LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pretium Telecom
Re: Pretium Telecom
De opzegbrief die ik op tijd aangetekend en met ontvangstbevestiging ga versturen ligt al klaar. De klacht aan consuwijzer heb ik intussen verstuurd.
Bedankt voor de tips.
Kan een aangetekende brief met ontvangstbevestiging naar een postbusnummer worden gezonden ?
Groetjes, Ad.
Bedankt voor de tips.
Kan een aangetekende brief met ontvangstbevestiging naar een postbusnummer worden gezonden ?
Groetjes, Ad.
Re: Pretium Telecom
@ huijgev
Ja, aangetekend kan naar postbus. Je krijgt geen ontvangstbevestiging meer thuisgestuurd maar je ontvangt een 'track/tracenummer' op het potkantoor. Kan je op internetsite je brief volgen. Goed dat je klacht bij Consuwijzer hebt ingediend. Heb ik ook gedaan en naar ik hoop nog veel meer forumleden met mij! Succes met correspondentie naar PT (bewaar aub alles zeeeeer zorgvuldig.....)
Ja, aangetekend kan naar postbus. Je krijgt geen ontvangstbevestiging meer thuisgestuurd maar je ontvangt een 'track/tracenummer' op het potkantoor. Kan je op internetsite je brief volgen. Goed dat je klacht bij Consuwijzer hebt ingediend. Heb ik ook gedaan en naar ik hoop nog veel meer forumleden met mij! Succes met correspondentie naar PT (bewaar aub alles zeeeeer zorgvuldig.....)
Re: Pretium Telecom
Ik bewaar alles in een map die ik een speciale naam heb gegeven.
Die zal ik hier niet vermelden.
Ik ga ruim 2 maanden voor het verstrijken eerste jaar die aangetekende brief versturen.
Ook meld ik me dan al aan bij de nieuwe telecom aanbieder, wat zeker geen KPN meer zal zijn. Ik heb het idee dat KPN het helemaal niet erg vindt dat het overgenomen wordt door Pretium. KPN krijgt toch een vast bedrag en hoeven zelf geen abonnee administratie meer te voeren. Ik vond het vreemd dat KPN helemaal geen moeite deed om de betreffende abonnee binnen boord te houden.
Het was beter geweest als KPN ook hier weer een handtekening van de abonnee had geëist.
Die zal ik hier niet vermelden.
Ik ga ruim 2 maanden voor het verstrijken eerste jaar die aangetekende brief versturen.
Ook meld ik me dan al aan bij de nieuwe telecom aanbieder, wat zeker geen KPN meer zal zijn. Ik heb het idee dat KPN het helemaal niet erg vindt dat het overgenomen wordt door Pretium. KPN krijgt toch een vast bedrag en hoeven zelf geen abonnee administratie meer te voeren. Ik vond het vreemd dat KPN helemaal geen moeite deed om de betreffende abonnee binnen boord te houden.
Het was beter geweest als KPN ook hier weer een handtekening van de abonnee had geëist.
Re: Pretium Telecom
Waarom wachten met versturen? Kan ook nu.
Re: Pretium Telecom
Natuurlijk kan het nu ook.Maar ik ga het echt niet vergeten.
Bovendien heb ik met het verstrekken van de automatische machtiging aan PT al een brief er aan vast gemaakt, dat ze de abonnee hoogstens 1 jaar in de tang hebben.
Zelfs de manier van opzeggen heb ik er bij vermeld. Dan weten ze het alvast.
En erbij geschreven dat ik deze brief met het hele verhaal ook aan Consuwijzer heb gestuurd.
Bovendien heb ik met het verstrekken van de automatische machtiging aan PT al een brief er aan vast gemaakt, dat ze de abonnee hoogstens 1 jaar in de tang hebben.
Zelfs de manier van opzeggen heb ik er bij vermeld. Dan weten ze het alvast.
En erbij geschreven dat ik deze brief met het hele verhaal ook aan Consuwijzer heb gestuurd.
-
- Berichten: 215
- Lid geworden op: 21 okt 2007 00:54
Re: Pretium Telecom
Allemaal insinuaties en leugens over het prettige Pretium, dat toch een fantastische naam te verliezen heeft.
