Al sinds vorig jaar heb ik een Abonnement van wanadoor waarbij je telefoon en internet samen hebt. De telefoonverbiding is erg slecht. herhaaldelijk moet je naar iemand bellen om uiteindelijk contact te krijgen. daarnaast hoor je diegene die je belt niet of zij horen jou niet. Is erg irritant. heb meerdere malen contact gehad met wanadoo maar die sturen je van het kastje naar de muur. Heb ook al een brief gestuurd om abonnement op te laten zeggen. ben nog in afwachting van respons. weet van meerdere mensen uit mijn omgeving die ook wanadoo hebben, dat deze dezelfde klachten hebben met de telefoon. Ook zij worden niet goed te woord gestaan bij wanadoo.
Wie herkent dit?
Groeten Tammie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte telefoonverbiding wanadoo
Re: Slechte telefoonverbiding wanadoo
Ja ik. De helpdesk vond dat ik maar een andere telefoon moest proberen. Het gaat weer goed zodra je de modem reset, dus ik heb er nu een tijdklokschakelaar tussen gehangen die 'm reset snachts. Sindsdien geen problemen meer gehad.