LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Anouk23

T-mobile

Ongelezen bericht door Anouk23 »

Hallo allemaal

ik weet niet waarom iedereen zo zit te zeuren over t-mobile maar ik heb nu al 2 jaar t-mobile en ik ben er zeer tevreden mee kan overal bellen ook Binnen en wat dan nog als je een keer geen berijk heb dit heb je ook met vodafone en kpn sorry hoor ik heb verder niks te zeuren over t-mobile. :lol:

Rean

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Rean »

Ja maar Anoek, wij willen Binnen graag ook ber(ei)k hebben. Met een korte ei dus hè en binnen mag midden in de zin gewoon met een kleine letter hoor! Maar dit even terzijde. Fijn, hou jij je dan lekker bij TM.

Gast

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Gast »

nou hier ook al tig jaar een klant van ben en nu dan t mobile.
enne ik ken binnen en buiten goed bellen en heb een goed bereik.
dusse rean het zal allemaal wel meevallen he........ :wink:

Joop (K)
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2004 16:40

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Joop (K) »

Mein lieber Gott, het Duitse mobiele belbedrijf T-Mobile is in zijn wiek geschoten over de uitkomsten van een kwaliteitsonderzoek van de Consumentenbond in Nederland. De bond concludeert dat de netwerken van KPN en, in iets mindere mate, Vodafone, als beste uit de kwaliteitstest komen en dat T-Mobile het slechtste scoort in de netwerktest. Uit het onderzoek blijkt verder dat T-Mobile het minst toegesneden is op bellen in gebouwen en dat de gesprekskwaliteit minder scoort dan bij de andere mobiele operators. Het is uitermate naïef van T-Mobile om de uitkomsten van het netwerkonderzoek in twijfel te trekken. Want het klopt exact met de ervaringen die ik heb.
En sluit naadloos aan bij het medeschuldig zijn aan het volledig mislukken van het electronische tolsysteem voor vrachtwagens dat al in augustus van het vorig jaar 2003 op de Duitse autowegen had moeten zijn ingevoerd. Daar past maar één ding T-Mobile: schaamrood en een gepast stilzwijgen.

Anouk23

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Anouk23 »

Hoi Rean

Fijn dat ze zo loopt te zeuren over mijn typ fouten kijk nou maar eerst hoe je mijn naam moet typen. verder weet ik niet waar jij woond maar ik heb binnen altijd berEIk t-mobile behoorden vorig jaar nog tot de 3 beste netwerken.
verder is t-mobile erg goed voor zijn klanten (vind ik) met je verjaardag krijg je een kaartje en laats kreeg ik 3 kaarten voor de efteling nou dit heb ik nog nooit gehad bij vodafone en Kpn. Verder heeft t-mobile een markt aandeel van 30% en dat is best veel.Maar natuurlijk verschillen de meningen en dat moet iedereen zelf weten. :D

Gast

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Gast »

Rean,
Dikke zeur.

Als je het niet goed vind ga je toch naar een andere provider.
Ik ben het met ANOUK eens.
T-Mobile is goed genoeg.

Klachten blijven er altijd en zeker van mensen zoals jij.

Gast

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben ook zeer tevreden over T-Mobile en was dan ook zeer verbaast dat ze als slechtste uit de test kwamen. Gelukkig bleek wel dat de verschillen erg klein waren, niet alleen tussen de 'kleintjes' maar ook met KPN en Vodafone.

Iedereen moet lekker zelf weten waarmee ie belt, maar als je voor een goede prijs kwaliteit verhouding gaat is TM een goede keuze, ze zijn stukken goedkoper en maar een klein beetje slechter :)

Gast

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Gast »

Het is uitermate naïef van T-Mobile om de uitkomsten van het netwerkonderzoek in twijfel te trekken. Want het klopt exact met de ervaringen die ik heb.
Dat is wel het stomste argument dat ik in tijden gelezen heb, bedankt Joop (K) ik moet er nog steeds om lachen :D :) :o :lol:

Rean

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Rean »

Maar beste Anouk toch! Nou wel goed hè? :D

Ik heb helemaal geen TM. Ik heb Orange en Telfort. En dat bevalt mij tot nu goed. Maar ik had veel gelezen en gehoord over TM, dat het niet zo goed was. Oja, ik woon in het midden oosten van het land en heb redelijk tot heel goed bereik. Zowel binnen als buiten.

Rean. :oops:

Joop (K)
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2004 16:40

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Joop (K) »

Beste gast, mijn persoonlijke ervaring is dat ik met een toestel van T-Mobile de straat op moet om verbinding te krijgen. Jij vindt dat blijkbaar om te lachen. :lol: Ik echter om te huilen. :cry:

kawal

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door kawal »

Hey beste kortzichtige rean,

Jij baseerd je reacties dus om wat anderen zeggen, zonder dat je het zelf ervaren hebt.. dom meepraten heet dat.
Tmobile is hooguit 0.0032 % minder bereikbaar binneshuis als de andere providers.. dat is toch geen reden om de statement te maken dat ze binnen geen bereik hebben?
hoe kan je nou een oordeel hebben over iets wat je nieteens gebruikt.
dan moet je wel een simpele ziel zijn.

fred1

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door fred1 »

Rean,

Wat ben jij een stakker, lees je eigen zinnen eens goed. :?

