt. Zal wel aan de bekabeling liggen, is dan het antwoord. Nou, niet dus. Maar weer verder zoeken.
Probleem twee: mijn voicemailboxen zijn niet te bereiken. Na veel telefoontjes a € 0,10 per minuut en diverse terugbelmomenten, waarbij niemand zo een oplossing wist, kreeg ik uitiendelijk op een avond iemand van de tweede lijnsdienst. Die was er na ongeveer 20 minuten wel achter: "U moet de nummerweergave eerst aanzetten, voor u de voicemail kunt activeren. Daarna kunt u hem weer uitzetten.
Nou, deel één werkt. De box is geactiveerd. Maar bij deel twee: weer niet te bereiken. Zat krijg ik ervan. Helemaal nu ook weer blijkt dat een van mijn internetverbindingen er weer eens volledig uitligt.
Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...
Hoi Buuren..
Ik heb ook het probleem gehad dat mijn internet verbinding steeds wegviel. Ik heb internetplusbellen via Planet. De helpdesk hiervan gebeld en mij werd uitgelegd dat het probleem kon zijn dat er hier nog iemand in de buurt internetplusbellen had en op hetzelfde kanaal zat als waar ik op zat. Dan gaan de computers 'vechten' wie er op de lijn mag en de sterkste wint... (en dat was ik dus niet.. ) ze hebben mij op een ander kanaal gezet en nu heb ik nergens last meer van.
Hoewel.. vanmiddag ook weer lekker storing met bellen...
groetjes Sonja
Ik heb ook het probleem gehad dat mijn internet verbinding steeds wegviel. Ik heb internetplusbellen via Planet. De helpdesk hiervan gebeld en mij werd uitgelegd dat het probleem kon zijn dat er hier nog iemand in de buurt internetplusbellen had en op hetzelfde kanaal zat als waar ik op zat. Dan gaan de computers 'vechten' wie er op de lijn mag en de sterkste wint... (en dat was ik dus niet.. ) ze hebben mij op een ander kanaal gezet en nu heb ik nergens last meer van.
Hoewel.. vanmiddag ook weer lekker storing met bellen...
groetjes Sonja
Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...
Wat ik lees is dat de meeste mensen die aan abonnement op Internetplusbellen hebben problemen hebben.
Mijn probleem is dat ik geen Internetplusbellen abonnement heb afgesloten, maar Planet mij toch 1 heeft aangesmeerd. Probeer er al 2 en een halve maand vanaf te komen. Kan mensen die internetplusbellen of slim bellen hebben telefonisch en via e-mail niet meer bereiken. Meer mensen met dit soort problemen?
Mijn probleem is dat ik geen Internetplusbellen abonnement heb afgesloten, maar Planet mij toch 1 heeft aangesmeerd. Probeer er al 2 en een halve maand vanaf te komen. Kan mensen die internetplusbellen of slim bellen hebben telefonisch en via e-mail niet meer bereiken. Meer mensen met dit soort problemen?
Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...
heb een en ander zelf aangesloten en had een dode lijn. Oude situatie hertseld en gebeld met Planet. Na een dag gehakketak bleek een reset van de Experiabox de uitkomst. Sindsdien heb ik geen problemen.
Alleen was Planet buitengewoon traag met het terugbetalen van teveel ingehouden abonnementskosten voor mijn ADSL standaard aansluiting.
Dat duurde VIER MAANDEN!!!
Administratief is Planet niet geweldig want aankopen Music stream gaan nog via mijn oude klantennummer, Krijg verder elke maand een nota van € 0,00 voor mijn ADSL standaard.
Alleen was Planet buitengewoon traag met het terugbetalen van teveel ingehouden abonnementskosten voor mijn ADSL standaard aansluiting.
Dat duurde VIER MAANDEN!!!
Administratief is Planet niet geweldig want aankopen Music stream gaan nog via mijn oude klantennummer, Krijg verder elke maand een nota van € 0,00 voor mijn ADSL standaard.
Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...