Nu weer het Algemeen Dagblad, dat zomaar "diffamerende" uitlatingen heeft gepubliceerd.
Tijd voor het volgende KortGeding (zie http://www.ie-forum.nl/backoffice/uploa ... _V_%29.pdf.)
Helaas verloren door Pretium.
Nu weer het Algemeen Dagblad, dat zomaar "diffamerende" uitlatingen heeft gepubliceerd.
Tijd voor het volgende KortGeding (zie http://www.ie-forum.nl/backoffice/uploa ... _V_%29.pdf.)
Helaas verloren door Pretium.
Re: Pretium Telecom
Kennelijk niet helaas !!!
Ik heb niets tegen een bedrijf dat op eerlijke wijze werkt en aan klantenwerving doet. Het technische aspect van Pretium Telecom zal wel in orde zijn.
Maar wat mij enorm stoort is, dat kennelijk velen een slechte ervaring hebben op de manier van het ondoorzichtig benaderen van meestal ouderen.
Die zijn vaak niet opgewassen zijn tegen de getrainde call medewerkers die hoe dan ook klanten moeten werven. Zelfs quota moeten halen.
Een duidelijk contract dat schriftelijk met een handtekening moet worden bevestigd, zou eens en voor altijd de meeste problemen oplossen.
Een mondelinge overeenkomst (zeker per telefoon) is bijna altijd een hachelijke zaak.
Maar ik denk dat ik een open deur intrap. Het bovenstaande is al vaker vermeld.
Ik heb niets tegen een bedrijf dat op eerlijke wijze werkt en aan klantenwerving doet. Het technische aspect van Pretium Telecom zal wel in orde zijn.
Maar wat mij enorm stoort is, dat kennelijk velen een slechte ervaring hebben op de manier van het ondoorzichtig benaderen van meestal ouderen.
Die zijn vaak niet opgewassen zijn tegen de getrainde call medewerkers die hoe dan ook klanten moeten werven. Zelfs quota moeten halen.
Een duidelijk contract dat schriftelijk met een handtekening moet worden bevestigd, zou eens en voor altijd de meeste problemen oplossen.
Een mondelinge overeenkomst (zeker per telefoon) is bijna altijd een hachelijke zaak.
Maar ik denk dat ik een open deur intrap. Het bovenstaande is al vaker vermeld.
Re: Pretium Telecom
oke mensen even serieus. get yourself together.
pretium telecom is goedkoper dan kpn. het is de goedkoopste aanbieder kwa telefonie. ik begrijp best dan callcentermedewerkers irritant en soms heel erg kunnen doordringen maar dat zijn niet alleen de medewerkers van pretium. ook van kpn en OOK van tele2 en noem maar op.. sommige mensen gewoon zo dom dat ze niet naar een callcenter medewerker luisteren. is dus je eigen schuld, klaar. ik heb gewerkt voor een callcenter en ook voor pretium telecom. ik heb gewerkt op de 'opzeglijn'. ik heb daar zoveel domme mensen aan de lijn gekregen die gewoon niet willen luisteren. nou sorry dat ik het zeg, maar dat is je eigen probleem. dus ga niet een telefoniebedrijf afzeiken als je zelf nieteens de moeite neemt om te luisteren.
ik weet zelf ook wel dat pretium ook dingen fout heeft gedaan, maar dat is pretium zelf niet. dat zijn inderdaad de callcenter medewerkers. ja helaas dat die er ook tussen zitten.. maar alsof er in een bedrijf alle medewerkers perfect zijn? dat is nergens. er zijn ook callcenters die WEL de waarheid vertellen en die jullie wel een eerlyk GOEDKOPER abonnement willen aanbieden.
succes verder. en kijk ook eens naar jezelf in plaats van met zn allen te gaan wijzen
pretium telecom is goedkoper dan kpn. het is de goedkoopste aanbieder kwa telefonie. ik begrijp best dan callcentermedewerkers irritant en soms heel erg kunnen doordringen maar dat zijn niet alleen de medewerkers van pretium. ook van kpn en OOK van tele2 en noem maar op.. sommige mensen gewoon zo dom dat ze niet naar een callcenter medewerker luisteren. is dus je eigen schuld, klaar. ik heb gewerkt voor een callcenter en ook voor pretium telecom. ik heb gewerkt op de 'opzeglijn'. ik heb daar zoveel domme mensen aan de lijn gekregen die gewoon niet willen luisteren. nou sorry dat ik het zeg, maar dat is je eigen probleem. dus ga niet een telefoniebedrijf afzeiken als je zelf nieteens de moeite neemt om te luisteren.
