LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange wie weet er iets van??

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
heewda
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 sep 2004 12:37

Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door heewda »

Wie o wie heeft er goede of slechte ervaringen met Orange??
Vertel me er please wat over ik wil een andere foon en misschien wel via Orange

BartP

Re: Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door BartP »

ja ik heb slechte ervaring met orange!!

Ik woon in bornerbroek, een dorpje tussen de driehoek almelo, delden, borne. Het bereik is vervelend, laatst had ik een belangrijk telefoontje, vliegt de verbinding eruit! Komt regelmatig voor en is echt niet grappig meer! Ik ga het abo tje opzeggen......

heewda
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 sep 2004 12:37

Re: Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door heewda »

maar is dat omdat er geen bereik is of omdat orange gewoon sucks
Kijk ik heb nu Hi en bij mijn ouders in Smilde bij Assen is het bereik 1100 keer niets

Ansje

Re: Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door Ansje »

Orange is op zich best goed hoor! Ik heb wel in het begin veel trammelant met Orange gehad omdat ik geen sms bereik had met Frankrijk, maar dat is inmiddels opgelost. Heb nu Prepaid van ze, en dat bevalt tot nu toe, prima.
Mvg. An

Gast

Re: Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door Gast »

Mij bevalt ook goed. Goede service in de Orange Shops en bij de telefonische klantenservice.

Gast

Re: Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb gemengde gevoelens over Orange!

De klantenservice en het winkelpersoneel is aardig en behulpzaam.
Maar het bereik laat soms de wensen over! Op de meeste plaatsen heb je goed of redelijk bereik, maar er zijn veel gaatjes, niet alleen in "the middle of nowhere", maar ook in de Randstad. Bovendien is het vrij duur dat Orange, vooral de abonnementen! Gemiddeld duurder dan KPN, T-Mobile en Telfort. Het niveau ligt zo'n beetje bij Vodafone = dus duur!

Ik zou een andere operator aanraden, maar zo heeft iedere operator weer wat!

Groet P.

Gast

Re: Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door Gast »

Heb goede ervaringen met Orange
Voordeel van abbo bij Orange is dat alles uit 1 bundel gaat en wat overblijft naar volgende maand gaat. Overigens geen enkele provider heeft 100% bereikbaarheid in zowel randstad of op het platteland. T-Mobile, KPN, Vodafone, Orange of Telfort hebben geen van allen 100% bereik. Vaak zijn er op de sites van de providers wel kaartjes van hoe het bereik op bepaalde plaatsen is beschikbaar. Wat je ook kan doen is familie of vrienden vragen die bij jouw in de buurt van het bereik vinden. Succes.

Jan-Jaap

Gast

Re: Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door Gast »

Ga op bezoek bij een Orange shop en daar kunnen ze je vertellen hoe het bereik is op de plaatsen die belangrijk voor jouw zijn. Of neem een Orange prepay (je kan ze voor €0 vinden zonder mobiel) en kijk hoe het bereik is. Veel succes!

Webjocky

Re: Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door Webjocky »

Aleen maar goede erveringen.:wink:
In Frankrijk lukt het niet met het sms-en maar dat hoeft voor mij niet.

Meisje2

Re: Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door Meisje2 »

Orange is qua abonnementen DUUR.

@ Heewda, dat heeft alles met Orange te maken aangezien je via het netwerk van Orange belt en dus moet Orange voor zorgen dat er bereik is.

Gast

Re: Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb zelf ruim 2 jr Orange gehad maar moet ik je wel zeggen dat ze erg duur zijn en dat voor een provider met niet zo een super ontvangs ......service is verders Prima !!! :D

Richard68

Re: Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door Richard68 »

Ik heb een Samsung E700 :D met Orange Abb :cry: Van het bereik wordt ik niet vrolijk :cry: Op mijn werk (klein plaatsje in Friesland) doet hij het niet. Ik ga voor mijn werk naar Nieuw Milligen ook daar doet hij het niet. Kom in een plaatsje in de buurt van Medeblik ook daar werkt hij niet. Hoezo netwerkgarantie, dat je terug mag bellen als het sigaal wegvalt daar moet ik eerst wel bereik hebben en kunnen bellen. Ik zit hier mooi voor 2 jaar aan vast, er zijn veel klachten over KPN maar ik ga terug naar KPN over 20 maanden. Ik zal dan als het zo doorgaat 400 euro beltegoed over hebben, omdat waar ik kom toch nergens kan bellen :cry:

Gast

Re: Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door Gast »

Tsja Richard... Dat krijg je met een slecht GSM-1800 netwerk van Orange! Tis duur en je hebt niet de kwaliteit die je ervoor mag verwachten. Dan is KPN op zelfde prijsniveau en beter qua kwaliteit.

bulletje

Re: Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door bulletje »

Wisselende ervaringen mee. Perfect klantenservice, redelijke tot goeie dekking. Alleen vond het vrij duur. Maarja nu heb ik T Mobile, ook wel redelijke klantenservice, iets goedkoper, maar veeeel minder bereik en veel ruis op netwerk en wegvallende gesprekken. Overal is wel iets mee... Moeilijk om je een tip te geven.

jorisp900

Re: Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door jorisp900 »

the future is bright ,the future is ORANGE

Gast

Re: Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door Gast »

The future is sad. The future is Orange!

Als ik ergens triest van wordt is Orange dat wel! Het enig wat goed werkt is een stomme klantenservice, die je wel tig keer nodig hebt tijdens je contract... onbereikbaarheid, verkeerde facturen, kapotte telefoon en noem maar op! Ze losten de problemen wel op, maar het waren er veel te veel!

Orange is wat mij betreft het slechtste en duurste netwerk van allemaal!

joe

Re: Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door joe »

orange is super duur voor bellen naar mobiele nummers!!! veel duurde als de concurrenten

Gast

Re: Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door Gast »

Orange = TE duur !!!!
Orange = SLECHT bereik !!!!


dus NEE geen orange meer voor mij !

Gast

Re: Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben totaal niet tevreden over orange. We haddenthuis met 2 personen een orange prepaid telefoon. Elke keer als die afging moest je als een gek naar buiten rennen om de telefoon op te nemen. We zijn er ook alle twee vanaf gestapt omdat we binnen niet konden bellen. Wat bleek, we vielen precies tussen het bereik van de 2 zendmasten in.

pcgouda.nl

Re: Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door pcgouda.nl »

Zit verschil in orange prepaid en abbonement. Prepaid is bereik slechter, waarom weet ik niet. Maar ik had beide en merkte verschil met hetzelfde toestel :S

Gesloten