Wie heeft er tips of dezelfde problemen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Philips Zenia Voice 200 (6626)
-
John Trap
Philips Zenia Voice 200 (6626)
Wie heeft er tips of dezelfde problemen?
-
Airh@nsa
Re: Philips Zenia Voice 200 (6626)
Inderdaad, er zijn heel wat problemen met de Philips Zenia Voice 6626. De handset werkt niet meer, en het aanmelden op het basisstation lukt ook niet meer. Het is gewoon een drama, en het is ook beslist geen incidenteel geval; want als je op de site van kieskeurig kijkt kom je erachter wat voor waardeloos toestel dit is!!! Een schande dat Philips zijn klanten zo in de kou laat staan, voor een toestel waarvan je verwacht dat Philips met zo'n wereldnaam zich dit niet zou kunnen permitteren om met zo'n slecht produkt zoveel klanten de dupe te laten worden! Philips is hiervan allang op de hoogte, maar een vorm van aftersales is er voor de klanten schijnbaar niet bij! Ik ben zelf juist een Philips-fan, en heb dan ook bijna alles wat elektronica betreft van Philips, maar nu denk ik daar heel anders over, daar ik erg teleurgesteld ben, en ik wel een x aantal malen zal nadenken om weer iets van Philips aan te schaffen! 
Nadat de handset zich zelf ontladen had was de verbinding met het basis station verbroken, en was hij niet meer aan te melden.
Ook na het plaatsen van nieuwe batteryen lukte het aanmelden niet.
En dit voor een apparaat van € 190 en 1,5 jaar oud.
Het is teleurstellend dat een apparaat van Philips zo'n kort leven beschoren is. En na alle reakties op www.kieskeurig.nl gelezen te hebben komt er bij ons geen Philips apparaat meer in!!!!!
-
Ap K.
Kan helaas niets positiefs melden. Heb een toestel met drie handsets nu ruim drie jaar in bezit. Tot aan gisteren geen problemen.
Gisteren is basisstation gestorven. Iedere 10 seconden gaat hij uit en weer aan.
Kieskeurig forum is weinig bemoedigend. Toch ga ik het nog bij philips proberen. Wellicht zijn de handsets op ander station te gebruiken.
Gisteren is basisstation gestorven. Iedere 10 seconden gaat hij uit en weer aan.
Kieskeurig forum is weinig bemoedigend. Toch ga ik het nog bij philips proberen. Wellicht zijn de handsets op ander station te gebruiken.
-
h.w.
2,5 jaar geleden een philips Onis 200 telefoon toestel gekocht. (basis station met 2 hand-setjes) Vorige week begonnen de problemen. Er is geen verbinding! En nee, het ligt niet aan de batterijen. Waardeloos product!!!
-
GMR
Het basisstation van mijn Zenia 200 begaf het in november 2004. Gekocht in December 2002, dus net geen twee jaar oud.
Ik heb hetzelfde probleem als ik hier beneden las: het basisstation gaat achter elkaar aan en uit en is niet meer te stoppen.
De winkel geeft geen garantie of reparatie of andere hulp, en adviseert botweg iets nieuws te kopen.
Ik heb hetzelfde probleem als ik hier beneden las: het basisstation gaat achter elkaar aan en uit en is niet meer te stoppen.
De winkel geeft geen garantie of reparatie of andere hulp, en adviseert botweg iets nieuws te kopen.
-
Tosbaga
garantie is tegenwoordig 2 jaar, het eerste jaar via de winkel en het tweede jaar via de fabikant zelf...
-
jorisz600
ok tosbaga ,dit verzin je nu of waar staat dit zwart op wit ,het gaat hier niet over een kpn telefoon waarvoor je sowieso teveel betaald.
-
Tosbaga
De 2 jaar garantie is in Europees verband vastgesteld. Lees de kranten zou ik zeggen, deze regel bestaat al meer dan een jaar. Ik kan helaas niet zeggen in welk verdrag dit staat, maar het is gewoon zo. Loop anders maar een electronica zaak binnen en vraag het zelf. Of stuur een mailtje naar philips.
Dat jij de telefoon van kpn te duur vind is iets subjectiefs. De telefoons van kpn zijn gewoon van bekende merken als panasonic, philips en siemens. De prijzen zijn marktconform en in sommige gevallen zelfs goedkoper, vooral de twinpacks, maar dat terzijde.
Ik heb het al eens eerder benadrukt, ik werk voor kpn maar kom hier als prive persoon. Ik kom hier niet in naam van kpn!!!
Als jij persoonlijke frustaties hebt jegens kpn dan moet je gal gaan spuwen bij Ad Scheepbouwer niet bij mij.
In plaats van je als een klein kind op een forum aan te stellen over een bedrijf zou ik zeggen get a life...
Dat jij de telefoon van kpn te duur vind is iets subjectiefs. De telefoons van kpn zijn gewoon van bekende merken als panasonic, philips en siemens. De prijzen zijn marktconform en in sommige gevallen zelfs goedkoper, vooral de twinpacks, maar dat terzijde.
Ik heb het al eens eerder benadrukt, ik werk voor kpn maar kom hier als prive persoon. Ik kom hier niet in naam van kpn!!!
Als jij persoonlijke frustaties hebt jegens kpn dan moet je gal gaan spuwen bij Ad Scheepbouwer niet bij mij.
In plaats van je als een klein kind op een forum aan te stellen over een bedrijf zou ik zeggen get a life...
-
teddy
Net als de TFT's van Philips zijn de telefoontjes gewoon chinees.
Philips plakt er een labeltje op en laat je vervolgens teveel betalen.
Koop gewoon een goedkoper setje bij de Aldi of Lidl.
Kost de helft minder en als ie kapot gaat na twee jaar is de financiele pijn ook minder.
Bij mijn dect Philips was de akku gelijk al DOA(Dead on arrival).
Zo'n joker in de winkel moet je daarvan dan eerst gaan overtuigen.
Nee, meneertje u moet hem eerst een nachtje aan de oplader zetten.
Nee ***, de akku is gewoon stuk en ik wil een nieuwe.
Had ik het hele setje maar teruggegeven. Nu krijg ik straks ook gezeik met dat ding.
Philips plakt er een labeltje op en laat je vervolgens teveel betalen.
Koop gewoon een goedkoper setje bij de Aldi of Lidl.
Kost de helft minder en als ie kapot gaat na twee jaar is de financiele pijn ook minder.
Bij mijn dect Philips was de akku gelijk al DOA(Dead on arrival).
Zo'n joker in de winkel moet je daarvan dan eerst gaan overtuigen.
Nee, meneertje u moet hem eerst een nachtje aan de oplader zetten.
Nee ***, de akku is gewoon stuk en ik wil een nieuwe.
Had ik het hele setje maar teruggegeven. Nu krijg ik straks ook gezeik met dat ding.
-
CdB
Zelfde ellende hier. De handset laadt de accu's niet meer op. Nieuwe er in helpt niet. Het toestel functioneerde verder wel alleen de accu's lopen leeg. Maar ik ben niet de enige begrijp ik.