In mei 2013 kocht ik mijn Samsung s4 voor 665 euro. Dit omdat ik geen lease contract wou hebben. Na een paar maanden gebruikt te hebben kocht ik de Samsung note 3. Dus de s4 heb ik netjes opgeborgen. Accu eruit. Telefoon in doosje en accu in apart doosje. Met dat idee dat ik dacht ik bewaar hem voor mijn zoon die 10 werd. 25 augustus 2014 gebeurde dit. Mijn zoon werd 10 en zou mijn telefoon krijgen. We hadden al bel te goed voor hem gehaald. Telefoon opgeladen en toen knal. De hele accu was er uit gek als en tevens het beeldscherm ontwricht.
Gelukkig had mijn zoon hem niet aan zijn oor want dan was het leed niet te overzien.
gelijk Samsung gebeld en ik moest de telefoon brengen bij een servicepunt. Deze schrikken zich rot zo grote dikke accu hadden ze nog nooit gezien. Zelf repareren konden ze niet en moest op gestuurd worden.
Toen is de ellende nog erger geworden. Het ligt niet aan de accu etc dus moet er even 319 euro betaalt worden of 45 euro om de telefoon terug te krijgen. Dynafix wil slapend rijk worden denk ik.
De telefoon zit nog in de garantieperiode.
er is een nieuwe telefoon toegezegd Door een medewerker van Samsung.
Heb ondertussen al 10x gebeld en ze kunnen dus niks betekenen voor ons. Zelfs geen nieuwe batterij.
Van een service hebben ze nog nooit gehoord
Ben jaren Apple fan geweest en ga 1 x vreemd om een Samsung te nemen tevens ook de laatste keer.
maar wij gaan verder. En zoeken dit tot op de bodem uit. Samsung geeft geen gehoor. Reageren niet op mail. Dynafix zegt alleen dat ik moet dokken.
al met al een super slechte service.
Groet
Wendy
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ontplofte Samsung S4
Re: Ontplofte Samsung S4
Li-Ion batterijen staan erom bekend dat het ware bommetjes kunnen zijn.chieppie schreef:Telefoon opgeladen en toen knal. De hele accu was er uit gek als en tevens het beeldscherm ontwricht.
Voorbeeld-filmpje in proefopstelling: https://www.youtube.com/watch?v=ZTzEHsJVZhA
Het is bij mobiele telefoons ook wel (sporadisch) voorgekomen.
Tegenwoordig worden er beveiligde versies gebruikt, maar de beveiliging kan natuurlijk ook wel eens falen. Op Li-ion batterijen uit China staat soms wel dat ze beveiligd zijn, maar zijn dat lang niet altijd.
De vraag is dus: was het de originele batterij en was het de originele oplader?
Zo ja, dan heeft u recht op kosteloze reparatie en heel veel welgemeende excuses.
Wie niet? Dynafix of Samsung?chieppie schreef: er is een nieuwe telefoon toegezegd Door een medewerker van Samsung.
Heb ondertussen al 10x gebeld en ze kunnen dus niks betekenen voor ons. Zelfs geen nieuwe batterij.
Dynafix zou toch echt moeten leveren als u de aankoopbon nog kunt overleggen.
Desnoods zou u een mail kunnen sturen naar Samsung, maar Dynafix moet het oplossen.
Apple staat nu niet bepaald bekend om schappelijkheid bij garanties, Samsung doet het wat dat aangaat beter. Maar u heeft natuurlijk helemaal niks te maken met de fabrikant, u moet bij Dynafix zijn, die moeten het oplossen. Bij Dynafix zou ik dan zeker nooit meer kopen.chieppie schreef:Ben jaren Apple fan geweest en ga 1 x vreemd om een Samsung te nemen tevens ook de laatste keer.
Zoals de naam van het bedrijf al doet vermoeden, is dat een reparatiebedrijf waar je bij mijn weten geen toestellen kan kopen.czarczar schreef:Li-Ion batterijen staan erom bekend dat het ware bommetjes kunnen zijn.chieppie schreef:Telefoon opgeladen en toen knal. De hele accu was er uit gek als en tevens het beeldscherm ontwricht.
