LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] samen bellen van telfort
samen bellen van telfort
aangezien mijn abonnement van mij mo biel afloop in jan dacht ik eens te kijken op gsm web
daar zag ik een aanbieding van samen bellen van telfort wel heelgoedkoop
2,50 pmnd 500 min
zit hier een adertje onder het gras
als het niet zo is zeg ik gelijk me abonnement kpn op
voor de goede orde alle mobiele nummers van telfort bel ik dan uit het belgtegoed van telfort en de gewone netnummers ook
of begrijp ik dit verkeerd
bedankt weer
gr pearl
daar zag ik een aanbieding van samen bellen van telfort wel heelgoedkoop
2,50 pmnd 500 min
zit hier een adertje onder het gras
als het niet zo is zeg ik gelijk me abonnement kpn op
voor de goede orde alle mobiele nummers van telfort bel ik dan uit het belgtegoed van telfort en de gewone netnummers ook
of begrijp ik dit verkeerd
bedankt weer
gr pearl
Re: samen bellen van telfort
Geen verzendkosten.. Deze simkaart wordt in een envelop gevelerd. Ik heb er zelf een...
ja inderdaad dan zag ik ook maar goed blijf het nog erg goedkoop toch
ik zeg denkelijk me kpn abonnement op scheelt een berg en 500 min voor zo weinig geld
bedankt voor de reacties zover ben gewoon een beetje voorzichtig
eigenlijk nog hoor
ik zeg denkelijk me kpn abonnement op scheelt een berg en 500 min voor zo weinig geld
bedankt voor de reacties zover ben gewoon een beetje voorzichtig
eigenlijk nog hoor
Het is een hele leuke aanbieding. Echter alles wat je niet verbeld naar vaste aansluitingen of andere telfort-gebruikers wordt apart in rekening gebracht.Dit soort aanbiedingen vind ik alleen intressant als je zeker weet dat er veel telfort gebruikers in je omgeving zijn......
Hallo Pearl,
Ik ben al 3 jaar gebruiker van dit pakket. Ik heb de laatste maanden wat problemen gehad om informatie te verkrijgen, maar dat staat hier min of meer los van.
Er is absoluut geen instinker. De kosten zijn correct weergegeven. GSMWEB incasseert 8 Euro voor hun bemiddeling. Ik heb er veel plezier van gehad en heb dat nog. Van belang is wel hoe je je telefoon gebruikt. Bel je heel frequent naar allerlei verschillende GSM's, dan zijn daar waarschijnlijk ook veel niet Telfortgebruikers bij. En dan zouden de kosten flink op kunnen lopen. Dat zou ook het geval kunnen zijn als je veel SMS-en verstuurt. Er zitten uitsluitend 500 belminuten in het abonnement.
Hou er bij de keuze voor de duur van het abonnement (1 of 2 jaar) rekening mee dat de kosten bij verlenging hoger zijn. Kijk dus ook even bij contractverlenging en neem daarna je besluit.
Ik gebruik mijn GSM zelden, maar ben voor mijn familie elk moment bereikbaar. Voor mij is het abonnement ideaal.
Ik ben al 3 jaar gebruiker van dit pakket. Ik heb de laatste maanden wat problemen gehad om informatie te verkrijgen, maar dat staat hier min of meer los van.
Er is absoluut geen instinker. De kosten zijn correct weergegeven. GSMWEB incasseert 8 Euro voor hun bemiddeling. Ik heb er veel plezier van gehad en heb dat nog. Van belang is wel hoe je je telefoon gebruikt. Bel je heel frequent naar allerlei verschillende GSM's, dan zijn daar waarschijnlijk ook veel niet Telfortgebruikers bij. En dan zouden de kosten flink op kunnen lopen. Dat zou ook het geval kunnen zijn als je veel SMS-en verstuurt. Er zitten uitsluitend 500 belminuten in het abonnement.
Hou er bij de keuze voor de duur van het abonnement (1 of 2 jaar) rekening mee dat de kosten bij verlenging hoger zijn. Kijk dus ook even bij contractverlenging en neem daarna je besluit.
Ik gebruik mijn GSM zelden, maar ben voor mijn familie elk moment bereikbaar. Voor mij is het abonnement ideaal.
maar het klopt dat ik 500 belminuten voor 2,50 naar vast kan bellen en als er mensen zijn die ook het telfort netwerk hebben dat kan dan ook uit die 500 belminuten voor 2,50
en hoe gaat het met bellen uit het buitenland en sms naar telfort gebruikers
bedankt
en hoe gaat het met bellen uit het buitenland en sms naar telfort gebruikers
bedankt
Ik denk dat je het beste even contact op kan nemen met de klantenservice van telfort. deze kunnen al je vragen beantwoorden. Kijk ook eens op hun eigen site bij meest gestelde vragen....
Hallo Pearl,
Venantius geeft aan, dat als je gesprek korter is dan 1 minuut, er toch altijd 1 minuut wordt gerekend door Telfort. Dat staat inderdaad zo op de website van GSMWEB.
Maar voor de rest is het juist. Je kan 500 minuten bellen naar vaste nummers en naar andere 06-nummers van Telfort voor 2,50 Euro per maand.
Bellen naar of uit het buitenland wordt extra berekend. Je maakt dan immers ook gebruik van het netwerk van één of meer andere providers.
SMS valt buiten het contract en kost 22 cent per bericht - dus ook naar andere Telfort gebruikers -, en verder heeft Venantius je al geïnformeerd.
