LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile bel minuten oplichting!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

T-Mobile bel minuten oplichting!

Ongelezen bericht door Gast »

Voor mijn vakantie werd ik benaderd door T-Mobile of ik mijn abb. wilde verlengen. Ze boden mijn 50% korting op abb kosten en omdat mijn toestel nog goed was nam ik deze aanbod.

Na het vakantie had ik lekker veel minuten opgespaard.

Namelijk 700 belminuten en 65 smsjes.
Ik dacht lekker veel bellen & smsen straks.

Mijn nieuwe contract gaan vanaf 10 Nov in. en uit nieuwsgierighied belde ik T-Mobile om te weten wat de maximaal limiet is van mijn opgespaarde minuten. Op het website stond namelijk dat ze 2 maanden meegaan.

Krijg ik te horen dat per 10 nov ze alles op 0 zetten! Weg 700 belminuten en 65 smsjes :(

Het is puur oplichting, hierdoor loop ik namelijk 85 euro mis aan belminuten en smsjes.

Weet iemand of dit wettelijk mag?

Larisa

Re: T-Mobile bel minuten oplichting!

Ongelezen bericht door Larisa »

Het staat in de voorwaarden dat belminuten vervallen wanneer je een nieuw abonnement afsluit. Daar teken je voor bij acceptatie van een nieuw abonnement en dat mag wettelijk.

Momenteel heb ik nog een kwestie lopen over 15 euro kosten mbt een contract overname. Dit kan ik niet in de voorwaarden terug vinden. Ze wilden dit met een telefoontje afdoen en zeiden dat ze dit als administratiekosten berekenden. Maar dat is nergens terug te vinden. Ik wacht nog op een schriftelijke reactie met daarbij de voorwaarden waarin dit is vastgelegd. Ik ben benieuwd of iemand anders dit ook is opgevallen.

??

Re: T-Mobile bel minuten oplichting!

Ongelezen bericht door ?? »

De kosten van de contractsovername staan vermeld in de prijslijst
(http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdo ... 1.76.1.asp).

Naar die prijslijst wordt weer verwezen in de AV.

Gesloten