Gast

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Gast »

Ja hallo best kwal , o sorry kawal! Ik ga toch niet TM proberen als je van iedereen hoort dat het NIET goed is? Ben wel blond maar niet gek!

Ik wist trouwens niet dat jullie zo gauw op je tenen getrapt zijn en dat alleen om een flutprovider. Nou zeg, er zijn ergere dingen om je zo druk over te maken.

En Fred 1, hou jij je ook maar met belangrijkere dingen bezig zou ik zeggen!

En Anouk, blijf lekker bellen met TM hoor!

Aju, :roll: :P

Kawal

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Kawal »

Rean aka. gast.

noem je dat volwassen gedrag? een kind van 12 jaar kan nog seriuezer praten op een forum.

wellicht is normaal praten op een forum toch te moeilijk voor je.
ik blijft toch bij mijn standpunt.. je bent een simpele ziel, met gebrek aan inzicht en normaal communicatievermogen.

gegroet,
Kawal.

(ps. geen beter argument als reactie op een forum, dan een zielig naamgrapje? ... das nog is zielig.) :?

Gast

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Gast »

En sluit naadloos aan bij het medeschuldig zijn aan het volledig mislukken van het electronische tolsysteem voor vrachtwagens dat al in augustus van het vorig jaar 2003 op de Duitse autowegen had moeten zijn ingevoerd.

???????????????????????????????????

Wat had T-mob hier mee te maken, ik dacht dat dit een projectje was van Daimler-Chrysler en Deutsche Telekom................

Joop (K)
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2004 16:40

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Joop (K) »

En sluit naadloos aan bij het medeschuldig zijn aan het volledig mislukken van het electronische tolsysteem voor vrachtwagens dat al in augustus van het vorig jaar 2003 op de Duitse autowegen had moeten zijn ingevoerd.

???????????????????????????????????

Wat had T-mob hier mee te maken, ik dacht dat dit een projectje was van Daimler-Chrysler en Deutsche Telekom................
Heel simpel gast, Deutsche Telekom is eigenaar van T Mobile. Het bedrijf vormde samen met het Franse bedrijf Cofiroute en Daimler Chrysler het consortium Toll Collect dat moest zorgen voor de invoering van een electronisch tolsysteem voor vrachtwagens. T Mobile moest zorgen voor de verbindingen tussen de zgn tolkastjes in de trucks, de meetpunten op de Deutsche autobanen en het centrale rekencentrum in Noord Duitsland. Dit project is mede dankzij T Mobile volledig verprutst en is nu na vele keren uitgesteld te zijn, definitief afgeblazen. Ondertussen zitten b.v. Nederlandse vervoersbedrijven met 15.000 al geinstalleerde tolkastjes in hun vrachtwagens. Geschatte schadepost: ruim 3 miljoen Euro.

Gast

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Gast »

Beste gast, mijn persoonlijke ervaring is dat ik met een toestel van T-Mobile de straat op moet om verbinding te krijgen. Jij vindt dat blijkbaar om te lachen. Ik echter om te huilen.
Joop> ik had het over de manier van argumentie, niet over jouw persoonlijke ongemakjes die kloppen vast.

En om in een discussie over TM in nederland dat suffe verhaal over die tolkastjes in te brengen is even nuttig als in een discussie over KPN-mobile te beginnen over het faillissement van KPN-Quest, totaal niet dus!

Joop (K)
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2004 16:40

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Joop (K) »

Ache beste gast, ik heb alleen maar geprobeerd om aan de hand van twee voorbeelden aan te geven wat voor fantastisch, geweldig, uniek Duits bedrijf T Mobile wel niet is. En gezien jouw als door een adder gebeten reactie, ben ik daar volledig in geslaagd. Als je er prijs op stelt kan ik je ook nog wat van die fantasche, geweldige en lachwekkende ervaringen vertellen die ik tijdens mijn werkzame verblijf in Duitsland heb meegemaakt met T Mobile. Maar toegegeven, fietsen kunnen ze best aardig :lol:

Paultje

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Paultje »

Echt komisch dit!!! :lol: :lol: :lol: Het is oorlog hierzo!!! :twisted: :twisted: :twisted:
De ene roept T-Mobile zuigt, de ander zegt het is super!!!

Als je gewoon tevreden bent met T-Mobile blijf gewoon bij T-Mobile en daarmee punt uit! En mensen die slechte ervaringen ermee hebben die nemen het gewoon niet of niet meer nemen. Punt uit.

mormel

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door mormel »

Hallo Allemaal,

Nou ik heb bijna een jaar al een abonnement op T-mobile, en tjonge jonge, wat erger ik me kapot.
Als ik mijn mobiel pak om te bellen dan heb ik bijna 9 van de 10 keer, gewoon geen ontvangst, en de simkaart in een ander toestel levert ook niets op, want dan heb ik nog bijna nooit bereik.
en wat doet TM??????
Nou, mensen helemaal niks!
Sorry mevrouw, daar kunnen wij niks aan doen wordt er dan geantwoord!!!!
Ja hallo, alsof ik er wat aan kan doen!!!!!
TM moet gewoon hun suffe bedrijf laten opdoeken en dan iedereen die er net zo over denkt als mij, hun geld terug geven.

Zo dat moest ik even kwijt!
Groetjes Yvonne

Gesloten