Heeft u problemen met KPN, over aansluitingen, slechte verbindingen of het gedrag van de call center medewerkers.
Meld dit dan op het centrale KPN klachten meldpunt www.kpnsluitjenietaan.nl
of mail naar [email protected]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meld je KPN InternetPlusBellen klachten!!!!!!!!!
Re: Meld je KPN InternetPlusBellen klachten!!!!!!!!!
Het is niet toegestaan advertenties te (doen) plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven en organisaties te promoten
bye the way...
met zo'n super mooie professionele site kom je er wel...
bye the way...
met zo'n super mooie professionele site kom je er wel...
Re: Meld je KPN InternetPlusBellen klachten!!!!!!!!!
prima idee die site voor de kacchten.Ik heb al veel betaald ecallcebtre minuten erop zitten En als je moet wachten 10 minuten en nog langer? die minuten betaal je ook:)
doe alles schriftelijk. aangetekende brief is goedkoper dan bellen !!!
doe alles schriftelijk. aangetekende brief is goedkoper dan bellen !!!
Re: Meld je KPN InternetPlusBellen klachten!!!!!!!!!
Goed initiatief Jos. Ik hoop van harte dat je er wat mee bereikt . Er gebeuren namelijk een aantal dingen bij KPN en hun dochtertjes, zoals o.a. bij Het Net, die absoluut niet door de beugen kunnen. Doet me af en toe denken aan gelegaliseerde criminaliteit.
Re: Meld je KPN InternetPlusBellen klachten!!!!!!!!!
mag ik vragen wat jouw beroep is, want ik vind het een beetje een vorm van de wereld verbeteren,er zijn genoeg instanties om je klachten te melden of je recht te halen,tevens kun je dan wel voor iedere internet aanbieder een klachtensite beginnen,want welk bedrijf ken jij dat geen klachten heeft of problemen heeft,en vergeet niet NEDERLANDERS mogen graag klagen,en als ze tevreden zijn hoor je ze niet.