LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nummerbehoud niet geplaatst KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ningo

Nummerbehoud niet geplaatst KPN

Ongelezen bericht door ningo »

Heeft iemand wat advies voor mij?

Mij wordt gewoon niet geholpen en mijn vragen worden genegeerd door de klantenservice!
Ik krijg gewoon steeds gezegd dat bij de eerste keer alles gezegd is en er verder niets voor mij gedaan kan worden. Ik heb oplossingen aangedragen, maar daar wordt helemaal niet op in gegaan. Ik heb misschien ook wel in een wat harde toon geschreven, maar dat komt omdat ik me belazerd voel!

Waar het om gaat is dat ik een nieuw abonnement aangevraagd heb, en ik er 100% van overtuigd ben dat ik nummerbehoud aangevraagd heb, ik heb immers mijn nummer in het formulier moeten invullen, mijn huidige provider en de resttijd van mijn huidig contract.
Goed, dat er daar iets mis kan gaan kan ik accepteren.
Dan komt de levering, ik moest 2 keer een hele dag vrijnemen, van mijn vakantiedagen, omdat TNT niet op de afgesproken tijdstip levert!
Een verontschuldiging van KPN voor het ongemak? Nee hoor!
Als ik eindelijk mijn nieuwe telefoon heb (en simkaart) wacht ik op een bevestiging wanneer mijn nummer overgezet wordt. Na 2 weken nog niets gehoord te hebben wend ik me aan de klantenservice en krijg ik te horen dat ik 8 dagen had om alles terug te sturen. Mooi, ik was nog steeds in de veronderstelling dat mijn nummer over genomen zou worden door KPN en dan ga ik er niet vanuit dat het al na 8 dagen gebeurd.
Zoals gezegd heb ik daarna bij de klantenservice mijn vraag neergelegd of het niet alsnog kan over genomen worden, maar nee kan niet. Ok, dat kan ik ook begrijpen. Maar dat mijn voorstellen zo maar afgewezen worden of genegeerd worden vindt ik wel heel triest! Ik heb op de corporate website van KPN de missie en visie van KPN doorgelezen! Daar zie ik weinig van terug! Gewoon mooie praatjes van het topmanagement waar verder niemand iets aan heeft…
Mijn voorstel was om het abonnement wat ik nu dus heb gewoon af te sluiten en een nieuw abonnement met nummerbehoud af te sluiten. Ik zou ook bij KPN blijven en voor de administratiekosten opkomen. Voor KPN zie ik daar geen nadeel in, ik blijf klant, kan mijn nummer behouden, heb hetzelfde abonnement en iedereen is tevreden, toch?
Maar daar is niemand van de klantenservice op in gegaan of heeft erop gereageerd. Antwoord is steeds weer, nummerbehoud kan niet geplaatst worden.
Ik heb dat een keer iemand anders dan die mensen die me tot nu toe geantwoord hebben dit gaat lezen een me wel een duidelijke antwoord kan geven wat evt. oplossingen zijn!

wini25

Re: Nummerbehoud niet geplaatst KPN

Ongelezen bericht door wini25 »

Dan komt de levering, ik moest 2 keer een hele dag vrijnemen, van mijn vakantiedagen, omdat TNT niet op de afgesproken tijdstip levert!
Een verontschuldiging van KPN voor het ongemak? Nee hoor!
Het lijkt mij ook niet dat dit het probleem van KPN is, maar het probleem van TNT. TNT moet jou dus verontschuldigen!

Nummerbehoud blijft altijd een hekel punt bij veel providers. In veel gevallen gaat het echter gewoon goed, maar als het misgaat weet nooit iemand wat er moet gebeuren. Je moet in ieder geval zeker weten dat bij jou huidige provider de einddatum binnen nu en 3 maanden is. Enkel dan weet je zeker dat het goed gaat lopen. Mocht dit het geval zijn kun je bij jou huidige provider eens informeren of er een verzoek is gedaan of gewoon botweg de vraag stellen waarom nummerbehoud is afgewezen (ook al is dit niet zo). Als je enkel maar reacties krijgt waaruit blijkt dat je zo kunt overstappen weet je zeker dat KPN het nummerbehoud niet goed heeft ontvangen. Ik zou dan eens naar een KPN winkel stappen bij jou in de buurt en nogmaals de situatie uitleggen. Zij kunnen jou dan waarschijnlijk beter helpen, want het winkelpersoneel heeft naar mijn idee toch net iets meer verstand van zaken dan een medewerker bij de klantenservice.

Gesloten