LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Service Vodafone
-
Service Vodafone
Ik probeer sinds ruim een week mijn abonnement te verlengen bij Vodafone, en dat is een hele opgave! Op zich zou je als bedrijf de bestaande klanten moeten koesteren, zo niet bij Vodafone zo lijkt het.
Telefonisch is Vodafone zeer slecht bereikbaar. Dit wekt al irritatie op. Als je al iemand aan de lijn wil krijgen moet je goed oppassen om niet daarvoor in het keuze menu een verkeerde keuze te maken, anders wordt de verbinding ineens verbroken. Het uiteindelijk iemand kunnen spreken van de klantenservice voelt alsof je spel stratego hebt gespeeld en je zojuist als winnaar naar voren bent gekomen. Maar dan...
Krijg ik na x proberen iemand aan de lijn en wordt vervolgens met zacht Limburgs/Vlaams accent verwezen naar de website om daar maar een formulier in te vullen. "De medewerkers die vandaag de mail beantwoorden komen dan binnen een aantal werkdagen op uw vraag terug".
U begrijpt het al, een reactie heb ik na een week nog steeds niet ontvangen.
Hoe kan een dergelijk bedrijf nu duidelijk communiceren met haar klanten via een formulier? Hoor en wederhoor om de vraag van een klant duidelijk te krijgen is zo niet mogelijk toch?
De website van Vodafone is daarbij net zo stabiel en betrouwbaar als de telefonische antwoorden van de medewerker(s) van de klantenservice.
Vandaag om 13.45 uur weer online een poging gedaan om mijn contract te verlengen. Nu is de website niet alleen traag, de website is zelfs volledig "down" en krijg ik de melding "Er is een fout opgetreden. Onze excuses voor het ongemak".
Wat een amateurisme. Ik weet niet waar Vodafone mee bezig is. De bovenstaande ervaringen vloeien vast voort uit verdere kostenbesparingen opgedragen door de directie, maar de service en bereikbaarheid is momenteel dramatisch. U bent gewaarschuwd...
Telefonisch is Vodafone zeer slecht bereikbaar. Dit wekt al irritatie op. Als je al iemand aan de lijn wil krijgen moet je goed oppassen om niet daarvoor in het keuze menu een verkeerde keuze te maken, anders wordt de verbinding ineens verbroken. Het uiteindelijk iemand kunnen spreken van de klantenservice voelt alsof je spel stratego hebt gespeeld en je zojuist als winnaar naar voren bent gekomen. Maar dan...
Krijg ik na x proberen iemand aan de lijn en wordt vervolgens met zacht Limburgs/Vlaams accent verwezen naar de website om daar maar een formulier in te vullen. "De medewerkers die vandaag de mail beantwoorden komen dan binnen een aantal werkdagen op uw vraag terug".
U begrijpt het al, een reactie heb ik na een week nog steeds niet ontvangen.
Hoe kan een dergelijk bedrijf nu duidelijk communiceren met haar klanten via een formulier? Hoor en wederhoor om de vraag van een klant duidelijk te krijgen is zo niet mogelijk toch?
De website van Vodafone is daarbij net zo stabiel en betrouwbaar als de telefonische antwoorden van de medewerker(s) van de klantenservice.
Vandaag om 13.45 uur weer online een poging gedaan om mijn contract te verlengen. Nu is de website niet alleen traag, de website is zelfs volledig "down" en krijg ik de melding "Er is een fout opgetreden. Onze excuses voor het ongemak".
Wat een amateurisme. Ik weet niet waar Vodafone mee bezig is. De bovenstaande ervaringen vloeien vast voort uit verdere kostenbesparingen opgedragen door de directie, maar de service en bereikbaarheid is momenteel dramatisch. U bent gewaarschuwd...
Re: Service Vodafone
Ga dan naar een winkel, persoonlijke service en gelijk geholpen.
Volgens mij is er een nieuwe website, zo leek het vanmorgen, misschien dat het daardoor allemaal wat minder soepel gaat?
Ben zelf ook niet zo'n fan van telefonisch verlengen, in de winkel toch altijd net wat fijner geweest tot op heden.
Volgens mij is er een nieuwe website, zo leek het vanmorgen, misschien dat het daardoor allemaal wat minder soepel gaat?
Ben zelf ook niet zo'n fan van telefonisch verlengen, in de winkel toch altijd net wat fijner geweest tot op heden.
-
Fijn om niet de enigste te zijn.
