ik bel al een paar jaar tot volle tevredenheid met het abonnement van telfort samenbellen 500 voor 7,50 in de maand.
nu hoorde ik toevallig iemand zeggen dat deze bel bundel niet meer bestaat, omdat mijn abonnement in febr 2008 afloopt ben ik toch wel benieuwd wat dat voor mij gaat betekenen en ga dus bellen.
op de vraag wat dit voor mij gaat betekenen kreeg ik het antwoord dat als ik niet opzeg of verleng(wat niet meer kan!) ik stilzwijgend een nieuw contract krijg, wat ik dan per maand moet betalen wisten ze nog niet wel dat het flink duurder zou worden! wat ik vreemd vind is dat je van te voren dus niks te horen krijg, mag dit zomaar?
en het mooiste is dat ze me nu ineens niet meer kunnen helpen omdat ik als de heer sta vermeld en niet als mevr!!!!!!
ik krijg al jaren de rekening netjes thuis, betalen is nooit een probleem geweest, maar nu komen ze erachter dat ik als dhr in hun bestand sta!!!
en dat terwijl ik ze een keer aan de telefoon had voor iets en ze heel verassend zei: hé u bent een vrouw goh ja zeg..............
nu moet ik een aanvraag doen om dhr in mevr te veranderen, een fout van hun dat wel ,maar ik moet het wel zelf even doorgeven
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mag telfort dit zomaar doen?
Re: mag telfort dit zomaar doen?
Je krijgt geen nieuw contract, maar het abonnement gaat automatisch door als je niets doet! Je kan altijd opzeggen per einde contractdatum met 3 maanden opzegtermijn.op de vraag wat dit voor mij gaat betekenen kreeg ik het antwoord dat als ik niet opzeg of verleng(wat niet meer kan!) ik stilzwijgend een nieuw contract krijg, wat ik dan per maand moet betalen wisten ze nog niet wel dat het flink duurder zou worden! wat ik vreemd vind is dat je van te voren dus niks te horen krijg, mag dit zomaar?
En ja, het mag zomaar, je hebt destijds getekend voor een abonnoment met een bepaalde minimum periode en daarbij geldende acties en tarieven.
Staat het abonnement onder jouw naam, of onder de naam van uw man/partner?en het mooiste is dat ze me nu ineens niet meer kunnen helpen omdat ik als de heer sta vermeld en niet als mevr!!!!!!
ik krijg al jaren de rekening netjes thuis, betalen is nooit een probleem geweest, maar nu komen ze erachter dat ik als dhr in hun bestand sta!!!
en dat terwijl ik ze een keer aan de telefoon had voor iets en ze heel verassend zei: hé u bent een vrouw goh ja zeg..............
Want als je als Dhr. in het systeem staat, krijg je ook rekeningen en brieven bestemd voor het mannelijk geslacht! Dat moest je dus al eerder zijn opgevallen. Dus logisch dat ze bij de klantenservice vreemd opkijken als ze een vrouw horen aan de lijn, daar waar de contractant een MAN moet zijn (ze kunnen jou immers niet zien door een telefoon)
bedankt voor je snelle reactie!
nu ik weet dat dit normaal is kan ik ook uit gaan kijken naar een abonnement wat voor mij het beste is.
ik heb me destijds aangemeld onder mijn eigen naam (majel), achternaam + meisjesnaam, en majel klinkt toch niet als een jongens naam toch?
op de rekening die ik iedere maand krijg staat dus majel +achternaam.
hoe hun dus aan dhr komen is mij ook een raadsel, verder heeft niemand hier een abonnement................ ik vind het alleen maar vervelend dat de mevr die ik aan de telefoon had dit niet even kon veranderen, lijkt me toch niet zo moeilijk.
groetjes majel
nu ik weet dat dit normaal is kan ik ook uit gaan kijken naar een abonnement wat voor mij het beste is.
ik heb me destijds aangemeld onder mijn eigen naam (majel), achternaam + meisjesnaam, en majel klinkt toch niet als een jongens naam toch?
op de rekening die ik iedere maand krijg staat dus majel +achternaam.
hoe hun dus aan dhr komen is mij ook een raadsel, verder heeft niemand hier een abonnement................ ik vind het alleen maar vervelend dat de mevr die ik aan de telefoon had dit niet even kon veranderen, lijkt me toch niet zo moeilijk.
groetjes majel
-
Majel Lustenhouwer (o.a. oud koordirigent Kinderen Voor Kinderen) is toch echt een man
Maar even ontopic: zelfs als u in de systemen van uw provider als man staat geregistreerd, mag dan niet uitmaken. Desnoods met een kopie van uw paspoort aantonen dat zij het toch echt foutief hebben ingevoerd.
Overigens ontstaat een overeenkomst op meerdere gronden: zij hebben betalingen van u geaccepteerd, waardoor zij u automatisch ook als contractant hebben geaccepteerd.
Maar even ontopic: zelfs als u in de systemen van uw provider als man staat geregistreerd, mag dan niet uitmaken. Desnoods met een kopie van uw paspoort aantonen dat zij het toch echt foutief hebben ingevoerd.
Overigens ontstaat een overeenkomst op meerdere gronden: zij hebben betalingen van u geaccepteerd, waardoor zij u automatisch ook als contractant hebben geaccepteerd.