In maart 2009 ben ik na een T-Mobile actie overgestapt van Orange naar T-Mobile. Ik heb op dat 2 abonnementen lopen bij T-Mobile.
Met een medewerkster van de servicedesk gesproken en overeengekomen dat ik bij verlenging van de abonnenementen 2 maal een HTC Touch HD zou krijgen. Dit heb ik 3 maal van haar via de telefoon bevestigd gekregen. Collega's waren hiervan getuige.
zo'n 8 dagen later de telefoons thuis gekregen. Wat blijkt.. zijn het 2 hele verschillende telefoons. Hierop direct T-Mobile gebeld. Wanneer ik de telefoons terug zou sturen dan zou mijn verlenging ongedaan gemaakt worden. Vervolgens 1 telefoon teruggestuurd en 1 telefoon gehouden met het verzoek om voor 1 van mijn nummers de verlenging terug te draaien. Toen een brief gekregen dat zij nog steeds geen telefoon ontvangen hadden en dat ik nog 1 week extra kreeg van T-Mobile om dit te doen. Het vreemde was echter dat het pakketje al door hun was ontvangen. Hierop weer contact opgenomen, maar volgens hun hadden zij niks ontvangen en ik moest een week later terugbellen, omdat het schijnbaar handmatig allemaal wordt verwerkt

Week later teruggebeld en zij hadden de telefoon inmiddels gevonden en ze zouden het allemaal terugdraaien. Allemaal goed en wel.
Nu zo'n 2 weken geleden weer contact met ze opgenomen, omdat ik had gewacht op de nieuwste I-Phone. Kon ik weer! het hele verhaal aan een ander persoon vertellen. Hij zou het allemaal regelen en ik zou de maandag daarop teruggebeld worden door hem en door iemand die het abonnement terug zou kunnen draaien. Wat een verrassing! geen telefoontje gehad. Gewacht tot donderdag en vervolgens zelf maar weer gebeld. Kreeg ik uiteraard weer iemand anders aan de telefoon. Ik verzocht hem direct om mij door te verbinden naar de persoon die ik de week ervoor gesproken heb of een terugbelverzoek in te dienen. Die persoon weigerde dit gewoon met de mededeling dat hij voor dezelfde afdeling werkte en het probleem even goed zou moeten kunnen oplossen. Dus.... WEER het hele verhaal moeten vertellen. Na 3x in de wacht te zijn gezet kwam daar het resultaat. Ik zou binnen 3 tot 5 werkdagen teruggebeld worden. Dit was voor mij genoeg om dit te weigeren en om hem mede te delen dat ik mijn abonnementen op wilde zeggen. "Dat is zeer spijtig meneer, maar dat is als klant uw keuze" was het antwoord.
Later wat afgekoeld te zijn heb ik naar info@t-mobile een klacht gestuurd en het verzoek om binnen een week mijn verzoeken door te voeren. Nu.. precies een week later totaal geen reactie van T-Mobile, behalve een geautomatiseerde mail dat mijn vraag was ontvangen.
Vandaag heb ik ze weer een mail gestuurd met daarin de opmerking dat ik het probleem bij de consumentenbond heb neergelegd en dat ik via de geschillencommissie een zaak zal starten.
Wat een bedrijf! het is te slecht voor woorden. Ik ben al sinds Dutchtone klant en alles is altijd zonder problemen verlopen, totdat T-Mobile Orange overnam.
Hebben mensen dezelfde ervaringen en/of tips? Dat zou ik graag horen.. wellicht kunnen we samen iets bereiken.
@Radar. Is het mogelijk dat de klantvriendelijkheid en het nakomen van afspraken en beloofde diensten door T-Mobile behandeld kan worden door Radar?
Alvast bedankt!
Groet,
Robin