LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange haalt ongevraagd saldo prepaidkaart weg

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
emwaterman
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 feb 2008 10:56

Orange haalt ongevraagd saldo prepaidkaart weg

Ongelezen bericht door emwaterman »

:twisted: Het was mij al in 2007 opgevallen maar ik was hier verder niet op ingegaan doch heden augustus /september 2008 begin ik na mijn huidige verblijf in Belgie ,te beseffen dat er ongevraagd geld van mijn saldo wordt opgenomen hetgeen ik eigenlijk als vorm van diefstal ervaar. Wat gebeurt er namelijk? Bij verblijf in het buitenland gebeurd het als je de grens overkomt ,dat je van Orange een SMS bericht krijgt waarin wordt aangegeven dat er in Belgie bepaalde bel en SMS tarieven gelden. Dit bericht heb ik wel diverse keren ontvangen??! Ook op een morgen om 7uur 'smorgens ontving ik 4 dezelfde SMS berichten dat mijn SIM kaart was aangepast???!( Tot heden mij onbekend wat dit inhoudt). Allemaal leuk en aardig maar nu blijkt dat men voor hun eigen SMS berichten geld in rekening brengt en dit wordt meteen van je Beltegoed afgeschreven. Ik ervaar dit als een vooropgezette vorm van diefstal en neem ook aan dat men dit flikt bij menigeen. Dagelijks valt hier dus veel in te verdienen waarbij dit toch m.i een strafbaar feit is. Wellicht kan de Europese commissie hier eens wat aan doen . Zelf zal ik niet verder gaan met Orange en een andere aanbieder zoeken. ( Met KPN heb ik b.v deze negatieve ervaring niet )
Beslist een koude douche voor Orange

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Orange haalt ongevraagd saldo prepaidkaart weg

Ongelezen bericht door TdeHond »

Hopelijk vraagt u uw geld terug voor deze ongevraagde service van Orange.

Gesloten