Het wordt steeds gekker met KPN/Planet.
Al 9 maanden problemen met de telefonie.
Na 80 x bellen wist een medewerker mij te vertellen wat de oorzaak was.
"u gebruikt een illegaal downloadprogramma" was de mededeling.
'U dient dit onmiddelijk te verwijderen".
Hoe weet u dat ik dit programma gebruik?
Antwoordt: Wij hebben dat op uw pc aangetroffen!
Vervolgens stichting brein gebeld en dit besproken.
KPN kletst uit zijn nek. U mag alles downloaden wat u wilt. Alleen het wederom beschikbaar stellen is een overtreding van de auteurswet.
En zo probeert KPN zich uit zijn problemen te lullen.
Alle diensten bij één bedrijf onderbrengen is dus niet verstandig....!
KPN kan een dagvaarding tegemoed zien.
Al 9 maanden problemen met de telefonie.
Na 80 x bellen wist een medewerker mij te vertellen wat de oorzaak was.
"u gebruikt een illegaal downloadprogramma" was de mededeling.
'U dient dit onmiddelijk te verwijderen".
Hoe weet u dat ik dit programma gebruik?
Antwoordt: Wij hebben dat op uw pc aangetroffen!
Vervolgens stichting brein gebeld en dit besproken.
KPN kletst uit zijn nek. U mag alles downloaden wat u wilt. Alleen het wederom beschikbaar stellen is een overtreding van de auteurswet.
En zo probeert KPN zich uit zijn problemen te lullen.
Alle diensten bij één bedrijf onderbrengen is dus niet verstandig....!
KPN kan een dagvaarding tegemoed zien.
Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...
Vandaag het hoogtepunt uit anderhalf jaar ellende met KPN internetplus bellen
ik houd al die tijd een "dagboek" bij
kijk maar eens op
http://www.dse.nl/~lammert/kpn.htm
Ik zit nu te internetten op naam van ene klaassen, die ik niet zelf ben!
Mijn modem en ip adres staan op naam van deze persoon.
Maar ik kan niet gebeld worden, en bellen naar mobiel lukt ook niet meer. De helpdesk vraagt enkele dagen !!! geduld
Ik wordt er een beetje gestoord van
Ik stop zo gauw mogelijk met de KPN, is waardeloos
ik houd al die tijd een "dagboek" bij
kijk maar eens op
http://www.dse.nl/~lammert/kpn.htm
Ik zit nu te internetten op naam van ene klaassen, die ik niet zelf ben!
Mijn modem en ip adres staan op naam van deze persoon.
Maar ik kan niet gebeld worden, en bellen naar mobiel lukt ook niet meer. De helpdesk vraagt enkele dagen !!! geduld
Ik wordt er een beetje gestoord van
Ik stop zo gauw mogelijk met de KPN, is waardeloos
Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...
Heb KPN internetplusbellen nu twee maanden, wat een doffe elende.
Kan nu weer internetten maar mijn telefoon logt eruit voor hoe lang weet ik niet.
Ook wat betreft het internet kan ik geen nieuwsgroepen downloaden via een progamma grabit,voorheen wel(ook via KPN).
Zal blij zijn als het contrac jaar om is dan ben ik gauw weg bij KPN, er zijn betere servers aanbieders met minder problemen.
Zou nu al graag weg willen,weet iemand hoe.
Kan nu weer internetten maar mijn telefoon logt eruit voor hoe lang weet ik niet.
Ook wat betreft het internet kan ik geen nieuwsgroepen downloaden via een progamma grabit,voorheen wel(ook via KPN).
Zal blij zijn als het contrac jaar om is dan ben ik gauw weg bij KPN, er zijn betere servers aanbieders met minder problemen.
Zou nu al graag weg willen,weet iemand hoe.
Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...
Hierbij mijn reactie naar KPN inzake IPB..........