Voorbeeld-filmpje in proefopstelling: https://www.youtube.com/watch?v=ZTzEHsJVZhA
Het is bij mobiele telefoons ook wel (sporadisch) voorgekomen.
Tegenwoordig worden er beveiligde versies gebruikt, maar de beveiliging kan natuurlijk ook wel eens falen. Op Li-ion batterijen uit China staat soms wel dat ze beveiligd zijn, maar zijn dat lang niet altijd.
De vraag is dus: was het de originele batterij en was het de originele oplader?
Zo ja, dan heeft u recht op kosteloze reparatie en heel veel welgemeende excuses.
Wie niet? Dynafix of Samsung?chieppie schreef: er is een nieuwe telefoon toegezegd Door een medewerker van Samsung.
Dynafix zou toch echt moeten leveren als u de aankoopbon nog kunt overleggen.
Desnoods zou u een mail kunnen sturen naar Samsung, maar Dynafix moet het oplossen.
Apple staat nu niet bepaald bekend om schappelijkheid bij garanties, Samsung doet het wat dat aangaat beter. Maar u heeft natuurlijk helemaal niks te maken met de fabrikant, u moet bij Dynafix zijn, die moeten het oplossen. Bij Dynafix zou ik dan zeker nooit meer kopen.chieppie schreef:Ben jaren Apple fan geweest en ga 1 x vreemd om een Samsung te nemen tevens ook de laatste keer.
Ik mis iets volgens mij. Je hebt een Samsung toestel los gekocht, de verkopende partij is dus waar jij moet zijn voor de garantie. Bestaat die niet meer, en is dat de reden dat je direct contact met Samsung hebt gezocht?chieppie schreef:In mei 2013 kocht ik mijn Samsung s4 voor 665 euro. Dit omdat ik geen lease contract wou hebben. Na een paar maanden gebruikt te hebben kocht ik de Samsung note 3. Dus de s4 heb ik netjes opgeborgen. Accu eruit. Telefoon in doosje en accu in apart doosje. Met dat idee dat ik dacht ik bewaar hem voor mijn zoon die 10 werd. 25 augustus 2014 gebeurde dit. Mijn zoon werd 10 en zou mijn telefoon krijgen. We hadden al bel te goed voor hem gehaald. Telefoon opgeladen en toen knal. De hele accu was er uit gek als en tevens het beeldscherm ontwricht.
Gelukkig had mijn zoon hem niet aan zijn oor want dan was het leed niet te overzien.
gelijk Samsung gebeld en ik moest de telefoon brengen bij een servicepunt. Deze schrikken zich rot zo grote dikke accu hadden ze nog nooit gezien. Zelf repareren konden ze niet en moest op gestuurd worden.
Toen is de ellende nog erger geworden. Het ligt niet aan de accu etc dus moet er even 319 euro betaalt worden of 45 euro om de telefoon terug te krijgen. Dynafix wil slapend rijk worden denk ik.
De telefoon zit nog in de garantieperiode.
er is een nieuwe telefoon toegezegd Door een medewerker van Samsung.
Van een service hebben ze nog nooit gehoord
Ben jaren Apple fan geweest en ga 1 x vreemd om een Samsung te nemen tevens ook de laatste keer.
maar wij gaan verder. En zoeken dit tot op de bodem uit. Samsung geeft geen gehoor. Reageren niet op mail. Dynafix zegt alleen dat ik moet dokken.
al met al een super slechte service.
Groet
Wendy
En dan het volgende vraagstuk, je schrijft dat Samsung je een nieuw toestel heeft toegezegd, en een zin later dat je 10x hebt gebeld en niet eens een nieuwe accu krijgt. Wat is het nou?
Op de accu van een S4 zit 6 maanden garantie, dus het verhaal van dynafix kon wel eens kloppen.
Dit hele verhaal is behoorlijk onsamenhangend in mijn ogen.
PS je bent 2x vreemd gegaan, met de S4 en de Note 3.