Ik wil(de) mijn abo ook verlengen maar dit is nog steeds niet gelukt.
2 weken geleden een brief gekregen dat mijn abo binnenkort verloopt en dat ik in een winkel van vodafone of via de site een nieuw toestel kan uitzoeken.
De winkel heb ik geen zin, ik moet er best een eind voor rijden, dus wil ik het online doen.
Mijn wachtwoord ben ik inmiddels vergeten dus heb ik 1,5 weken geleden geprobeerd om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Dit kan via de site via sms of mail. Ik heb beide mogelijkeheden tig keer geprobeerd maar geen succes. Helpdesk gebeld en na een kwartier wachten de verbinding verbroken met de gedachte dat ik het later nog wel eens probeer.
Enkele dagen weer geprobeerd om een wachtwoord te krijgen, zowel via sms als mail, maar weer geen resultaat. Helpdesk weer geprobeerd te bellen maar na 10 minuten toch maar weer opgegeven.
Gisteren weer geprobeerd, ik moet voor de 24e reageren!, weer geen succes met een nieuw wachtwoord, weer de helpdesk gebeld en volgehouden, dus na een half uur kreeg ik een levend mens!( ja, schijnbaar bestaan ze, alleen jammer dat ze reageren als een robot) aan de lijn die direkt begon te praten: "met de receptie, we hebben geen tijd voor u, we bellen u morgenochtend terug." Dus ik zeg: Nee, niet morgenochtend dan ben ik aan het werk, bel morgenavond maar terug om 7 uur. "Ok, prima, staat genoteerd" krijg ik te horen en de verbinding wordt verbroken. Het is nu 20:33 deze avond en ik heb niets gehoord. Ik heb weer gebeld, maar alles is gesloten en ik heb ook geen mail ontvangen.
Ik ben op dit moment zo boos! Het lijkt wel op 'service' uit de jaren 80/90. Ik kan me niet meer herrineren waar ik ergens als klant zo slecht behandeld ben als nu bij vodafone.
Ik zie nu nog maar 1 uitweg. Morgen ga ik naar de phonehouse, en ga op mijn gemak een nieuw abo en toestel uitzoeken, en als het goed is ga ik daar voldaan de winkel weer uit en denk ik bij mezelf: 'vodafone, de mazzel'
Ik wil(de) mijn abo ook verlengen maar dit is nog steeds niet gelukt.
2 weken geleden een brief gekregen dat mijn abo binnenkort verloopt en dat ik in een winkel van vodafone of via de site een nieuw toestel kan uitzoeken.
De winkel heb ik geen zin, ik moet er best een eind voor rijden, dus wil ik het online doen.
Mijn wachtwoord ben ik inmiddels vergeten dus heb ik 1,5 weken geleden geprobeerd om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Dit kan via de site via sms of mail. Ik heb beide mogelijkeheden tig keer geprobeerd maar geen succes. Helpdesk gebeld en na een kwartier wachten de verbinding verbroken met de gedachte dat ik het later nog wel eens probeer.
Enkele dagen weer geprobeerd om een wachtwoord te krijgen, zowel via sms als mail, maar weer geen resultaat. Helpdesk weer geprobeerd te bellen maar na 10 minuten toch maar weer opgegeven.
Gisteren weer geprobeerd, ik moet voor de 24e reageren!, weer geen succes met een nieuw wachtwoord, weer de helpdesk gebeld en volgehouden, dus na een half uur kreeg ik een levend mens!( ja, schijnbaar bestaan ze, alleen jammer dat ze reageren als een robot) aan de lijn die direkt begon te praten: "met de receptie, we hebben geen tijd voor u, we bellen u morgenochtend terug." Dus ik zeg: Nee, niet morgenochtend dan ben ik aan het werk, bel morgenavond maar terug om 7 uur. "Ok, prima, staat genoteerd" krijg ik te horen en de verbinding wordt verbroken. Het is nu 20:33 deze avond en ik heb niets gehoord. Ik heb weer gebeld, maar alles is gesloten en ik heb ook geen mail ontvangen.
Ik ben op dit moment zo boos! Het lijkt wel op 'service' uit de jaren 80/90. Ik kan me niet meer herrineren waar ik ergens als klant zo slecht behandeld ben als nu bij vodafone.
