In juli 2010 hebben wij een Xperia X10 bij T-mobile gekocht; eind juni 2011 brengen wij het toestel ter reparatie bij de T-Mobile shop. De klacht is dat het toestel niet meer oplaad. Zowel wij als de verkoper in de winkel komen tot de conclusie dat het toestel er onbeschadigd uitziet; waarop de verkoper meegeeft dat het toestel wordt gerepareerd onder de mededeling "hij ziet er keurig uit, dan komt het altijd goed". Na enige tijd krijgen wij het toestel per post retour met de mededeling dat het toestel niet gerapareerd kan worden. Bij navraag blijkt dat binnen in het toestel een connectorbreuk is ontstaan. T-Mobile geeft hierop ook geen garantie onder het mom "dit is mechanische schade". Zelf de verkoper staat niet achter zijn woorden maar kan/mag verder niets doen. Geeft alleen de oplossingen 1) een nieuw toestel kopen 2) abonnement verlengen en toestel kopen of 3) een seccond opinie vragen; kan het toestel worden gerepareerd dan komen de kosten voor T-Mobile. Een andere oplossing kennen ze niet. Toch staat in de papieren dat we een garantie van 2 jaar hebben. Je mag toch verwachten dat een toestel bij normaal gebruik langer dan 11 maanden meegaat.
Ons inziens valt een breuk in de connector in het toestel niet onder de mechanische schade; wie heeft hier meer mee van doen gehad en dit opgelost.
Met vriendelijk groet
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile weigert garantie
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10
Re: T-mobile weigert garantie
@Taco
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy ' vermelden.
Cindy
T-Mobile Webcare
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy ' vermelden.
Cindy
T-Mobile Webcare
Re: T-mobile weigert garantie
Ik heb hetzelfde probleem met de connector van de xperia x10. Onder garantie via T-mobile ter reparatie aangeboden bij DF. Ook ik heb het bericht gekregen onherstelbaar defect zonder verdere toelichting. Na navraag bij T-mobile kreeg ik te horen dat dit is ontstaan door val of stoot-schade en dat dit niet onder de garantie valt . Dit is echter echt niet het geval. Ik ben heel erg teleurgesteld in T-mobile.
Re: T-mobile weigert garantie
het is zo een zootje bij die T-Mobiel ik ben al 3 mnd mee bezig om de problemen op te lossen en eindelijk neemt de rechtbijstand het over.
mensen denk twee keer voor dat jij een abonnement bij T_mobiel neemt mischien is wat goekoper maar service is helemaal kloten. de bloofte komen ze niet na en je bent geen klant maar een nummer.
mensen denk twee keer voor dat jij een abonnement bij T_mobiel neemt mischien is wat goekoper maar service is helemaal kloten. de bloofte komen ze niet na en je bent geen klant maar een nummer.
Re: T-mobile weigert garantie
ik heb het zelfde probleem bij T-mobile mijn I-Phone 4 is binnen 7 maanden defect aan de connector (dus het zelfde probleem) ik heb appel gebeld deze vertellen mij dat het gewoon onder appel garantie valt. was het geen garantie kost de reparatie bij appel 59 euro en is binnen een half uur gerepareerd bij t-mobile is dit zo genaamd geen garantie en kost 212 euro vreemd. ik ga met mijn zakelijke contracten bij t-mobile weg na 8 jaar aan gezien wij een grote beller zijn hebben ze hier ook geen boodschap aan met vr groeten een zeer on tevreden t-mobile kant