ik weet zelf ook wel dat pretium ook dingen fout heeft gedaan, maar dat is pretium zelf niet. dat zijn inderdaad de callcenter medewerkers. ja helaas dat die er ook tussen zitten.. maar alsof er in een bedrijf alle medewerkers perfect zijn? dat is nergens. er zijn ook callcenters die WEL de waarheid vertellen en die jullie wel een eerlyk GOEDKOPER abonnement willen aanbieden.
succes verder. en kijk ook eens naar jezelf in plaats van met zn allen te gaan wijzen
-
- Berichten: 4399
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Pretium Telecom
gast432 schreef:oke mensen even serieus. get yourself together.
pretium telecom is goedkoper dan kpn. het is de goedkoopste aanbieder kwa telefonie. ik begrijp best dan callcentermedewerkers irritant en soms heel erg kunnen doordringen maar dat zijn niet alleen de medewerkers van pretium. ook van kpn en OOK van tele2 en noem maar op.. sommige mensen gewoon zo dom dat ze niet naar een callcenter medewerker luisteren. is dus je eigen schuld, klaar. ik heb gewerkt voor een callcenter en ook voor pretium telecom. ik heb gewerkt op de 'opzeglijn'. ik heb daar zoveel domme mensen aan de lijn gekregen die gewoon niet willen luisteren. nou sorry dat ik het zeg, maar dat is je eigen probleem. dus ga niet een telefoniebedrijf afzeiken als je zelf nieteens de moeite neemt om te luisteren.
ik weet zelf ook wel dat pretium ook dingen fout heeft gedaan, maar dat is pretium zelf niet. dat zijn inderdaad de callcenter medewerkers. ja helaas dat die er ook tussen zitten.. maar alsof er in een bedrijf alle medewerkers perfect zijn? dat is nergens. er zijn ook callcenters die WEL de waarheid vertellen en die jullie wel een eerlyk GOEDKOPER abonnement willen aanbieden.
succes verder. en kijk ook eens naar jezelf in plaats van met zn allen te gaan wijzen
HAhahahahhahahahaha.......tuurlijk........lopen de inkomsten soms terug.
Re: Pretium Telecom
Onze gast heeft te lang in de zon gezeten en heeft nu een kilo boter op zijn hoofd....
Als die stumpert denkt met één berichtje het imago van die oplichters te kunnen opvijzelen: KANSLOOS!
Als die stumpert denkt met één berichtje het imago van die oplichters te kunnen opvijzelen: KANSLOOS!
Re: Pretium Telecom
Beste meneer die zich gast432 noemt.
1) ik voel me niet aangesproken door het verwijt niet naar de call medewerker te luisteren.
2) U spreekt Uzelf tegen door dit:
begin citaat
ik weet zelf ook wel dat pretium ook dingen fout heeft gedaan, maar dat is pretium zelf niet. dat zijn inderdaad de callcenter medewerkers. ja helaas dat die er ook tussen zitten.. maar alsof er in een bedrijf alle medewerkers perfect zijn? dat is nergens. er zijn ook callcenters die WEL de waarheid vertellen en die jullie wel een eerlyk GOEDKOPER abonnement willen aanbieden.
einde citaat.
Een directie van een bedrijf zou medewerkers meteen moeten ontslaan die deze fouten maken. Maar dat doen ze niet.
Waarom niet ?
Het antwoord is duidelijk: hoe meer abonnees hoe beter. De manier waarop is niet belangrijk. Het interesseert ze echt niet hoe de overeenkomst tot stand is gekomen.
En omdat volgens U KPN en tele 2 ook deze fouten maken, is dat dan een reden voor Pretium Telecom om dat ook te doen ?
Ik vind van niet.
