LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overstappen van Simpel naar prepaid?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Julie4444

Overstappen van Simpel naar prepaid?

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Ik zit momenteel bij Simpel met een goedkoop abonnement. Ben zeer tevreden over hun service, maar ben aan het overwegen over te stappen op slimonly prepaid omdat ik vrij weinig van mijn telefoon gebruik maak.

Heb op internet een beetje gezocht naar prijzen en ervaringen, maar veel recents ben ik niet tegengekomen, naast een aantal klachten over een storing uit mei/juni. Overigens lijkt hun contactformulier niet te werken, wat niet echt in hun voordeel werkt wat mij betreft.

Ik heb nul ervaring met prepaid of de AH klantenservice buiten de supermarkten om, dus als blijkt dat het allemaal niet zo super is zal ik waarschijnlijk gewoon bij Simpel klant blijven.

Iemand ervaringen of suggesties/advies m.b.t. prepaid providers?

sjohie

Re: Overstappen van Simpel naar prepaid?

Ongelezen bericht door sjohie »

Julie4444 schreef:Ik zit momenteel bij Simpel met een goedkoop abonnement. Ben zeer tevreden over hun service, maar ben aan het overwegen over te stappen op slimonly prepaid omdat ik vrij weinig van mijn telefoon gebruik maak.

Heb op internet een beetje gezocht naar prijzen en ervaringen, maar veel recents ben ik niet tegengekomen, naast een aantal klachten over een storing uit mei/juni. Overigens lijkt hun contactformulier niet te werken, wat niet echt in hun voordeel werkt wat mij betreft.

Ik heb nul ervaring met prepaid of de AH klantenservice buiten de supermarkten om, dus als blijkt dat het allemaal niet zo super is zal ik waarschijnlijk gewoon bij Simpel klant blijven.

Iemand ervaringen of suggesties/advies m.b.t. prepaid providers?
Een collega van me gebruikt het al een poosje, en is tot zo ver ik weet een tevreden klant bij ze. Maar het is een relatief kleine virtuele provider in het Nederlandse telecomland, dus het aantal klachten en ervaringen op internet etc zal daarom inderdaad wel wat summier zijn.

Julie4444

Re: Overstappen van Simpel naar prepaid?

Ongelezen bericht door Julie4444 »

sjohie schreef:Een collega van me gebruikt het al een poosje, en is tot zo ver ik weet een tevreden klant bij ze. Maar het is een relatief kleine virtuele provider in het Nederlandse telecomland, dus het aantal klachten en ervaringen op internet etc zal daarom inderdaad wel wat summier zijn.
Ja, vandaar ook de vraag. :)
Bedankt voor de reactie. Weet u toevallig ook of de app compatible is met iOS 7? De instructie-pdf gaat maar tot iOS 6. Wou dat eigenlijk via het vragenformulier vragen, maar dat lukte niet.

Gesloten