Na jaren een Iphone 4S gebruikt te hebben begon deze kuren te krijgen. Hij viel steeds uit. Logisch, ooit houdt het op. Ik kreeg van mijn werk een Iphone 5S. Het wifi ontvangst is aanzienlijk slechter en op veel lokaties valt hij terug op gprs i.p.v. 3G. Dit heb ik vergeleken met de oude Iphone 4S ernaast. Het werd echt problematisch toen bleek dat het contact met mijn auto (VW) ook aan deze telefoon te liggen. Bijna onverstaanbaar en dus veel langs de weg stoppen tijdens het bellen. Ik de Apple helpdesk gebeld. Die gaven het advies om hem helemaal opnieuw te installeren en als dat niet werkt naar de garage te gaan want ook zij hadden ook al van de VW klachten gehoord. Dus ik naar de garage, die hebben nieuwe software geïnstalleerd maar konden niets vreemds vinden. Ik weer helpdesk bellen. Nu kreeg ik iemand die goed luisterde naar de problemen en vragen stelde en mij ook aangaf bekent te zijn met het gerucht dat er een slechte serie op de markt is. Hij adviseerde me ook om hem terug te sturen naar de leverancier (BOL.com) en geen NEE te accepteren. Toen ik hem liet blijken opgelukt verrast te zijn over zijn advies gaf hij aan dat ik nu niet met de officiële site aan het bellen was?? Blijkbaar als je “helpdesk Iphone” googled krijg je ook sites die erg op de officiele lijken?!? Maar goed, het advies was prima dus ik stuur hem terug naar bol.com. Ik krijk hem naar een paar weken retour en bij navraag blijkt dat ze niets hebben kunnen vinden. De klachten bleven. Weer opgestuurd met foto’s erbij van het probleem en kreeg hem weer retour met het zelfde bericht. Toen maar eens gebeld, oke, nu begrepen ze het goed en ze zouden het opnieuw in behandeling nemen. Daar wacht nu op, maar heb inmiddels het ding weer retour gekregen. Al die tijd die ik kwijt ben, garagekosten, maanden geen fatsoenlijke telefoon. Als een product niet goed is, het kan natuurlijk gebeuren maar neem je verantwoordelijkheid als bedrijf. (En stuur je personeel naar die film van je oprichter). Na jaren zeer tevreden gebruiker van Apple producten ben ik hier ongelofelijk teleurgesteld in. NOOIT MEER IPHONE!!
Heeft iemand soortgelijke problemen, met name die communicatie met zijn VW en misschien dit kunnen oplossen? Dan zou ik dit graag van u horen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte partij Iphone 5S
Re: Slechte partij Iphone 5S
Sinds ik een iPhone (5) heb (en heb al zo'n 20 jaar een mobiele telefoon) heb ik nog nooit zo vaak gehoord "wat ben je slecht te verstaan". Vaak ligt het aan de manier van vasthouden, bij BlueTooth in de auto zou dat eigenlijk geen invloed moeten hebben. Mijn dochter heeft hele goede ervaringen met rechtstreeks naar de Apple shop te gaan. Al 2 keer een toestel (4 en 5) binnen de garantieperiode probleemloos omgeruild. Ze heeft dan wel het voordeel dat ze in A'dam woont (afstand).
Er zijn voldoende Apple stores, dat is geen Amsterdams privilegebprosman schreef:Sinds ik een iPhone (5) heb (en heb al zo'n 20 jaar een mobiele telefoon) heb ik nog nooit zo vaak gehoord "wat ben je slecht te verstaan". Vaak ligt het aan de manier van vasthouden, bij BlueTooth in de auto zou dat eigenlijk geen invloed moeten hebben. Mijn dochter heeft hele goede ervaringen met rechtstreeks naar de Apple shop te gaan. Al 2 keer een toestel (4 en 5) binnen de garantieperiode probleemloos omgeruild. Ze heeft dan wel het voordeel dat ze in A'dam woont (afstand).
-
kaaskop 43
Ik heb een 5S van het eerste uur, nu dus zo'n 2,5 jaar oud.
Nog nooit echt nooit problemen mee gehad!
Ook het geluid/koppeling aan mijn Sensus systeem in mijn Volvo V60 is subliem.
Iedere iphone met problemen mag in de officiële Applestore kosteloos omgeruild worden.
Welk merk heeft deze service???
Pair je iphone voor de test eens aan een andere carkit, waarschijnlijk zit daar het probleem.
Met mijn vorige auto was ik ook slecht te verstaan (Fiat Punto).
Bij de Punto zat het probleem in de microfoon van de carkit.
Nog nooit echt nooit problemen mee gehad!
Ook het geluid/koppeling aan mijn Sensus systeem in mijn Volvo V60 is subliem.
Iedere iphone met problemen mag in de officiële Applestore kosteloos omgeruild worden.
Welk merk heeft deze service???
Pair je iphone voor de test eens aan een andere carkit, waarschijnlijk zit daar het probleem.
Met mijn vorige auto was ik ook slecht te verstaan (Fiat Punto).
Bij de Punto zat het probleem in de microfoon van de carkit.
Nou Har06. Hoeveel Applestores zijn er in Nederland? Echte Applestores, geen winkels met Appleverkooppunt...Har06 schreef:Er zijn voldoende Apple stores, dat is geen Amsterdams privilegebprosman schreef:Sinds ik een iPhone (5) heb (en heb al zo'n 20 jaar een mobiele telefoon) heb ik nog nooit zo vaak gehoord "wat ben je slecht te verstaan". Vaak ligt het aan de manier van vasthouden, bij BlueTooth in de auto zou dat eigenlijk geen invloed moeten hebben. Mijn dochter heeft hele goede ervaringen met rechtstreeks naar de Apple shop te gaan. Al 2 keer een toestel (4 en 5) binnen de garantieperiode probleemloos omgeruild. Ze heeft dan wel het voordeel dat ze in A'dam woont (afstand).
Apple stores zijn er in Amsterdam Den Haag en Haarlemigen schreef:Nou Har06. Hoeveel Applestores zijn er in Nederland? Echte Applestores, geen winkels met Appleverkooppunt...Har06 schreef:Er zijn voldoende Apple stores, dat is geen Amsterdams privilegebprosman schreef:Sinds ik een iPhone (5) heb (en heb al zo'n 20 jaar een mobiele telefoon) heb ik nog nooit zo vaak gehoord "wat ben je slecht te verstaan". Vaak ligt het aan de manier van vasthouden, bij BlueTooth in de auto zou dat eigenlijk geen invloed moeten hebben. Mijn dochter heeft hele goede ervaringen met rechtstreeks naar de Apple shop te gaan. Al 2 keer een toestel (4 en 5) binnen de garantieperiode probleemloos omgeruild. Ze heeft dan wel het voordeel dat ze in A'dam woont (afstand).
Apple winkels geven dezelfde service, weet ik uit ervaring