LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile oplichting (voorstel slecht bereik)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Alper1
Berichten: 30
Lid geworden op: 23 aug 2008 21:58

T-Mobile oplichting (voorstel slecht bereik)

Ongelezen bericht door Alper1 »

EDIT: Het heeft geen zin om nadelige feiten over T-Mobile te openbaren. Het zit hier vol met T-Mobile aanhangers. (Goedkoop=duurkoop=T-Mobile) Daarom zal ik vanaf heden nooit meer reageren op posts van mensen die grof en associaal taalgebruik hebben. Wat een niveau zeg, ga allemaal terug naar school en leer eens wat fatsoen! Hier mensen afkraken heeft geen zin, daarvoor moet je naar de 2e kamer. :evil: :evil:

Top 1 T-Mobile aanhager:
1. Hatertje
Laatst gewijzigd door Alper1 op 03 aug 2011 16:13, 5 keer totaal gewijzigd.

Hatertje
Berichten: 533
Lid geworden op: 28 okt 2009 12:24

Re: T-Mobile oplichting (voorstel slecht bereik)

Ongelezen bericht door Hatertje »

Voor zover ik weet is er geen enkele provider die dekking binnenshuis garandeert. Het feit dat T-Mobile je tegemoet wilt komen vindt ik al een mooi gebaar, ze zijn dit namelijk helemaal niet verplicht.

T-Mobile is in deze kwestie niks verplicht. Als ik jou was zal ik 1 van de 3 voorstellen accepteren, of niet meer klagen.

Ps: Dit is dus absoluut geen oplichting zoals je in de titel beschrijft.

-Edit- Het wijzigen van je bovenstaande post is een beetje zielig. Omdat jij het niet eens bent met de antwoorden die mensen je geven, zijn wij opeens tmobile aanhangers. Zoek het dan ook maar lekker uit met je probleem. [Moderator: Houd het netjes!]
Laatst gewijzigd door Hatertje op 02 aug 2011 19:47, 2 keer totaal gewijzigd.

Alper1
Berichten: 30
Lid geworden op: 23 aug 2008 21:58

Re: T-Mobile oplichting (voorstel slecht bereik)

Ongelezen bericht door Alper1 »

weg
Laatst gewijzigd door Alper1 op 02 aug 2011 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: T-Mobile oplichting (voorstel slecht bereik)

Ongelezen bericht door mich24 »

Beste Alper,

Je haalt van alles door elkaar.
Het is gewoon duidelijk. Jij hebt slecht bereik en klaar.
Binnenhuisdekking wordt nooit gegarandeerd dus de deal die ze je aanbieden is gewoon goed. Ze willen zelfs je contract ontbinden,dat is netjes en zijn ze zeker niet verplicht.

Dat jij vervolgens een hele hand pakt vind ik eigenlijk onbeschoft.
Nu ga je in ene claimen dat ze je apps moeten terugbetalen,en je zegt ik heb 165 euro betaald voor het toestel. Tsja, het toestel is minimaal 600 euro voor een 16gb,dus ik vind dat t-mobile jou een passend aanbod heeft gedaan!

En je mail niet ophalen van je werk, niet zo overdrijven! Alsof je alleen je iphone hebt voor internet.. De Family addertjes hebben hier ook totaal niks mee te maken. Je haalt er van alles bij,en dan is onterecht!

En owja, oplichting is hier totaal niet ter sprake, dat even om je eigen verwarring te voorkomen.

Oplichting is iets bewust doen,dat doet t-mobile heus niet!

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: T-Mobile oplichting (voorstel slecht bereik)

Ongelezen bericht door mich24 »

Alper1 schreef:
Hatertje schreef:Ik hoop dat het jou ook is overkomt en dat je dan ook zulke reactie's krijgt.
Het is natuurlijk vervelend als mensen vertellen hoe het eigenlijk hoort te zitten en ze niet meegaan in jou verhaal... :roll:

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: T-Mobile oplichting (voorstel slecht bereik)

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@Alper1,

Als je mag ontbinden vanwege netwerkproblemen dan heb je de optie om het toestel te houden.
Bij het berekenen van het toestelprijs word er rekening gehouden met een aantal factoren zoals contractsperiode, hoelang ben je al klant en de ernst van de netwerkklacht.

Met vriendelijke groet,

Richard
T-Mobile Webcare

Alper1
Berichten: 30
Lid geworden op: 23 aug 2008 21:58

Re: T-Mobile oplichting (voorstel slecht bereik)

Ongelezen bericht door Alper1 »

weg
Laatst gewijzigd door Alper1 op 02 aug 2011 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: T-Mobile oplichting (voorstel slecht bereik)

Ongelezen bericht door mich24 »

Waarom plaats je het hier dan, reacties van ons zijn de waarheid, en dat is natuurlijk vervelend

Hatertje
Berichten: 533
Lid geworden op: 28 okt 2009 12:24

Re: T-Mobile oplichting (voorstel slecht bereik)

Ongelezen bericht door Hatertje »

Alper1 schreef:Wowww, allemaal reactie's waar ik niets aan heb. Ik probeerde te vertellen wat voor ellende ik heb meegemaakt dankzij de netwerkproblemen. Ik heb thuis nooit kunnen internetten, is dat niet een reden om te zeuren dat ik mijn iphone kosteloos wil behouden.

