LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NUMMERBEHOUD BIJ TELFORT (1)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Pieter van den Beek

NUMMERBEHOUD BIJ TELFORT (1)

Ongelezen bericht door Pieter van den Beek »

Hallo iedereen,

Ik heb sinds kort een abonnement bij Telfort. Het betreft hier een pakket met 300 minuten voor 12 maanden + een SMSbundel van 60 berichten.

Hierbij heb ik nummerbehoud aangevraagd. Echter zegt Telfort nu dat het nummer bij T-Mobile is afgesloten, waardoor de nummerportatie niet uitgevoerd kan worden. Na een tijd heen en weer bellen tussen beide providers, blijkt er een nieuwe aanvraag voor 14-10-2004 gepland te worden.

Deze aanvraag wordt wederom niet door Telfort behandeld. Dit keer omdat mijn adresgegevens niet overeen zouden komen.
Weer bel ik met Telfort, en weer blijkt het een fout te zijn.

Nu sinds kort heb ik na een ge-touw-trek van bijna 5 maanden mijn nummer kunnen laten overzetten.

Kan iemand mij misschien helpen met het opstellen van een klachtenprocedure. Want het schrijven naar de klachten-afdeling helpt inderdaad niet.

Met vriendelijke groeten,
Pieter van den Beek

#_#

Re: NUMMERBEHOUD BIJ TELFORT (1)

Ongelezen bericht door #_# »

Misschien heeft je klacht wel geholpen, je nummer is immers overgezet. Wat wil je bereiken door nu nog een klacht in te dienen?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Inderdaad
wat wil je nog meer bereiken! Je nummer is al overgelplaatst!
Je hebt je zin gehad... Pff wat is de Nederlande consument verwend he!

Niet zo zeuren... het leven gaat door! Ik geeft toe je hebt lang moeten wachten, maar wat heeft het voor nut om nu een klachtenbrief op te stellen, als jou doel bereikt is. Overigens, niet alleen Telfort heeft de schuld van het nummerbehoud, T-Mobile moet ook gegevens aan Telfort sturen!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Bij elke provider gaat er wel eens een nummerportering fout of duurt het wat langer. Zeker als er bij de 2 providers verschillende adressen opgegeven worden. Het is heel jammer voor jou dat het zo lang geduurt heeft, maar wat wil je nou bereiken door nu (nadat de portering al rond is) nog een brief te gaan sturen. Ga lekker bellen ipv klagen.

Gesloten