LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] t-mobile reageert

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
robamsterdam

t-mobile reageert

Ongelezen bericht door robamsterdam »

Hallo

Wat is t-mobile toch een ontzettend slecht bedrijf. Wat heb ik een vergissing gemaakt om me bij dit bedrijf klant te maken. Dit bewijst maar weer dat je echt maar beter research moet doen voordat je een aanbieder moet kiezen. De klantenservice van t-mobile is uiterst incapabel en heeft me al meerdere malen verkeerde informatie versterkt. Ik hoop dat mijn contact snel afloopt bij deze wan organisatie.

Hier mijn laatste mail naar de klantenservice:
Beste Klantenservice,

Onlangs heb ik u per aangetekende brief een klacht gestuurd.
Ik vind het vreemd dat ik hierover nog steeds niks heb ontvangen.

Na al meerdere malen met uw klantenservice aan de telefoon gezetten te hebben wat altijd uitdraaide tot geen enkel resultaat maar wel slechte en vaak verkeerde voorlichting verwacht ik ook niet meer veel van een bedrijf zoals die van jullie. Het is me dan ook duidelijk dat u de zaken zo slecht voor elkaar heeft dat ik nooit iets van service kan verwachten bij u.

De klacht ging over het slechte netwerk dat u levert en mijn vraag voor ontbindingen door jullie wanprestaties.
Want ik neem aan dat jullie via de media wel op de hoogte zijn gestelt over jullie eigen problemen. Aangezien jullie interne communicatie meestal plat ligt.

Ik heb dus nog niks ontvangen. niet op mijn telefonisch klachten, niet op mijn schriftelijke klachten en zeker ook niet zoals jullie via de media beloven.

Wel grappig dat jullie worden overdondert met klachten. Melden in de media dat jullie een klachtenformulier hebben en dan op de t-mobile site deze melding geven:

Veelgestelde vragen.
Stel je vraag of kies een van de veelgestelde vragen

klachtenformulier

Helaas, geen resultaat gevonden

http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdo ... l%20sturen

Ik neem aan dat ik ook nu weer niks van jullie te horen krijg.

groeten

Jahier

Re: t-mobile reageert

Ongelezen bericht door Jahier »

@robamsterdam, ik ben het helemaal met je eens. Gelukkig loopt mijn contract snel af en ga ik weg bij T-mobile. Ik probeer regelmatig met de Achterhoek te bellen en men tracht mij regelmatig te bellen, maar dat gaat niet vlekkeloos. Het is mij echter opgevallen, dat als ik naar de straat loop, het dan beter gaat. Binnen dus niet en in de tuin ook niet. Ik heb een klacht ingediend en bericht ontvangen dat ik 2 maanden geen abonnementskosten hoef te betalen. Vanaf mei zijn er problemen geweest met het netwerk, het euvel zou nu verholpen zijn. Ik merk er bijna niets van. Erg jammer overigens, want voor mei had ik deze problemen niet. Het is dat mijn contract snel afloopt, anders had ik ontbinding van het contract aangevraagd.

tennis

Re: t-mobile reageert

Ongelezen bericht door tennis »

Veelgestelde vragen.
Stel je vraag of kies een van de veelgestelde vragen

klachtenformulier

Helaas, geen resultaat gevonden
Even goed kijken, dan vind je ook een klachtenformulier!
Op deze klikken, en dan kan je verder.

Ik wil graag mijn vraag per e- mail beantwoord hebben!

Gesloten