LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange valse beloftes

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Angel74

Orange valse beloftes

Ongelezen bericht door Angel74 »

Beste lezers,

Graag hoop ik op uw reactie op het volgende:

Nu Orange definitief over gaat naar T-Mobile hebben wij bericht gekregen dat de per direct van je abonnement daar af kunt. Bij mijn man was dit het geval. Keurig hebben wij een brief gezonden en keurig kregen wij de bevestiging dat per 28 juli het abonnement beeindigd zou worden. Tot zo ver ging het goed.

Een paar dagen later zette mijn man zijn telefoon aan om te controleren of het abonnement beeindigd was, maar dit was niet het geval. Ik heb naar Orange gebeld en daar kregen we te horen dat er een fout in het systeem gemaakt is, dat het abonnement pas 24 aug beeindigd wordt. Ik heb daar nooit een schrijven over ontvangen of een excuus en wil ze nu gerechterlijk aan de datum van 28 juli houden.

Weet iemand of daar gehoor aan gegeven wordt als ik dit bijvoorbeeld via een rechter of advocaat laat lopen?

Alvast bedankt!

Angela

stofzuigertje

Re: Orange valse beloftes

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Indien U elders een contract heeft gesloten en dit oude nummer zou meenemen hoeft U maar tot Juli te betalen!

Als je dit wel gebruik mogen ze tot augustus door rekenen dus gratis bellen mag niet!
Dus Uw test en/of gebruik kunnen bepalend zijn of je de maand extra moet betalen.

Gesloten