LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] problemen met uitdelen nieuw telefoonnummer Concepts ICT

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
flowering
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 nov 2009 09:11

problemen met uitdelen nieuw telefoonnummer Concepts ICT

Ongelezen bericht door flowering »

Dag,

Ik heb een bij de glasvezelprovider Concepts ICT een tripe abonnement afgesloten voor Internet, TV en Telefonie. Het internet en tv signaal wordt doorgegeven, maar ik wacht nu al weken lang op mijn telefoonaansluiting met een nieuw telefoonnummer. Ik beschik helaas niet over een nummer dat mee kon verhuizen en het probleem is nu volgens Concepts ICT dat zij op dit moment géén nieuwe nummers kunnen uitgeven. Er schijnt ergens iets mis te zijn gegaan met het uitdelen van nummers en ze weten nu niet meer wie welk nummer heeft(???)

Bij Concepts ICT wekken ze de indruk dat het probleem bij hun leverancier ligt, wie dat ook moge zijn, maar het échte verhaal krijg ik niet te horen. Niemand wil mij vertellen hoe lang dit al duurt en niemand kan mij vertellen hoe lang het nog gaat duren. Ik bel regelmatig, maar dat levert niets anders op dan steeds hetzelfde verhaal.

Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is? Doe ik er goed aan doe om nog maar even af te wachten of kan ik beter proberen het abonnement te annuleren en een andere provider zoeken?

Groet, Flowering

Gesloten