Ik zie nu nog maar 1 uitweg. Morgen ga ik naar de phonehouse, en ga op mijn gemak een nieuw abo en toestel uitzoeken, en als het goed is ga ik daar voldaan de winkel weer uit en denk ik bij mezelf: 'vodafone, de mazzel'
-
Na een negatieve Vodafone ervaring met levering van mijn vorige toestel had ik beter moeten weten. Maar goed, op 10 juli heb ik via de online winkel mijn abonnement verlengd (toen dat na alle genoemde foutmeldingen eindelijk lukte) en een nieuw toestel uitgekozen: een Nokia. Toen ik een paar dagen later de status van mijn order controleerde stond er als melding dat mijn order geannuleerd was. Ik heb twee mails gestuurd, maar na twee standaardantwoorden heb ik er achteraan gemaild dat ik de hele order wilde annuleren. Dit werd bevestigd door de medewerker. Inmiddels was ik te laat om nog over te stappen naar een andere provider, dus ik ben op 30 juli naar de Vodafone winkel gegaan. Ik heb mijn abonnement verlengd en een ander toestel uitgekozen: een Samsung. Dat was allemaal meteen geregeld, prima. Wie schetst mijn verbazing: vandaag ontving ik een mail van Vodafone over de levering van mijn nieuwe toestel. U raadt het al: de Nokia... Ik heb een poging gedaan om het 0800-nummer te bellen, maar ik had dezelfde ervaring als hier eerder gemeld werd: eerst werd de verbinding een paar keer verbroken (schandalig!) en toen kreeg ik de 'receptioniste' aan de lijn. "Het is op dit moment erg druk, ik adviseer u om later terug te bellen". Volgens mij zit er gewoon iemand op hun afdeling om klanten af te poeieren. Ik werk zelf in een call center en ik weet waar ik over praat. Als iemand op mijn werk dit zou flikken dan weet ik zeker dat hij of zij direct kan vertrekken. Sorry dat ik afdwaal, maar ik kan er met mijn verstand niet bij dat Vodafone geen lering trekt uit alle negatieve berichten die ik ook op dit forum heb gelezen. Om mijn verhaal af te maken: het door mij geannuleerde toestel zal onder rembours geleverd worden. Ze brengen nu namelijk de kosten voor het toestel in rekening, bijna 600 euro. Ik heb er nog maar een mail tegenaan gegooid met de mededeling dat ze nog een kans hebben om dit goed af te handelen en anders geef ik alles uit handen aan mijn rechtsbijstandsverzekering. Als de bezorgdienst aan de deur staat dan zal ik uiteraard het pakketje weigeren. Ik heb alvast een aantekening gemaakt voor april 2012. Beter veel te vroeg opzeggen dan weer achter de feiten aan te lopen. Tenzij ze het licht gaan zien, maar die hoop heb ik nu toch wel opgegeven. Jammer Vodafone, klanten hoor je te koesteren en niet van je af te stoten.
Ik sta op het punt te vluchten van Telfort naar Vodafone, maar begrijp dat dit geen verstandige keuze is.
Overal lijken dezelfde problemen te zijn. KPN, Telfort, Hi, Ben, T-Mobile, Vodafone. Het gaat maar door. Als je overstapt op een ander, ben je weer overgeleverd aan de grillen van die ander.
Overal lijken dezelfde problemen te zijn. KPN, Telfort, Hi, Ben, T-Mobile, Vodafone. Het gaat maar door. Als je overstapt op een ander, ben je weer overgeleverd aan de grillen van die ander.
-
Ik ben bang dat je gelijk hebt Frank. Ik moet toegeven dat ik nooit klachten heb gehad over mijn bereik met Vodafone en ook mijn facturen kloppen volgens mij wel. Daar lees ik ook veel dingen over, maar daar kan ik gelukkig niet over meepraten. Toch vind ik service ook superbelangrijk. Succes met je zoektocht.
-
Om mijn verhaal af te maken: ik heb Vodafone 's middags telefonisch te pakken gekregen. De medewerkster kon geen order terugvinden, dus ik hoefde me geen zorgen te maken. Als het pakket toch geleverd zou worden dan moest ik het weigeren, maar ze wist eigenlijk wel zeker dat er niets geleverd zou worden. Toen ik thuis kwam van mijn werk lag er een briefje van TNT: ze hadden het Vodafone pakketje niet kunnen afleveren.... Het wordt vanzelf teruggestuurd naar Vodafone, dus ik ga ervan uit dat alles zo geregeld is.
-
stap aub niet over op vodafone , ik heb ineens een abbonement van 50euro blackberry internetkosten , ten eerste ik gebruik nooit internet en ten 2e ik heb geen blackberry