Op de website van GSMWEB is ook de volgende informatie te lezen :
Het abonnement is voor 1 persoon, u ontvangt 1 simkaart.
De 500 gratis belminuten gelden voor gesprekken naar vaste nummers in Nederland en naar mobiele nummers van Telfort in Nederland.
Overgebleven minuten kunnen niet worden meegenomen naar de volgende maand.
Zodra de belbundel op is of wanneer u met dit abonnement naar een mobiele telefoon belt die niet op het Telfort netwerk is aangesloten betaalt u € 0,22 per minuut. Deze kosten komen bovenop de abonnementskosten.
Merkwaardig is wel dat Telfort op de eigen website 50 Euro rekent voor 500 belminuten. Dat is dus de prijs bij sluiting van het contract rechtstreeks bij Telfort. Hoe dat zit ? Geen idee.
Venantius geeft aan, dat als je gesprek korter is dan 1 minuut, er toch altijd 1 minuut wordt gerekend door Telfort. Dat staat inderdaad zo op de website van GSMWEB.
Maar voor de rest is het juist. Je kan 500 minuten bellen naar vaste nummers en naar andere 06-nummers van Telfort voor 2,50 Euro per maand.
Bellen naar of uit het buitenland wordt extra berekend. Je maakt dan immers ook gebruik van het netwerk van één of meer andere providers.
SMS valt buiten het contract en kost 22 cent per bericht - dus ook naar andere Telfort gebruikers -, en verder heeft Venantius je al geïnformeerd.
Op de website van GSMWEB is ook de volgende informatie te lezen :
Het abonnement is voor 1 persoon, u ontvangt 1 simkaart.
De 500 gratis belminuten gelden voor gesprekken naar vaste nummers in Nederland en naar mobiele nummers van Telfort in Nederland.
Overgebleven minuten kunnen niet worden meegenomen naar de volgende maand.
Zodra de belbundel op is of wanneer u met dit abonnement naar een mobiele telefoon belt die niet op het Telfort netwerk is aangesloten betaalt u € 0,22 per minuut. Deze kosten komen bovenop de abonnementskosten.
Merkwaardig is wel dat Telfort op de eigen website 50 Euro rekent voor 500 belminuten. Dat is dus de prijs bij sluiting van het contract rechtstreeks bij Telfort. Hoe dat zit ? Geen idee.
dank jullie wel allemaal
ben gewoon een beetje voorzichtig zeker omdat er op telfort zelf een heel ander bedrag staat vandaar
maar erg bedankt voor jullie geduld en advies
ben gewoon een beetje voorzichtig zeker omdat er op telfort zelf een heel ander bedrag staat vandaar
maar erg bedankt voor jullie geduld en advies
Het is een goed abonnement van Telfort maar je moet wel uitzoeken of je veel naar Telfort en vaste net belt want dan is het goedkoop. Bel je ook veel naar andere mobiele nummers dan betaal je 22 cent per minuut. Ik ben gestopt met samenbellen omdat ik te weinig mensen ken die nog een vaste telefoon of Telfort hebben en dan wordt het prijzig.
@ e-chec
Die 500 minuten van 50 euro is het 'normale' abonnement, hierbij zijn de minuten naar alle providers te gebruiken itt alleen naar vast en telfort bij het samenbellen abonnement.
Die 500 minuten van 50 euro is het 'normale' abonnement, hierbij zijn de minuten naar alle providers te gebruiken itt alleen naar vast en telfort bij het samenbellen abonnement.
Je heb een abonnement voor 50 euro en daarmee kan je naar alle mobiele nummers bellen en samenbellen kost bij Telfort 12,50 en daarmee kan je 500 minuten naar Telfort en het vaste net bellen en is een mooi abonnement als je veel naar het vaste net en andere Telfortbellers belt.
Echter een SMS is wel duur 23 cent. Bij Lowcall.nl zonder abo 7 cent.
Maar je hebt geen 500 minuten naar alle vaste nummers bij Lowcall!!!
SMS-en is het altijd met pre-paid goekoper als met abbo. zonder sms-bundel.
Bij T-mobile kost het eveneens 22 ct p/sms
SMS-en is het altijd met pre-paid goekoper als met abbo. zonder sms-bundel.
Bij T-mobile kost het eveneens 22 ct p/sms
Daarom zoek ik ook een GSM waarbij 2 simkaarten in kunnen. Echter dat is een dure zaak. Trouwens voor het bellen naar Telfort: Dat kun je helaas niet van te voren weten omdat men gebruik kan maken van nummerbehoud. Ook kun je nergens achterhalen als je belt naar een mobiele dat het om een Telfort nummer gaat. Of je moet diegene opbellen en vragen bij welke provider hij belt. Maar let op: AH mobiel, Qick bijvoorbeeld vallen wel onder het netwerk van Telfort maar je moet wel het volle pond betalen.
ik heb hier verschillende mensen die telfort hebben gelukkig en ook heel veel mensen die nog steeds vast hebben
daarom leek het mij een goed abonnement kpn eruit
dat scheelt veel
even op internet kijken hoe die het best opgezegd kan worden
gr pearl
daarom leek het mij een goed abonnement kpn eruit
dat scheelt veel
even op internet kijken hoe die het best opgezegd kan worden
gr pearl
oke dat wist ik niet maar ik bedoelde de 2 maandelijkse betalingen voor het vaste net telefonie aan kpn dat ben ik dan kwijt als ik die abonnement neemt van telfort