LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile - Klantenservice + afhandeling

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kingster
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jul 2009 14:36

T-Mobile - Klantenservice + afhandeling

Ongelezen bericht door kingster »

Sinds maart 2009 ben ik al verwikkeld in een nu redelijk groot probleem met T-Mobile en hun klantenservice.

In maart 2009 ben ik na een T-Mobile actie overgestapt van Orange naar T-Mobile. Ik heb op dat 2 abonnementen lopen bij T-Mobile.
Met een medewerkster van de servicedesk gesproken en overeengekomen dat ik bij verlenging van de abonnenementen 2 maal een HTC Touch HD zou krijgen. Dit heb ik 3 maal van haar via de telefoon bevestigd gekregen. Collega's waren hiervan getuige.
zo'n 8 dagen later de telefoons thuis gekregen. Wat blijkt.. zijn het 2 hele verschillende telefoons. Hierop direct T-Mobile gebeld. Wanneer ik de telefoons terug zou sturen dan zou mijn verlenging ongedaan gemaakt worden. Vervolgens 1 telefoon teruggestuurd en 1 telefoon gehouden met het verzoek om voor 1 van mijn nummers de verlenging terug te draaien. Toen een brief gekregen dat zij nog steeds geen telefoon ontvangen hadden en dat ik nog 1 week extra kreeg van T-Mobile om dit te doen. Het vreemde was echter dat het pakketje al door hun was ontvangen. Hierop weer contact opgenomen, maar volgens hun hadden zij niks ontvangen en ik moest een week later terugbellen, omdat het schijnbaar handmatig allemaal wordt verwerkt :shock:
Week later teruggebeld en zij hadden de telefoon inmiddels gevonden en ze zouden het allemaal terugdraaien. Allemaal goed en wel.

Nu zo'n 2 weken geleden weer contact met ze opgenomen, omdat ik had gewacht op de nieuwste I-Phone. Kon ik weer! het hele verhaal aan een ander persoon vertellen. Hij zou het allemaal regelen en ik zou de maandag daarop teruggebeld worden door hem en door iemand die het abonnement terug zou kunnen draaien. Wat een verrassing! geen telefoontje gehad. Gewacht tot donderdag en vervolgens zelf maar weer gebeld. Kreeg ik uiteraard weer iemand anders aan de telefoon. Ik verzocht hem direct om mij door te verbinden naar de persoon die ik de week ervoor gesproken heb of een terugbelverzoek in te dienen. Die persoon weigerde dit gewoon met de mededeling dat hij voor dezelfde afdeling werkte en het probleem even goed zou moeten kunnen oplossen. Dus.... WEER het hele verhaal moeten vertellen. Na 3x in de wacht te zijn gezet kwam daar het resultaat. Ik zou binnen 3 tot 5 werkdagen teruggebeld worden. Dit was voor mij genoeg om dit te weigeren en om hem mede te delen dat ik mijn abonnementen op wilde zeggen. "Dat is zeer spijtig meneer, maar dat is als klant uw keuze" was het antwoord.
Later wat afgekoeld te zijn heb ik naar info@t-mobile een klacht gestuurd en het verzoek om binnen een week mijn verzoeken door te voeren. Nu.. precies een week later totaal geen reactie van T-Mobile, behalve een geautomatiseerde mail dat mijn vraag was ontvangen.
Vandaag heb ik ze weer een mail gestuurd met daarin de opmerking dat ik het probleem bij de consumentenbond heb neergelegd en dat ik via de geschillencommissie een zaak zal starten.

Wat een bedrijf! het is te slecht voor woorden. Ik ben al sinds Dutchtone klant en alles is altijd zonder problemen verlopen, totdat T-Mobile Orange overnam.

Hebben mensen dezelfde ervaringen en/of tips? Dat zou ik graag horen.. wellicht kunnen we samen iets bereiken.

@Radar. Is het mogelijk dat de klantvriendelijkheid en het nakomen van afspraken en beloofde diensten door T-Mobile behandeld kan worden door Radar?

Alvast bedankt!

Groet,
Robin

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: T-Mobile - Klantenservice + afhandeling

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste kingster,

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?

Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?

- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je klantnummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.

De gebruikersnaam en het gekozen forum gelden puur als identificatie van jouw klacht in onze administratie.

Met vriendelijke groet,

Ilona
T-Mobile Webcare

kingster
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jul 2009 14:36

Re: T-Mobile - Klantenservice + afhandeling

Ongelezen bericht door kingster »

Beste Ilona,

Ik heb de mail verstuurd naar het genoemde mail adres.
Wordt deze situatie nu door webcare behandeld of door de klachtenafdeling van T-Mobile via info@t-mobile.nl.

Ik heb nu namelijk van info@t-mobile reactie ontvangen dat mijn mail is doorgestuurd, maar dat het zo'n 15 dagen kan duren voordat e.e.a. verwerkt is.

*edit 04-08-209*

Nog maar even de reactie van T-Mobile Klantenservice bijgevoegd:

************
Geachte heer xxx,

Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.

Vriendelijk bedankt voor uw e-mailbericht. Wij sturen uw bericht door naar onze
afdeling Geschreven Klachten. Houdt u rekening met een verwerkingstijd van ongeveer
vijftien dagen, waarvoor onze excuses.

Wij vertrouwen erop u voorlopig van voldoende informatie te hebben voorzien en
wensen u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV

<naam verwijderd voor nu>
************

Let wel dat ik deze klacht al op 23 juli heb verstuurd en nu pas op 3 augustus antwoord heb. Dat is dus 11 dagen voordat ik antwoord heb gekregen. En dan nu een antwoord dat het nog eens 15 dagen kan gaan duren. Dit kan dus totaal gaan oplopen naar 26 dagen totale wachttijd.

*einde edit*

Groet,
Robin

Gesloten