U vraagt hier om een omschrijving van mijn klacht, deze is zo veelomvattend dat mij bijna de tranen in mijn ogen staan op de manier waarop men als klant behandelt wordt bij KPN,Leveringen welke niet kloppen, ik krijg een verkeerd pakket op maandag 23 oktober jl. alles bij elkaar 2,5 uur aan de telefoon gezeten voordat ik iemand bij 0900-0244 aan de lijn krijg die dit probleem kon oplossen, op woensdag 25 oktober kreeg ik het nieuwe pakket binnen, deze was wel in orde, BLIJ gaan installeren, u raadt het al, wel ADSL geen Telefonie, weer 1,5 uur aan de telefoon gehangen, tot ik eindelijk iemand van de storingsdienst aan de lijn kreeg, het antwoordt wat ik daar kreeg zakte mij de broek van op de voeten, ondanks dat ik een bretel draag, ik moest de komende 2 dagen de experiabox maar af en toe eens uit en aan zetten, dan ging die het vanzelf wel een keer doen, zo niet maar weer bellen......
RONDUIT BELACHELIJK !!! ondergetekende is zelf afgestudeerd op micro-electronica, en de benadering van uw medewerkers heeft niets meer te maken met de wetten binnen electronica en de vaste waarden van electronica, maar enkel en alleen met ONKUNDE, en maar hopen dat het vanzelf goed komt, MIJNE HEREN, WE HEBBEN HET HIER NIET OVER EEN BLOEMKOOL DIE AFHANKELIJK IS VAN GOED WEER OM TE GROEIEN, U MOEST ZICH SCHAMEN OM ZULKE MENSEN AAN EEN TELEFOON TE ZETTEN OM UW KLANTEN TE WOORD TE STAAN, WANT HET GROOTSTE PROBLEEM IS DAT U BENT VERGETEN DAT DIEZELDE KLANT DE PERSOON IS WAAR U ALS ORGANISATIE VAN MOET BESTAAN.
Afijn,in de tussentijd nog steeds geen telefonie, dus op vrijdag 27 oktober maar weer eens gebeld met 0900-0244 voor de verandering, tot mijn grote verbazing, kreeg ik na 50 minuten wachten te horen dat ik geen ADSL of internetplusbellen had besteld, vandaar dat het niet functioneerde, wel raar dat ik in de tussentijd 2 pakketten + een brief met daarin de diverse code's voor activatie en dergelijke in huis had, ik kreeg hierop als antwoord dat ik dan as maandag MISCHIEN wel telefonie zou hebben HALLO IK HAD TOCH GEEN IPB BESTELD ! HOE KAN IK DAN MAANDAG 30 OKTOBER WEL TELEFONIE HEBBEN, KORTOM, TE ZOT VOOR WOORDEN en meer dan belachelijk, bij deze annuleer ik mijn bestelleng, maar eigenlijk hoeft dat niet want volgens uw medewerkers heb ik geen IPB besteld, en iets wat ik niet besteld heb kan ik ook niet annuleren.
Rest mij u veel sterkte te wensen en op naar de concurent.............
U vraagt hier om een omschrijving van mijn klacht, deze is zo veelomvattend dat mij bijna de tranen in mijn ogen staan op de manier waarop men als klant behandelt wordt bij KPN,Leveringen welke niet kloppen, ik krijg een verkeerd pakket op maandag 23 oktober jl. alles bij elkaar 2,5 uur aan de telefoon gezeten voordat ik iemand bij 0900-0244 aan de lijn krijg die dit probleem kon oplossen, op woensdag 25 oktober kreeg ik het nieuwe pakket binnen, deze was wel in orde, BLIJ gaan installeren, u raadt het al, wel ADSL geen Telefonie, weer 1,5 uur aan de telefoon gehangen, tot ik eindelijk iemand van de storingsdienst aan de lijn kreeg, het antwoordt wat ik daar kreeg zakte mij de broek van op de voeten, ondanks dat ik een bretel draag, ik moest de komende 2 dagen de experiabox maar af en toe eens uit en aan zetten, dan ging die het vanzelf wel een keer doen, zo niet maar weer bellen......
