Dit is het verhaal:
Dit heb ik via klacht ingediend naar T-Mobile
Naar aanleiding van mijn contact met de klantenservice vanmiddag werd mij aangeraden deze klacht via dit klachtenformulier te doen.
Wat is er aan de hand?
Eind juni 2010 heb ik mijn contract telefonisch opgezegd.
Eind juli 2010 heb ik een schrijven van jullie ontvangen waarin mij bevestigd word dat mijn contract op 30 november 2010 afgelopen dus ontbonden word, dit is zoals de klantenservice medewerker mij verzekerde rechtsgeldig en dus bindend.
Nu schets mijn verbazing dat toen ik afgelopen week belde naar de klantenservice mij gezegd is geworden dat mijn contract nog loopt tot medio 2011. Dit is naar mijn weten nooit afgesproken, en als mijn contract tot medio november 2011 zou lopen is mij dit nooit schriftelijk mede gedeeld noch per post bevestigd noch heb ik nergens getekend tot medio 2011. De klantenservice medewerker gaf mij volkomen gelijk maar ik moest dit wel schriftelijk toelichten. Bij deze dus.
Wat zie ik als klant als oplossing? Dat jullie de contracts periode net zoals in de brief staat ook terug brengen naar 30 november 2010 aangezien ik dit zwart op wit heb staan en zoals de klantenservice medewerker garandeerde rechtsgeldig is omdat er ook een handtekening opstaat van de Heer Alexander Hamel ( directeur klantenservice). Mocht dit niet genoeg zijn deze klacht zullen er ook diverse memo's zijn van de gesprekken. Meneer van de klantenservice garandeerde mij dat ik in mijn recht sta.
Mocht deze klacht niet leiden tot einde contractsperiode circa 30 november 2010 dien ik helaas verdere stappen te ondernemen.
Tevens vraag ik een voicelog op (want ik heb die verlenging gedaan bij jullie) omdat ik het contract nooit tot en met oktober 2011 verlengd heb maar tot en met 30 november 2010.
Wat krijg ik terug als antwoord vandaag schriftelijk
Geachte heer......,
Ik bedank u voor uw e-mailbericht en geef hierop graag de volgende reactie. U geeft te kennen het niet eens te zijn met de einddatum van uw contract bij T-Mobile. U heeft immers per brief de bevestiging ontvangen dat het abonnement per 30 november 2010 beëindigd zal worden. Het is u ook niet bekend dat u een contract van 24 maanden bij T-Mobile heeft afgesloten. Ik begrijp dat dit vervelend is en ik geef u graag een reactie. Naar aanleiding van uw e-mailbericht heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Helaas was u niet bereikbaar.
Uit de gegevens blijkt dat u inderdaad een foutieve brief heeft ontvangen met een verkeerde einddatum . Hiervoor namens T-Mobile mijn welgemeende excuses. Hierna is meteen een brief gestuurd met de juiste einddatum, mogelijk heeft u deze niet ontvangen. ( deze heb ik nooit ontvangen omdat ik nooit voor 2 jaar heb getekend)
Echter is een verkeerd weergegeven einddatum geen reden om uw contract per 30 november 2010 te beëindigen . U heeft immers getekend voor een contract van 24 maanden. Dit is in de systemen ook bekend. Indien u een contractbevestiging heeft waarop staat dat het abonnement is afgesloten voor een periode van 12 maanden, dan ontvang ik deze graag van u in een reactie op mijn e-mailbericht. In dat geval zal ik ervoor zorgen dat uw abonnement alsnog per 30 november 2010 beëindigd zal worden.
Ik vertrouw erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd en wens u een fijne dag toe.
Met vriendelijke groet,
Bart Wientjes
T-Mobile Klantenservice BV
Ongelofelijk dit, ik heb vorig jaar mijn contract met 1 jaar verlengd maar omdat hun het 2 jaar in het systeem hebben gezet moet ik 1 jaar langer betalen.....dacht het niet. wat moet ik nu mensen??
Het probleem is dat ik geen contract meer heb liggen en T-Mobile zeggen ze ook niet, dus ik heb 1 jaar verlengd en t-mobile medewerker voert het voor 2 jaar door en ik ben de klos
Dit kan toch niet??
