LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile contractsvernieuwing is fout gegaan

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Profiler1974

T-Mobile contractsvernieuwing is fout gegaan

Ongelezen bericht door Profiler1974 »

Beste mensen,

mijn contract verloopt begin januari a.s en omdat ik het alvast geregeld wilde hebben, heb ik half december contact gehad met de klantenservice. Afgesproken was dat ik mijn contract voor 12 maanden zou verlengen, ik de eerste 3 maanden 50% korting op mijn belbundel zou krijgen en gratis de nokia 6300 zou krijgen.
Welnu, afgelopen maandag ontving ik mijn nieuwe toestel en afgelopen donderdag mijn contract.

Echter toen ik mijn contract binnen kreeg, stond er een foutje in. Ze hadden het voor 24 maanden verlengt ipv 12 maanden zoals ik gezegd had. Ik heb gelijk T-Mobile gebeld. In het notitieveld zagen ze dat het inderdaad 12 maanden moest zijn en het was fout gegaan bij het opmaken bij het nieuwe contract samen te stellen.

Welnu hoe gaat T-Mobile dit oplossen???
Ik moet zsm (in ieder geval binnen 8 dagen) mijn toestel RETOUR sturen naar T-Mobile, als het nieuwe toestel terug is ontvangen wordt mijn contractsvernieuwing teruggedraaid en dan mag ik (ja wat een eer) terugbellen met de klantenservice om OPNIEUW mijn contract te gaan verlengen. Ik ga dan ook GRATIS weer de Nokia 6300 krijgen, ik krijg dezelfde korting alleen hopelijk dan met de juiste termijn van 12 maanden.

Ben ik nu gek of niet ? Omdat T-Mobile een administratieve fout maakt moet het toestel helemaal terug omdat ze volgens zeggen niet in hun systeem het contract kunnen wijzigen van 24 naar 12 maanden (ondanks in hun notitieveld staat dat het gewoon 12 maanden had moeten zijn).

Wat een super service van T-mobile !!! niet dus !!
Ik heb een klacht hierover gelijk ingediend maar natuurlijk tot op heden niets gehoord.

Wie heeft ook deze ervaring gehad ? Want op deze manier heb ik geen zin meer om mijn contract bij hun te gaan vernieuwen.

Overwinteraar

Re: T-Mobile contractsvernieuwing is fout gegaan

Ongelezen bericht door Overwinteraar »

Vorig jaar bij de contractsvernieuwing ook een ervaring met de klantenservice van T-Mobile opgedaan. T-Mobile belde me enkele maanden voor het einde van m'n contract of ik onder gelijkblijvende voorwaarden m'n contract (vaste belbundel) 12 maanden wou verlengen. Alleen het tarief zou een paar euro lager uitvallen.

Leek me prima, dus ingestemd. Enkele maanden later bleek dat er één puntje was gewijzigd: bellen per seconde, betalen per seconde werd nl. aangevuld met "met een minumum van één minuut". Leuk geintje met een vaste belbundel, als je even in een voicemail terecht komt, tikt de teller aardig aan.

Hierover diverse contacten (mail, telefonisch) met T-Mobile gehad, waarbij ze leuk verwezen naar de kleine contractlettertjes en algemene voorwaarden.

Nadat ik ze had uitgelegd dat ik alleen op zoek was naar een fatsoenlijk excuus en een redelijke oplossing (dus geen nieuwe, dure gsm ofzo) brak het ijs en kwamen 'spontaan' excuses en een extra korting op het contract. Kost wat moeite, maar dan heb je ook wat... :lol:

Los daarvan moet ik bekennen dat mijn ervaringen met T-Mobile en de klantenservice (bijv. bij slechte ontvangst) tot op heden verder prima zijn. Een nieuwe contractperiode ligt weer in het verschiet, waarbij ik verlenging bij T-Mobile zeker overweeg... Vanzelfsprekend houd ik daarbij wel rekening met deze eerdere ervaring... :wink:

Gesloten