Ik ben erg teleurgesteld over de posts.
Je hebt ons in je eerste post gevraagd om advies, dat heb je nu van meerdere mensen gekregen:

Het advies luidt: Accepteer het aanbod, of hou op met zeuren. T-Mobile is in deze kwestie niet verplicht je tegemoet te komen daar waar dekking binnenshuis niet wordt gegarandeerd.

Alper1 schreef:Gaat T-Mobile ook mijn apps betalen die ik heb aangeschaft in de appstore? (meer dan 300 euro)

Ik hoop dat het jou ook is overkomt en dat je dan ook zulke reactie's krijgt.
1. Je hebt een apple account. Je kan je apps overzetten op een andere iPhone mits je dezelfde account gebruikt en je kan jailbreaken zodat je alle apps gratis hebt.

2. Slappe reactie! Ik heb ook eerder een probleem met tmobile gehad. Ze konden namelijk niet de dekking leveren waar ik mee akkoord ben gegaan. Dit was echter buitenshuis. T-Mobile heeft mij toen de mogelijkheid gegeven om het abonnement kosteloos te ontbinden waar ik gebruik van heb gemaakt. Gelukkig had ik een sim-only en de iPhone 4 los gekocht. (http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=93276)

------------------------------------------

Zoals eerder door mij, en door andere forum gebruikers is vermeld, kan je het het beste het aanbod accepteren. Je hebt namelijk nergens recht op.

Alper1
Berichten: 30
Lid geworden op: 23 aug 2008 21:58

Re: T-Mobile oplichting (voorstel slecht bereik)

Ongelezen bericht door Alper1 »

weg
Laatst gewijzigd door Alper1 op 02 aug 2011 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.

GodsSon
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 feb 2010 18:59

Re: T-Mobile oplichting (voorstel slecht bereik)

Ongelezen bericht door GodsSon »

Alper1 schreef:Ik ga niet inhoudelijk reageren op jullie zinloze reactie's met ACCEPTEREN of doodgaan.

Het gaat ook om slechte dekking buitenshuis, wat ik er niet expliciet bij vermeld had. Buiten in mijn omgeving heb ik ook steeds geen service meldingen.
Hey, de reacties zijn niet zo als ik wil. Laat ik mijn verhaal aanpassen en hopen op reacties die wel in mijn straatje vallen.

Kom op, de opties liggen op tafel, je hebt een keus.... gebruik die en kap met de onzin er omheen.

Hatertje
Berichten: 533
Lid geworden op: 28 okt 2009 12:24

Re: T-Mobile oplichting (voorstel slecht bereik)

Ongelezen bericht door Hatertje »

Als het ook geldt voor de dekking buitenshuis, dan is het aanbod van T-Mobile alsnog van toepassing. Het aanbod wat ze je nu hebben gedaan is namelijk in de meeste gevallen alleen van toepassing op klachten met slechte dekking buitenshuis.

Het feit dat jij dit aanbod al had gekregen toen je het alleen nog maar over binnenshuis had laat zien dat T-Mobile bereid is je tegemoet te komen.

Niemand hier geeft je gelijk dus accepteer het aanbod, of ga ergens anders klagen.

Alper1
Berichten: 30
Lid geworden op: 23 aug 2008 21:58

Re: T-Mobile oplichting (voorstel slecht bereik)

Ongelezen bericht door Alper1 »

weg
Laatst gewijzigd door Alper1 op 02 aug 2011 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Hatertje
Berichten: 533
Lid geworden op: 28 okt 2009 12:24

Re: T-Mobile oplichting (voorstel slecht bereik)

Ongelezen bericht door Hatertje »

Ik heb je verhalen meerdere keren gelezen, en in alle situaties komt tmobile jou op de juiste manier tegemoet. Wat jij wilt, is gewoon niet mogelijk. Dit is niet alleen door mij verteld, maar dus ook door de andere forumgebruikers.

Je vindt het misschien een goed idee dat ik een cursus lezen volg, maar ik denk dat jij deze nodig hebt. Ik heb in het verleden namelijk ook problemen met T-Mobile gehad, zie mijn voorgaande bericht. Ik ben dus geen trouwe tmobile gebruiker.

Ik werk zelf in de telecombranche en probeer je alleen maar het e.e.a. duidelijk te maken. Maar als jij dit via de geschillencommissie wilt spelen... Succes. Ik kan me niet voorstellen dat zij zich kunnen inleven in je situatie.