3) U beweert dat Pretium Telecom de goedkoopste aanbieder telefonie is.
Dat is niet waar.
Als U er om vraagt, zal ik een rekenvoorbeeld geven.
Ik heb toch nog een vraag aan U.
Waarom wil men geen schriftelijke overeenkomst met handtekening hanteren?
Ik ken het antwoord, hopelijk U en andere forumleden ook.
1) ik voel me niet aangesproken door het verwijt niet naar de call medewerker te luisteren.
2) U spreekt Uzelf tegen door dit:
begin citaat
ik weet zelf ook wel dat pretium ook dingen fout heeft gedaan, maar dat is pretium zelf niet. dat zijn inderdaad de callcenter medewerkers. ja helaas dat die er ook tussen zitten.. maar alsof er in een bedrijf alle medewerkers perfect zijn? dat is nergens. er zijn ook callcenters die WEL de waarheid vertellen en die jullie wel een eerlyk GOEDKOPER abonnement willen aanbieden.
einde citaat.
Een directie van een bedrijf zou medewerkers meteen moeten ontslaan die deze fouten maken. Maar dat doen ze niet.
Waarom niet ?
Het antwoord is duidelijk: hoe meer abonnees hoe beter. De manier waarop is niet belangrijk. Het interesseert ze echt niet hoe de overeenkomst tot stand is gekomen.
En omdat volgens U KPN en tele 2 ook deze fouten maken, is dat dan een reden voor Pretium Telecom om dat ook te doen ?
Ik vind van niet.
3) U beweert dat Pretium Telecom de goedkoopste aanbieder telefonie is.
Dat is niet waar.
Als U er om vraagt, zal ik een rekenvoorbeeld geven.
Ik heb toch nog een vraag aan U.
Waarom wil men geen schriftelijke overeenkomst met handtekening hanteren?
Ik ken het antwoord, hopelijk U en andere forumleden ook.
Laatst gewijzigd door huijgev op 04 aug 2011 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Pretium Telecom
Beste PT medewerker, (of mag ik Hans zeggen?)gast432 schreef:ik weet zelf ook wel dat pretium ook dingen fout heeft gedaan, maar dat is pretium zelf niet. dat zijn inderdaad de callcenter medewerkers. ja helaas dat die er ook tussen zitten.. maar alsof er in een bedrijf alle medewerkers perfect zijn?
Een callcenter is ingehuurd door PT - en valt daarom volledig onder diens verantwoording. Zij werken in opdracht van - en daarom is de opdrachtgever aansprakelijk bij misstanden.
Het is wel vreemd dat zoveel verhalen overeenstemmen - PT die zich voordoet als KPN en zo - wat misleiding is.
Daarnaast toch vreemd dat bewust onze senioren worden benaderd - die minder snel kunnen denken (wat NIET hetzelfde is als DOM).
Perfectie verwachten we niet - maar wel eerlijkheid.
En dat laatste is bij PT tot op heden nog niet geconstateerd (hun blaadje, wat ze incasseren bijvoorbeeld - terwijl daar niet voor getekend is, en geen incasso toestemming is - slechts een van de vele voorbeelden op deze tientallen pagina`s met gelijkwaardige ervaringen)
Re: Pretium Telecom
Mag ik uit uw reactie opmaken dat u het ook eens bent met mijn opmerkingen ?
Vooral ook het feit dat PT niet de goedkoopste aanbieder is.
Vooral ook het feit dat PT niet de goedkoopste aanbieder is.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Pretium Telecom
@ huijgev
Gezien de ervaring bij mijn grootouders durf ik rustig te stellen dat PT niet de goedkoopste is - hooguit in uitzonderlijke gevallen.
Maar voor Jan met de Pet, of Henk & Ingrid, of wie dan ook - in elk geval de gewone man/vrouw is PT niet per definitie goedkoper.
Gezien de ervaring bij mijn grootouders durf ik rustig te stellen dat PT niet de goedkoopste is - hooguit in uitzonderlijke gevallen.
Maar voor Jan met de Pet, of Henk & Ingrid, of wie dan ook - in elk geval de gewone man/vrouw is PT niet per definitie goedkoper.
