LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Simyo prijsverhoging startarief van meer dan 42%!
Simyo prijsverhoging startarief van meer dan 42%!
Ik krijg net het volgende mailtje van Simyo binnen:
" Betreft: wijziging starttarief
Beste klant,
In deze e-mail informeren wij u als Simyo klant over een wijziging van ons tarief per 25 augustus 2009. Omdat wij onze klanten graag volledig informeren, vindt u deze informatie ook terug op onze nieuwspagina via www.simyo.nl.
Starttarief
Uw starttarief wordt per 25 augustus 2009 gewijzigd van € 0,07 naar € 0,10 per gesprek binnen Nederland. Alle overige Simyo tarieven blijven ongewijzigd en daarmee even voordelig.
Vragen?
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Wilt u vanwege deze aanpassing uw aansluiting bij Simyo beëindigen? Dat kan eenvoudig en kosteloos door geen gebruik meer te maken van uw prepaid simkaart.
Mocht u vragen hebben over onze tarieven, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice via [email protected].
Wij wensen u een fijne zomer toe met veel bel- en sms-plezier.
Met vriendelijke groet,
Het Simyo team"
Ik vind het nogal fors, een prijsverhoging van 7 naar 10 cent, die voor elk gesprek geldt. Dit riekt naar het compenseren van de gemiste winst doordat de politiek de veel te hoge winstmarges op de buitenlandse telefoongesprekken aangepakt heeft.
" Betreft: wijziging starttarief
Beste klant,
In deze e-mail informeren wij u als Simyo klant over een wijziging van ons tarief per 25 augustus 2009. Omdat wij onze klanten graag volledig informeren, vindt u deze informatie ook terug op onze nieuwspagina via www.simyo.nl.
Starttarief
Uw starttarief wordt per 25 augustus 2009 gewijzigd van € 0,07 naar € 0,10 per gesprek binnen Nederland. Alle overige Simyo tarieven blijven ongewijzigd en daarmee even voordelig.
Vragen?
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Wilt u vanwege deze aanpassing uw aansluiting bij Simyo beëindigen? Dat kan eenvoudig en kosteloos door geen gebruik meer te maken van uw prepaid simkaart.
Mocht u vragen hebben over onze tarieven, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice via [email protected].
Wij wensen u een fijne zomer toe met veel bel- en sms-plezier.
Met vriendelijke groet,
Het Simyo team"
Ik vind het nogal fors, een prijsverhoging van 7 naar 10 cent, die voor elk gesprek geldt. Dit riekt naar het compenseren van de gemiste winst doordat de politiek de veel te hoge winstmarges op de buitenlandse telefoongesprekken aangepakt heeft.
Re: Simyo prijsverhoging startarief van meer dan 42%!
Simyo is een KPN submerk dat in de eindfase van haar levenscyclus zit.
Daarom zullen de voorwaarden steeds minder aantrekkelijk worden.
Tijd om over te stappen dus.
Daarom zullen de voorwaarden steeds minder aantrekkelijk worden.
Tijd om over te stappen dus.
Re: Simyo prijsverhoging startarief van meer dan 42%!
Ik mag hier geen reclame maken voor bekende duitse discount winkel die nu ook goedkope prepaid aanbied, en de eerste letter van deze is A....
-
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 05 mar 2009 10:23
Re: Simyo prijsverhoging startarief van meer dan 42%!
@Vincenti
Simyo is de prijsvechter van KPN en zal dit zeker blijven. Van een eindfase o.i.d. is geen sprake.
De verhoging van het starttarief geldt overigens alleen voor klanten die nog bellen met het oude tarief. Simyo biedt nog altijd de mogelijkheid over te stappen naar het nieuwe tarief (10 cent per minuut), en blijft daarmee een van de voordeligste aanbieders.
vr.gr.
Gerry, Simyo Webcare
Simyo is de prijsvechter van KPN en zal dit zeker blijven. Van een eindfase o.i.d. is geen sprake.
De verhoging van het starttarief geldt overigens alleen voor klanten die nog bellen met het oude tarief. Simyo biedt nog altijd de mogelijkheid over te stappen naar het nieuwe tarief (10 cent per minuut), en blijft daarmee een van de voordeligste aanbieders.
vr.gr.
Gerry, Simyo Webcare
Re: Simyo prijsverhoging startarief van meer dan 42%!
Ik hoorde anders laatst van Simyo klantenservice dat dit werd uitgefaseerd?
-
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 05 mar 2009 10:23
Re: Simyo prijsverhoging startarief van meer dan 42%!
Met 'dit' bedoelt u Simyo? Wij zijn toch zeer benieuwd naar het verhaal daar achter. Mocht u de naam van de medewerker (nog) weten, vernemen wij dat graag via webcare @ simyo.nl.
Hoe dan ook, er is dus sprake van een uitfasering. Integendeel.
Hoe dan ook, er is dus sprake van een uitfasering. Integendeel.
Re: Simyo prijsverhoging startarief van meer dan 42%!
Hoorde zoiets van een van mijn collega's (KPN Primafoon), en die had het van de klantenservice. Maar zal het nog eens navragen, ik zal het wel verkeerd begrepen hebben dan
Re: Simyo prijsverhoging startarief van meer dan 42%!
Niet je eigen Quote verzinnen hoor,al zet de medewerker het wel vreemd neer.
Hoe dan ook, er is dus sprake van een uitfasering. Integendeel.
-
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 05 mar 2009 10:23
Re: Simyo prijsverhoging startarief van meer dan 42%!
Inderdaad! Dat had dus moeten zijn:
Er is dus geen sprake van een uitfasering. Excuus!
Er is dus geen sprake van een uitfasering. Excuus!