RONDUIT BELACHELIJK !!! ondergetekende is zelf afgestudeerd op micro-electronica, en de benadering van uw medewerkers heeft niets meer te maken met de wetten binnen electronica en de vaste waarden van electronica, maar enkel en alleen met ONKUNDE, en maar hopen dat het vanzelf goed komt, MIJNE HEREN, WE HEBBEN HET HIER NIET OVER EEN BLOEMKOOL DIE AFHANKELIJK IS VAN GOED WEER OM TE GROEIEN, U MOEST ZICH SCHAMEN OM ZULKE MENSEN AAN EEN TELEFOON TE ZETTEN OM UW KLANTEN TE WOORD TE STAAN, WANT HET GROOTSTE PROBLEEM IS DAT U BENT VERGETEN DAT DIEZELDE KLANT DE PERSOON IS WAAR U ALS ORGANISATIE VAN MOET BESTAAN.
Afijn,in de tussentijd nog steeds geen telefonie, dus op vrijdag 27 oktober maar weer eens gebeld met 0900-0244 voor de verandering, tot mijn grote verbazing, kreeg ik na 50 minuten wachten te horen dat ik geen ADSL of internetplusbellen had besteld, vandaar dat het niet functioneerde, wel raar dat ik in de tussentijd 2 pakketten + een brief met daarin de diverse code's voor activatie en dergelijke in huis had, ik kreeg hierop als antwoord dat ik dan as maandag MISCHIEN wel telefonie zou hebben HALLO IK HAD TOCH GEEN IPB BESTELD ! HOE KAN IK DAN MAANDAG 30 OKTOBER WEL TELEFONIE HEBBEN, KORTOM, TE ZOT VOOR WOORDEN en meer dan belachelijk, bij deze annuleer ik mijn bestelleng, maar eigenlijk hoeft dat niet want volgens uw medewerkers heb ik geen IPB besteld, en iets wat ik niet besteld heb kan ik ook niet annuleren.
Rest mij u veel sterkte te wensen en op naar de concurent.............
Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...
Gewoon via Tele2 Compleet gaan bellen want dat heb ik en problemen met internet of bellen heb ik niet. Alles werkt perfect en ik heb nergens omkijken naar. Ik zet mijn computer aan en kan internet op en als ik wil bellen kan dat ook en dat bevalt mij prima. Tele2 heeft deze opstartproblemen al achter de rug omdat ze er eerder mee zijn begonnen dan KPN. Ik kan het aanraden omdat het bij mij al 6 maanden probeemloos werkt.javascript:emoticon(':D')
Very Happy
Very Happy
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 30 okt 2006 18:25
Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...
Sinds vorige week kunnen wij ook internet plus bellen het aansluiten en aanmelden verliep voorspoedig.Te voorspoedig zou ik haast zeggen want het bellen en gebeld worden is een ramp mensen proberen ons te bereiken de telefoon boven gaat over maar na twee keer overgaan stopt hij of ik kan de telefoon niet opnemen,bellen gaat ook moeilijk ik kan de telefoon niet aanzetten en als ik al verbinding krijg stoort het verschrikkelijk,kortom een ramp.
En nu is dus mijn vraag kan ik hier weer vanaf ik betaal met alle liefde wat mee want dit is een ergernis
En nu is dus mijn vraag kan ik hier weer vanaf ik betaal met alle liefde wat mee want dit is een ergernis
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 30 okt 2006 19:58
Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...
Sinds 20-10-06 het Surfen en Bellen geinstalleerd en heb ik de hele week kunnen bellen. Sinds 27 oktober kan ik nog wel bellen via 1 toestel in huis, maar absoluut niet gebeld worden. Het hele weekend met de storingsdienst aan de telefoon gehangen voor 45 eurocent per minuut. Nu eindelijk een gratis nummer 0800-0407 (!!!) gekregen en na 3 kwartier wachten eindelijk iemand gesproken. Volgens de storingsdienst is er een zeer unieke storing in hun centrale. Ze weten nog niet wat er aan te doen is en hoe lang het duurt. Dus maar opzeggen die hap: helaas gaat daar ook enige tijd overheen en kan ik volgens de techneut beter wachten tot de storing voorbij gaat. Feit is dat ik nu niet bereikbaar ben. Doorschakelen naar een mobiel nummer kan niet, dus ik baal als een stekker. Wie oh wie heeft ditzelfde probleem!!!