Re: Pretium Telecom
Rekensom: bellen met PT of KPN-basis en bellen met 1601
Stel: 200 minuten per maand verdeeld over 20 gesprekken.
gemiddeld regio en buiten regio a 0,07 €
Pretium:
abonnement per maand = 15,95 €
20 gesprekken starttarief = 1,70 €
200 minuten a 0,07 = 14,00 €
---------------------------------------------
totaal per maand = 31,65 €
KPN belbasis en bellen via 1601
abonnement per maand = 19,00 €
20 gesprekken starttarief van 1601 = 1,20 €
200 minuten a 0,009 (via 1601 ) = 1,80 €
------------------------------------------------------
Totaal per maand = 22,00 €
Verschil Pretium - KPN belbasis ( bellen via 1601) = 9,65 €
Wie kan nu nog zeggen dat PT goedkoper is dan KPN (via 1601)?
De eerlijkheid gebied te vermelden dat PT in de nacht en weekend gratis is.
Maar of dat minstens 9,65 € voordeel oplevert, moet ieder zelf bepalen.
Stel: 200 minuten per maand verdeeld over 20 gesprekken.
gemiddeld regio en buiten regio a 0,07 €
Pretium:
abonnement per maand = 15,95 €
20 gesprekken starttarief = 1,70 €
200 minuten a 0,07 = 14,00 €
---------------------------------------------
totaal per maand = 31,65 €
KPN belbasis en bellen via 1601
abonnement per maand = 19,00 €
20 gesprekken starttarief van 1601 = 1,20 €
200 minuten a 0,009 (via 1601 ) = 1,80 €
------------------------------------------------------
Totaal per maand = 22,00 €
Verschil Pretium - KPN belbasis ( bellen via 1601) = 9,65 €
Wie kan nu nog zeggen dat PT goedkoper is dan KPN (via 1601)?
De eerlijkheid gebied te vermelden dat PT in de nacht en weekend gratis is.
Maar of dat minstens 9,65 € voordeel oplevert, moet ieder zelf bepalen.
-
- Berichten: 354
- Lid geworden op: 22 apr 2009 02:05
Re: Pretium Telecom
Beste mensen,
Gast432 heeft wel wat losgemaakt. Het verhaal is wel consequent: "het komt niet door Pretium maar door het callcenter; Pretium is goedkoper". Maar ja, dat is afgezien van de verantwoordelijkheid van Pretium voor de (oneerlijke) handelwijze van hun callcenter en afgezien van de koppelverkoop van Pretium Privilege.
Op de een of andere manier doet het callcenter argument mij denken aan Herr Doktor "Ich hab es nicht gewusst" Oetker Laat het hem maar niet horen.
Het kan heel goed zijn dat Pretium inmiddels de negatieve gevolgen van de publiciteit gaat merken. Hij is jaren geleden alweer uitdrukkelijk gewaarschuwd om zijn verkoopbeleid te wijzigen. Een auto heeft niet alleen een toeter, hij heeft ook een rem. Hans heeft die rem bewust niet gebruikt zoals een chauffeur behoort te doen. Dat is dan toch niet handig als er een dikke boom over de weg ligt
Groetjes,
MementoMori
Gast432 heeft wel wat losgemaakt. Het verhaal is wel consequent: "het komt niet door Pretium maar door het callcenter; Pretium is goedkoper". Maar ja, dat is afgezien van de verantwoordelijkheid van Pretium voor de (oneerlijke) handelwijze van hun callcenter en afgezien van de koppelverkoop van Pretium Privilege.
Op de een of andere manier doet het callcenter argument mij denken aan Herr Doktor "Ich hab es nicht gewusst" Oetker Laat het hem maar niet horen.
Het kan heel goed zijn dat Pretium inmiddels de negatieve gevolgen van de publiciteit gaat merken. Hij is jaren geleden alweer uitdrukkelijk gewaarschuwd om zijn verkoopbeleid te wijzigen. Een auto heeft niet alleen een toeter, hij heeft ook een rem. Hans heeft die rem bewust niet gebruikt zoals een chauffeur behoort te doen. Dat is dan toch niet handig als er een dikke boom over de weg ligt
Groetjes,
MementoMori
Laatst gewijzigd door Radar op 27 mar 2012 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Re: Pretium Telecom
Mijn wens is dat een medewerker van PT de berekening die ik vanmorgen om 08:39 uur hier heb geschreven eens weerlegt.