Zou je, als dit probleem is afgerond, de uitkomst hier kenbaar kunnen maken? Ben namelijk wel benieuwd of je je gelijk gaat halen.

Annie07
Berichten: 28
Lid geworden op: 05 feb 2007 21:03

Re: T-Mobile oplichting (voorstel slecht bereik)

Ongelezen bericht door Annie07 »

Hi Alper1,

Hier nog iemand die gaat schrijven wat jij niet wilt lezen: n.l. dat T-Mobile je netjes tegemoet wilt komen.
Je hebt geen enkele poot om op te staan.

Dus.... Je bent al 5 jaar T-Mobile klant en komt er nu achter dat je slecht bereik hebt? Sterker nog, je verhoogt zelfs je abonnement omdat je persé een iPhone wilde.

Ok, dan heb je je iPhone (volgens mij kun je heel snel door hebben dat je 3G verbinding ontoereikend is) en downloadt vervolgens voor 300 euro aan apps.. Ik ga er voor de lieve vrede van uit dat je dat op een andere plek dan thuis hebt gedaan..

Hoe je het ook wendt of keert, een telefoon is om mee te bellen, dat doet ie, zelfs bij je thuis, dat is meegenomen, want binnendekking wordt niet gegarandeerd.
Dat je internet het niet goed of goed genoeg doet naar jou zin, is vervelend voor je, maar hier niet terzake, want je bent akkoord gegaan met de algemene voorwaarden waarin dit uitgebreid aan bod komt.

Ik heb tot slot nog de gouden tip voor je: wifi ..

irritantje
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 mei 2011 17:43

Re: T-Mobile oplichting (voorstel slecht bereik)

Ongelezen bericht door irritantje »

@Alper1
Ook van mij ga je een antwoord krijgen die je niet zal bevallen....
Elke keer als ik bel denken ze dat ik een nieuwe klant ben omdat ik een andere abo heb gekregen. Ik ben van een eerdere abo bij t-mobile overgestapt naar een duurdere abo (omdat ik de iphone graag wilde). Dit is pas een half jaar terug gebeurt.
Zoals ik het lees heb je je telefoonnummer binnen t-mobile overgezet naar een nieuw abonnement.
Dan is het ook logischerwijs dat je een nieuwe klant ben.
Bij een verlenging van je abonnement heb je een geschiedenis, die heeft een nieuw abonnement niet.
Mijn 2de vraag is dan gelijk. Waarom heb je dat dan gedaan als de dekking zo slecht is?

Alper1
Berichten: 30
Lid geworden op: 23 aug 2008 21:58

Re: T-Mobile oplichting (voorstel slecht bereik)

Ongelezen bericht door Alper1 »

weg
Laatst gewijzigd door Alper1 op 02 aug 2011 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.

jwstolte
Berichten: 12
Lid geworden op: 04 aug 2008 19:30

Re: T-Mobile oplichting (voorstel slecht bereik)

Ongelezen bericht door jwstolte »

Ik heb het zelfde probleem,
en ik vind eigenlijk het bedrag dat ik moet betalen voor mijn iphone ook te hoog. Bovendien staat in het contract dat je ontvangst thuis moet hebben, ik heb dus ook contract ontbroken, maar nu willen ze dus ook geld voor mijn iphone.

Het is hun probleem vind ik dat de ontvangst slecht is, daarom vind ik dat als ik bij aankoop al 140 betaald heb, ik hier ook een deel van terug mag hebben,of mn iphone mag houden, invergelijking met wat ik betaal in de maand vind ik dat ik mijn telefoon wel kan houden.

ik was altijd tevreden klant van t-mobile, maar dit valt me wel tegen.

als het goed is word ik van de week terug gebeld door iemand, we zullen zien.

Alper1
Berichten: 30
Lid geworden op: 23 aug 2008 21:58

Re: T-Mobile oplichting (voorstel slecht bereik)

Ongelezen bericht door Alper1 »

weg
Laatst gewijzigd door Alper1 op 02 aug 2011 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Annie07
Berichten: 28
Lid geworden op: 05 feb 2007 21:03

Re: T-Mobile oplichting (voorstel slecht bereik)

Ongelezen bericht door Annie07 »

Het staat echt niet in je contract dat je slechte dekking een reden tot ontbinden van het contract is. Integendeel:

4.6 Het Netwerk werkt door middel van verspreiding van radiosignalen.
Aangezien deze signalen kunnen worden gestoord door
een externe bron en/of door atmosferische omstandigheden en
afhankelijk zijn van de radiodekking en datacapaciteit van het
Netwerk, kan de kwaliteit van een verbinding en de beschikbaarheid
en/of doorvoersnelheid van de Dienst(en) niet overal en
altijd worden gewaarborgd. T-Mobile is in dit opzicht dan ook
niet aansprakelijk voor enige schade die hieruit voortvloeit.

Gesloten