Ik heb al gemaild naar Consuwijzer via de Opta.
Ik heb al gemaild naar Consuwijzer via de Opta.
Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...
Ik begrijp niet waarom er nog steeds zoveel mensen IPB van KPN willen hebben terwijl er zo ontzettend veel klachten over zijn.....
Analoog bellen is het enige product van KPN wat al jaren probleemloos functioneert. Hou dat lekker of nog beter: sluit via gsmweb een goedkoop Telfort Samenbellen 500minuten abonnement af en laat je KPN abo. omzetten naar BelBudget. Das pas SLIM bellen.
Mijn vriendin had Tiscali ADSL + onbeperkt in Nederland naar vast net bellen voor €4.95/maand en dat werkte perfect. Nooit storingen. Ja, ik zeg had, want ze woont nu bij mij. Iemand interesse om het contract over te nemen ???
Analoog bellen is het enige product van KPN wat al jaren probleemloos functioneert. Hou dat lekker of nog beter: sluit via gsmweb een goedkoop Telfort Samenbellen 500minuten abonnement af en laat je KPN abo. omzetten naar BelBudget. Das pas SLIM bellen.
Mijn vriendin had Tiscali ADSL + onbeperkt in Nederland naar vast net bellen voor €4.95/maand en dat werkte perfect. Nooit storingen. Ja, ik zeg had, want ze woont nu bij mij. Iemand interesse om het contract over te nemen ???
Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...
Vervolg van mijn brief aan KPN op 28-10-2006
Heden, maandag 30 oktober 2006 maar weer even gebeld met 0900-0244, tot mijn verbazing SLECHTS 50 minuten in de wacht gezeten (men maakt vorderingen) kreeg een zeer vriendelijke dame aan de telefoon, de vraag gesteld of mijn aanvraag IPB nu daadwerkelijk geannuleerd was, waarop ik het aantwoord kreeg: NEE er staat niets in het systeem, en ik kan ook niets terugvinden dat u hierover gebeld heeft...........GRRRRRRRRRRRR ik word helemaal BANANAS van jullie, zijn jullie nu helemaal van de pot gepleurd !!!!!, ik word min of meer voor leugenaar uitgemaakt!!!!, de reactie van de dame loog er niet om, excuus meneer, het systeem is zo lek als een mandje en wij worden er ook helemaal gek van, stelt u zich eens voor tientallen telefoontjes krijg ik per dag van mensen die boos zijn omdat het niet functioneerd....
Deze reactie van een KPNer zegt meer dan genoeg over de gang van zaken binnen een organisatie als KPN.!!!!!!!!
Naar aanleiding van deze reactie ga ik een dezer dagen een bezoek brengen bij mijn Advocaat om te kijken wat de mogelijkheden zijn om het geheel onder aandacht te brengen van Justitie, aangezien er MEGA veel mensen zijn die met de zelfde problemen zitten, en KPN er feitelijk
geen bal aan doet en rustig verder gaat met het werven van nieuwe klanten, in feite is men op dit moment bezig met het verkopen van een product waarvan men weet dat er MEGA veel problemen mee zijn en dit gewoon voortzet, in juridische termen kan dit laakbaar gedrag worden genoemt, het komt op hetzelfde neer als iemand een product verkopen waarvan je bij voorbaat weet dat er problemen mee komen en vervolgens de klant laten bellen naar een betaald nummer en dezelfde klant laten betalen voor de problemen die je zelf als organisatie hebt veroorzaakt ( wij leven toch niet in een bananen-republiek ) ern er ook nog mee wegkomt.