Scheldpartijen werken nooit, alleen logische argumenten hebben zin.
Komt er geen reactie, dan geldt de regel: "Wie zwijgt stemt toe".
Scheldpartijen werken nooit, alleen logische argumenten hebben zin.
Komt er geen reactie, dan geldt de regel: "Wie zwijgt stemt toe".
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 07 aug 2011 07:55
Re: Pretium Telecom
gast432 schreef:oke mensen even serieus. get yourself together.
pretium telecom is goedkoper dan kpn. het is de goedkoopste aanbieder kwa telefonie. ik begrijp best dan callcentermedewerkers irritant en soms heel erg kunnen doordringen maar dat zijn niet alleen de medewerkers van pretium. ook van kpn en OOK van tele2 en noem maar op.. sommige mensen gewoon zo dom dat ze niet naar een callcenter medewerker luisteren. is dus je eigen schuld, klaar. ik heb gewerkt voor een callcenter en ook voor pretium telecom. ik heb gewerkt op de 'opzeglijn'. ik heb daar zoveel domme mensen aan de lijn gekregen die gewoon niet willen luisteren. nou sorry dat ik het zeg, maar dat is je eigen probleem. dus ga niet een telefoniebedrijf afzeiken als je zelf nieteens de moeite neemt om te luisteren.
ik weet zelf ook wel dat pretium ook dingen fout heeft gedaan, maar dat is pretium zelf niet. dat zijn inderdaad de callcenter medewerkers. ja helaas dat die er ook tussen zitten.. maar alsof er in een bedrijf alle medewerkers perfect zijn? dat is nergens. er zijn ook callcenters die WEL de waarheid vertellen en die jullie wel een eerlyk GOEDKOPER abonnement willen aanbieden.
succes verder. en kijk ook eens naar jezelf in plaats van met zn allen te gaan wijzen
DAN mag jij mij gaan uitleggen hoe een 17 jarige die niet wettelijk instaat is om een telefoon abbonement mondeling electronisch NOG schriftelijk zonder dat de wettelijke vertegewoordiger daarvan in kennis gesteld is nog toestemming verschaft heeft een automatische incasso op diegene haar rekening te verschaffen. En dan mag jij mij uitleggen waarom die 17 jarige nog haar wettelijke vertegewoordiger beide niet benaderd zijn op welke manier dan ook en nog nooit iets van pretium telecom gehoord te hebbe? Sterker nog er zijn onder valse voorwendselen geld afgehaald waardoor zei in financiele problemen is gekomen en haar op kamers gaan niet meer kon doorgaan. morgen gaik na de bank informatie vragen en ik heb een terug vordering van wat hun hebbe afgeschreven aangevraagt.
DAT MAG JIJ MIJ VERKLAREN
want ik ben die 17 jarige.
En ja ik heb helemaal niks fout gedaan, zoon stom mens dat zomaar een rekening nummer noteerd bij jan en alleman en niet eens nagaat wie daadwerkelijk de rekeninghouder is? en k heb ook niks tegen callcentermedewerkers mijn schoonma is er ook een en k mag haar dus schuif het daar ook niet op af. deze mensen zijn onder valse voorwendselen geld afgenomen.
Ps. dit is niet dreigend bedoeld. maar jij weet niet wat deze mensen doormaken, opgelicht worden van voor tot achtere. alleen voor wat winst cijfers en zelf de dupe ervan zijn zoals financiele probleme krijgen. En net zoals mij misschien hun huur en borg niet meer kunnen betalen, nou BEDANK pretuim telecom. wel all love you <3
Re: Pretium Telecom
Nog steeds geen reactie op mijn berekening.......... zucht
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 07 aug 2011 07:55
Re: Pretium Telecom
kunnen we denk ik lang op wachten, k voel me echt alsof k t jongste slachtoffer ben van deze zaakjes ben er echt niet blij mee, niemand niet hierhuijgev schreef:Nog steeds geen reactie op mijn berekening.......... zucht