Voicelog hebben ze ook niet zeggen ze, maar ik heb hier zwart op wit met de opzeggings brief dat contract idd op 30 november 2010 word geannuleerd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile en klantje pesten
Re: T-Mobile en klantje pesten
Je krijgt ALTIJD per post een bevestiging van je contract.
Wat staat daarop?
Wat ze telefonisch hebben vermeld staat er even los van.
Gr,
ATESLI
Wat staat daarop?
Wat ze telefonisch hebben vermeld staat er even los van.
Gr,
ATESLI
Re: T-Mobile en klantje pesten
Had ik die maar gekregen. Heb geen contract. Ik ben gewoon tegoede trouw er vanuit gegaan dat alles goed werd verwerkt. Nieut dus. Veels tegoede trouw geweest.atesli schreef:Je krijgt ALTIJD per post een bevestiging van je contract.
Wat staat daarop?
Wat ze telefonisch hebben vermeld staat er even los van.
Gr,
ATESLI
Re: T-Mobile en klantje pesten
Ik heb onlangs 2 abonnementen verlengd bij t-mobile.
Kreeg per mail en per post de gegevens.
Daarin stond alles, toestel,abonnement, rekeningnummer alles.
Raar dat je dat niet gehad hebt.
Je hebt ook in het afgelopen jaar nooit op je account ingelogd wat je bij t-mobile hebt? Daar staan op de startpagina al je contract gegevens.
De laatste jaren zijn 1 jarige contracten steeds zeldzamer geworden, 2 jaar is bijna de standaard. 1 jarige bestaan nog wel maar 2 jarige hebben veel betere opties.
Maar goed, erg vreemd wat je hier roept.
Vreemd vreemd.
ATESLI
Kreeg per mail en per post de gegevens.
Daarin stond alles, toestel,abonnement, rekeningnummer alles.
Raar dat je dat niet gehad hebt.
Je hebt ook in het afgelopen jaar nooit op je account ingelogd wat je bij t-mobile hebt? Daar staan op de startpagina al je contract gegevens.
De laatste jaren zijn 1 jarige contracten steeds zeldzamer geworden, 2 jaar is bijna de standaard. 1 jarige bestaan nog wel maar 2 jarige hebben veel betere opties.
Maar goed, erg vreemd wat je hier roept.
Vreemd vreemd.
ATESLI
-
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32
Re: T-Mobile en klantje pesten
De rechtbank heeft in 2 zaken uitgesproken dat 2 jaars contracten op de zgn. grijze lijst staan, dat houdt in dat ze niet als wurgcontract mogen worden gebruikt, en dat je er na een jaar van af moet kunnen. In jouw geval zal je nog een keer schriftelijk aangetekend moeten blijven vasthouden aan de opzegbrief per 20/11/2010 en zonodig naar de rechtswinkel moeten gaan.
Re: T-Mobile en klantje pesten
De reden waarom ze een kopie van het contractbevestiging willen is omdat ze die zelf ook niet hebben.
Had een keer via bol.com een verlenging aangevraagd. Uiteindelijk werd de verkeerde bundelhoogte aangemeld.
Heb zeker een halfjaar geduurd voordat het werd aangepast, nadat ik die kopieen van de contractbevestiging wel 5x naar ze had toegestuurd.
Had een keer via bol.com een verlenging aangevraagd. Uiteindelijk werd de verkeerde bundelhoogte aangemeld.
Heb zeker een halfjaar geduurd voordat het werd aangepast, nadat ik die kopieen van de contractbevestiging wel 5x naar ze had toegestuurd.
-
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32
Re: T-Mobile en klantje pesten
Op de administratie van T-Mobile is het een zooitje. Ze proberen de administratieve gegevens van Orange-klanten, van de Wannadoo/Online klanten en van hun eigen klanten in 1 systeem te wringen. Daarmee stikt het van de fouten en verdwenen gegevens. Dat wordt verbloemd door de stoere incasso-taal die HBO-knulletjes in de brieven aanslaan. Maar laat je daar niet door van de wijs brengen!