OPROEP OPROEP OPROEP OPROEP OPROEP
VOOR EEN IEDER DIE ER HETZELFDE OVER DENKT EN TEVENS VOORNEMENS IS OM JURIDISCHE STAPPEN TE ONDERNEMEN
MAIL MIJ OP :[email protected]
Heden, maandag 30 oktober 2006 maar weer even gebeld met 0900-0244, tot mijn verbazing SLECHTS 50 minuten in de wacht gezeten (men maakt vorderingen) kreeg een zeer vriendelijke dame aan de telefoon, de vraag gesteld of mijn aanvraag IPB nu daadwerkelijk geannuleerd was, waarop ik het aantwoord kreeg: NEE er staat niets in het systeem, en ik kan ook niets terugvinden dat u hierover gebeld heeft...........GRRRRRRRRRRRR ik word helemaal BANANAS van jullie, zijn jullie nu helemaal van de pot gepleurd !!!!!, ik word min of meer voor leugenaar uitgemaakt!!!!, de reactie van de dame loog er niet om, excuus meneer, het systeem is zo lek als een mandje en wij worden er ook helemaal gek van, stelt u zich eens voor tientallen telefoontjes krijg ik per dag van mensen die boos zijn omdat het niet functioneerd....
Deze reactie van een KPNer zegt meer dan genoeg over de gang van zaken binnen een organisatie als KPN.!!!!!!!!
Naar aanleiding van deze reactie ga ik een dezer dagen een bezoek brengen bij mijn Advocaat om te kijken wat de mogelijkheden zijn om het geheel onder aandacht te brengen van Justitie, aangezien er MEGA veel mensen zijn die met de zelfde problemen zitten, en KPN er feitelijk
geen bal aan doet en rustig verder gaat met het werven van nieuwe klanten, in feite is men op dit moment bezig met het verkopen van een product waarvan men weet dat er MEGA veel problemen mee zijn en dit gewoon voortzet, in juridische termen kan dit laakbaar gedrag worden genoemt, het komt op hetzelfde neer als iemand een product verkopen waarvan je bij voorbaat weet dat er problemen mee komen en vervolgens de klant laten bellen naar een betaald nummer en dezelfde klant laten betalen voor de problemen die je zelf als organisatie hebt veroorzaakt ( wij leven toch niet in een bananen-republiek ) ern er ook nog mee wegkomt.
OPROEP OPROEP OPROEP OPROEP OPROEP
VOOR EEN IEDER DIE ER HETZELFDE OVER DENKT EN TEVENS VOORNEMENS IS OM JURIDISCHE STAPPEN TE ONDERNEMEN
MAIL MIJ OP :[email protected]
Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...
Ik heb het ook besteld, maar eerder met de motivatie dat we niet echt veel bellen. Eerder lang, wanneer we het dan doen. Dus dat de lijn er dan soms uitligt vond ik minder een probleem, noodgevallen kunnen via de mobiel. Hopelijk ligt Internet er minder vaak uit, want dat is toch wel zeer belangrijk in ons huidige regel-bestaan. Al met al was het goedkoper in maandelijkse kosten, dat is het enige. Valt het desondanks zwaar tegen, dan zeggen we het simpelweg ook op. Ik heb echter nog iets meer vertrouwen in de kpn dan in andere aanbieders, wellicht misplaatst, komt door het feit dat het een aloud en goedlopend telecom-bedrijf is/was denk ik.
Overigens lijkt het sterk te liggen aan de lokatie. Mijn ouders hebben er wel wat problemen mee gehad in het begin, maar nu nergens last van. Het product is gewoon te snel op de markt gebracht, iets wat ik al van verre aan zag komen.
Overigens lijkt het sterk te liggen aan de lokatie. Mijn ouders hebben er wel wat problemen mee gehad in het begin, maar nu nergens last van. Het product is gewoon te snel op de markt gebracht, iets wat ik al van verre aan zag komen.